جسد سفیر چین در اسرائیل در آپارتمانش در تل آویو پیدا شد

جسد سفیر چین در اسرائیل در آپارتمانش در تل آویو پیدا شد

به ادعای رسانه های اسرائیلی، جسد سفیر چین صبح امروز در آپارتمانش در تل آویو کشف شده است. دو وی ، ۵۸ ساله در ماه فوریه به عنوان سفیر چین در اسرائیل منصوب شده بود، مردی که پیش از این سفیر چین در اوکراین بود. او از زمان ورودش به اسرائیل از قرنطینه دو هفته ای خود خبر داده و در پایان ماه مارس نیز اعتبارنامه خود را دریافت کرده بود.

سفیر چین در اسرائیل

او که دارای همسر و یک فرزند است و در اوایل سال جاری در مورد تلاش های کشورش در مقابله با ویروس کرونا گفته بود که چین یک کشور قانونمدار و مسئول بوده که باید به آن اعتماد کرد. وی در ادامه صحبت هایش در این باره چنین گفته بود :«وقتی که این بیماری در سراسر جهان شیوع پیدا کرد، کسانی بودند که می گفتند چین باید عذرخواهی کند. آن ها به دنبال یک سپر بلا بودند. در تمام طول تاریخ، بیش از یک بار، یک گروه خاص از مردم به خاطر انتشار بیماری ها مورد اتهام قرار گرفته اند. این موضوع نفرت انگیز است و باید محکوم شود.

سفیر چین در اسرائیل

این بیماری دشمن تمام بشریت است و جهان باید در کنار هم با آن مبارزه کند». به ادعای مقامات رژیم صهیونیستی، جنازه سفیر چین در آپارتمانش در منطقه هرزیلیا تل آویو پیدا شده و تحقیقات در مورد علت مرگ او آغاز شده است. بر اساس گزارشات اولیه، جنازه وی توسط کارکنان محل اقامتش پیدا شده و هیچ نشانه ای از خشونت روی جنازه او دیده نمی شود. گفته می شود که احتمال مرگ آقای وی احتمالاً عارضه قلبی بوده است.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود