بی خانمانی که با یک اصلاح ساده به مدل بدل شد + ویدیو

بی خانمانی که با یک اصلاح ساده به مدل بدل شد + ویدیو

ویدیویی از یک مرد بی خانمان و تغییر اساسی او این روزها در فضای مجازی بسیار پر بیننده شده است؛ او که تا پیش از این فردی کارتن خواب و ژولیده بود بعد از یک اصلاح ساده و پوشیدن لباس های شیک به فردی جذاب بدل شده و همه را حیرت زده کرده است.

این کلیپ را فردی به نام جیسون اشنیدمن از بنیادی به نام THEMENSGROOMER از مرد بی خانمان گرفته و آن را از طریق اکانت تیک تاک خود با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است. جیسون این مرد را از خیابانی در آمریکا پیدا کرد و سپس آن را به موسسه آرایشی خود برد تا به صورت رایگان موهایش را کوتاه کند.

در این ویدیو نخست لحظه نشستن مرد ژولیده روی صندلی آرایشگر را می بینید که با سر و وضع نامرتب خود مقابل آینه قرار می گیرد و این تصور را در ذهن ایجاد می کند که انگار فردی میانسال است اما بعد از آنکه اصلاح و پیرایش او تمام می شود جوانی ۳۰ ساله و زیبارو مقابل شما قرار می گیرد.

در توضیحات این ویدیو چنین آمده است:

از بی خانمانی تا مدل شدن در یک دقیقه!

در بخشی از کلیپ مرد ژولیده را می بینید که بدون حرکت در جای خود نشسته و در حالی که آرایشگر مشغول کوتاه کردن موهایش است فرد دیگری به او غذا می دهد. ریش ها و موی سر او بسیار بلند شده و مشخص است که مدتی طولانی رنگ و روی حمام را ندیده. اما جدای از این ژولیدگی او ظاهری خسته و آزرده خاطر دارد.

آرایشگر در مرحله نخست موهای او را کوتاه می کند و با استفاده از یک ماشین ریش تراش خط گردن و ریش او را صاف می کند. او در ادامه ریش های مرد بی خانمان را می زند و بعد به سبیل هایش می رسد.

منبع: dailymail
یک نظر

ورود

  • فک کنم حسنه اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۹

    اون تیکه آخر رو کاملا اشتباه ترجمه کردین
    اولا میگه ۳۰ سالشه و یه مرد دیگه است که میگه باید خودتو پیدا کنی من ۳۴ سالم بود که این کارو کردم و الان زن و بچه دارم اون زمان معتاد بودم الان نیستم