تیراندازی خونین در مک دونالدز به خاطر امتناع مشتری از پوشیدن ماسک

تیراندازی خونین در مک دونالدز به خاطر امتناع مشتری از پوشیدن ماسک

روز گذشته بعد از آنکه نگهبان یکی از شعبه های رستوران های زنجیره ای مک دونالدز در اوکلاهامای آمریکا به یکی از مشتریان عصبانی گفت امکان سرو غذا به خاطر قرنطینه وجود ندارد، هدف تیراندازی مشتری قرار گرفت و جان خود را از دست داد. حالا پلیس این شهر از دستگیری مظنون احتمالی این تیراندازی خبر داده که علاوه بر قتل کارمند مک دونالدز چند نفر دیگر را نیز زخمی کرده است.

محوطه غذاخوری رستوران های مک دونالد از زمان شروع قرنطینه در کشورهای مختلف بسته شده است اما روز گذشته که گلوریسیا به شعبه شهر خود در اوکلاهامای آمریکا مراجعه کرد نمیتوانست این محدودیت ها را قبول کند و بدون توجه به تابلوهای نصب شده وارد سالن غذاخوری شد.

وقتی کارکنان رستوران از او درخواست کردند که رستوران را ترک کند او با یکی از آنها وارد درگیری شد و نهایتا کارمندان این خانم عصبانی را از رستوران بیرون کردند. اما او مجددا وارد رستوران شد و اینبار با تفنگی که در دست داشت به سه تیر را به سمت کارکنان شلیک کرد. یکی از کارکنان از ناحیه بازو و دو نفر دیگر از ناحیه قفسه سینه هدف اصابت گلوله قرار گرفتند. فرد چهارم اما که در جر و بحث اولیه با مشتری حضور داشت از ناحیه سر تیر خورد و جانش را از دست داد. پلیس اعلام کرده که این خانم سه بار خشاب تفنگ خود را پر کرده و به کارکنان مک دونالدز تیراندازی کرده است.

بعد از این درگیری سه مجروح به بیمارستان منتقل شدند و وودی ۳۲ ساله نیز دستگیر شد. این خانم به خاطر اتهاماتی چون حمله و تیراندازی با اسلحه مرگبار چهارشنبه شب را در زندان سپری کرد.

البته اشاره کنیم که در ابتدا پلیس از وجود دو مظنون برای این تیراندازی خبر داد اما بعد از انجام بررسی های لازم به این نتیجه رسید که تیراندازی توسط یک نفر انجام شده است.
هفته گذشته نیز یکی از نگهبانان فروشگاه زنجیره ای فمیلی دلار در آمریکا بعد از آنکه از یکی از مشتریانش درخواست کرد بدون ماسک وارد نشود از ناحیه سر هدف اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد. بعد از این اتفاق پلیس سه مظنون ماجرا که به ۲۳، ۴۴ و ۴۵ ساله بودند دستگیر کرد.

اما اینها تنها بخش کوچکی از خشونت هایی است که به خاطر اعمال محدودیت های دوران کرونا در آمریکا رخ می دهد. در میشیگان نیز یک مشتری عصبانی دیگر که از پوشیدن ماسک خودداری کرده بود بینی خود را با پیراهن کارمند فروشگاه پاک کرد.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود