فرزند هفتم ایلان ماسک متولد شد

فرزند هفتم ایلان ماسک متولد شد

کلیر بوچر (با نام هنری گریمز) خواننده کانادایی ۳۲ دوساله که مدتی پیش از رابطه عاشقانه اش با ایلان ماسک کارآفرین مشهور آمریکایی و بارداری اش از او خبر داده بود، ساعاتی پیش فارغ شد.

ایلان ماسک  ۴۸ ساله نیز با انتشار توییتی از خود و نوزاد تازه متولد شده اش در بیمارستان خبر تولد فرزند هفتمش را به سمع و نظر مخاطبان خود رساند و جالب اینکه ماسک این بار نیز بعد از ۵ پسر مجددا صاحب فرزند پسر شده است.

اگر اخبار مربوط به این کارآفرین را دنبال کرده باشید حتما در جریان هستید که او از ازدواج های قبلی خود پنج پسر دارد (یک دوقلو و یک سه قلو) و فرزند او و گریم نیز پسر است.

گریمز نخستین بار در ماه ژانویه با انتشار تصویری از خود خبر بارداری اش را منتشر کرد. البته در آن زمان بسیاری نمی دانستند که آیا او واقعا باردار شده یا صرفا یکی از ژست های هنری اش را در اینستاگرام به نمایش گذاشته است.

در ماه فوریه سال گذشته نیز گریمز در اینستاگرام تایید کرد که ۲۵ هفته باردار است و بارداری حسابی شرایط کاری اش را به هم ریخته است.

ماسک و گریمز بیشتر از دو سال است که با یکدیگر زندگی می کنند و در سال ۲۰۱۸ میلادی در کنفرانسی به نام مت گالا این خبر را رسما به سمع و نظر هوادارانشان رساندند.

ایلان ماسک

خود ایلان ماسک نیز از جمله اشخاص ثروتمند و قدرتمند دنیاست. او اصالتا اهل آفریقای جنوبی است و در نوجوانی به کانادا مهاجرت کرده. ایلان ماسک سه شرکت اسپیس ایکس، تسلا و OpenAI راه راه اندازی اندازی کرده. او با شرکت فضایی خود می خواهد توریسم فضایی ارزان قیمت را رونق بدهد و در شرکت OpenAI مغز  انسان را به کامپیوتر متصل کند.

ماسک تا پیش از این دو مرتبه ازدواج کرده بود؛ او در سال ۲۰۰۰ میلادی با جاستین ویلسون ازدواج کرد و در سال ۲۰۰۲ نخستین پسر آنها در حالی که تنها ده هفته داشت به خاطر ابتلا به سندروم مرگ ناگهانی نوزادان یا به اختصار SIDS فوت کرد.

آنها در ادامه صاحب پنج فرزند پسر دیگر شدند که دو تای آنها دوقلو و سه تای دیگرشان سه قلو هستند. ماسک بعد از جدایی اش از جاستین با هنرپیشه ۳۲ ساله انگلیسی به نام Talulah Riley آشنا شد و در سال ۲۰۱۰ نیز با او ازدواج کرد. این زوج در سال ۲۰۱۲ از هم جدا شدند و مجددا در سال ۲۰۱۳ با هم ازدواج کردند. رابطه آنها در سال ۲۰۱۶ باز هم منجر به طلاق شد.

 

شاید به خواندن این مطالب هم علاقمند باشید:

با مادر ایلان ماسک آشنا شوید: سوپر مدل و متخصص تغذیه

نگاهی به سبک زندگی و سرگرمی های ایلان ماسک

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۵ نظر

ورود

  • سحر خرداد ۶, ۱۳۹۹

    مگه عکس برهنه نباید مات بشه؟!

  • مینا اسفند ۱۴, ۱۴۰۰

    چه خبره هفت تا؟ چرا؟ حتی کشورای جنگ زده منطقه خودمون یعنی “خاورمیانه” هم این همه بچه نمیارن…. انگار جهان لنگ بچه های اینه…. :///

  • خسرو تورک قشقایی اسفند ۱۷, ۱۴۰۰

    ایران ماسک یک تورک با غیرت هست و در خدمت به پیشرفت بشریت.