با رایان سرلک بازیگر نقش کاوه در سریال زیرخاکی آشنا شوید

با رایان سرلک بازیگر نقش کاوه در سریال زیرخاکی آشنا شوید

پرمخاطب ترین مجموعه ی تلویزیونی ماه رمضان امسال یعنی سریال زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان که از شبکه یک سیما در حال پخش است بازیگری کم سن و سال دارد که توجه مخاطبان این سریال طنز را به خود جلب کرده.

رایان سرلک یا همان کاوه ی سریال زیرخاکی نقش فرزند یکی یکدانه ی فریبرز باغمیشه و همسرش پریچهر را برعهده دارد که داستان سریال حول محور این خانواده و ماجراهای آن ها در دوران قبل و بعد از انقلاب است. کاوه به طور قطع یکی از شیرین ترین شخصیت های سریال است و رایان سرلک با وجود سن کمش توانسته به خوبی در این نقش ظاهر شود.

در ادامه با این بازیگر دوست داشتنی که به نظر می رسد آینده ی درخشانی در عرصه ی بازیگری در انتظار او باشد بیشتر آشنا خواهیم شد.

بیوگرافی رایان سرلک بازیگر نقش کاوه در سریال زیرخاکی

رایان سرلک متولد اسفند ۱۳۹۲ است و در حال حاضر ۶ سال دارد.

رایان خیلی زود، در حالی که فقط ۴ سال داشت به بازیگری علاقه و استعداد خود در این زمینه را نشان داد.

او در مصاحبه ای که اخیراً به همراه مادرش داشته گفته علاقه به اجرای دابسمش، تکرار موسیقی خوانندگان، دیدن فیلم و تکرار دیالوگ های بازیگران، سخنوری در جمع و خجالتی نبودن، خانواده ی او را بر آن داشت تا این علاقه و استعداد را به شکل اصولی در پسر خود پرورش دهند. آن ها بعد از تحقیق درباره ی کلاس های بازیگری کودک ، در سال ۹۷ رایان را در کلاس بازیگری مهرنوش دارا ثبت نام کردند.

در جریان همین کلاس ها بود که رایان در دو تئاتر کودک به نام های «چرا خرس‌ ها دم ‌های کوتاهی دارند» و «کاترپیلار» به کارگردانی مهرنوش دارا نقش آفرینی کرد. تئاتر «کاترپیلار» که رایان سرلک در آن نقش «سیاه» را داشت مورد توجه و تحسین بسیاری از هنرمندان سرشناس از جمله بهزاد فراهانی قرار گرفت. این نمایش حتی به جشنواره تئاتر مان راه پیدا و جایزه ی کارگردان برتر را از آن خود کرد.

بعد از این موفقیت، رایان در چند فیلم کوتاه هم بازی کرد تا آنکه به سریال زیرخاکی معرفی شد. اینطور که گفته می شود جلیل سامان، کارگردان کار، رایان سرلک را بعد از گرفتن تست از میان ۴۰ کودک برای نقش کاوه انتخاب کرده بود.

رایان با اشاره به اینکه اولین حضورش جلوی دوربین این سریال سکانس شستشوی سرش در حیاط خانه بود گفته رفتار مهربان و حرفه ای پژمان جمشیدی و ژاله صامتی، بازیگران نقش پدر و مادر کاوه، باعث شد او خیلی زود خود را در خانواده ای واقعی حس کرده و بتواند انتظارات کارگردان را برآورده کند.

پدر و مادر رایان هم در زمان فیلمبرداری در کنار او حضور داشتند.

مادر رایان سرلک در مصاحبه ی خود با اشاره به رفتار خوب عوامل سریال با پسرش گفته آن ها گاهی ساعت ها با رایان بازی می کردند. به گفته ی مادر رایان با آنکه در بسیاری از سکانس ها شخصیت کاوه در فیلمنامه حضور نداشت، اما بازی قابل قبول رایان باعث شد جلیل سامان حضور و دیالوگ بیشتری برای شخصیت کاوه در نظر بگیرد.

مادر رایان سرلک ادامه ی کار بازیگری برای پسرش را الزامی ندانسته و گفته تصمیم گیری در این مورد بر عهده ی خود رایان است. به گفته ی او، رایان بعد از رفتن به مدرسه گزیده کارتر خواهد شد تا هم فرصت آموزش داشته باشد و هم کودکی کردن و کار بازیگری او را خسته نکند.

بعد از پایان فیلمبرداری فصل اول سریال زیرخاکی، رایان سرلک در فیلم سینمایی راند چهارم به کارگردانی علیرضا امینی نقش آفرینی کرد و با بازیگرانی همچون پژمان بازغی و الهه حصاری همبازی شد.

رایان سرلک هنوز ابتدای راه است اما با توجه به شروع خوبی که داشته احتمالاً آینده ی درخشانی در انتظارش خواهد بود.

رایان صفحه ای اختصاصی هم در اینستاگرام دارد که بسیار پرطرفدار است و بیشتر از ۱۷ هزار دنبال کننده دارد. در ادامه می توانید تصاویری از آن را ببینید:

رایان سرلک و پدر و مادرش

رایان سرلک در کنار پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گوهر خیر اندیش و هادی حجازی فر، بازیگران سریال زیرخاکی
رایان سرلک در کنار جلیل سامان، کارگردان سریال زیرخاکی
رایان سرلک در کنار تعدادی از چهره های مطرح سینما و تلویزیون، نوید محمدزاده، الهه حصاری، علی اوجی و سیما تیرانداز

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود