بازی اختلاف تصاویر: در هر تصویر پنج اختلاف را پیدا کنید

بازی اختلاف تصاویر: در هر تصویر پنج اختلاف را پیدا کنید

پیدا کردن اختلاف تصاویر همیشه برای اغلب ما جذاب و هیجان‌انگیز بوده و هست. تا چند سال پیش، بازی‌های اختلاف تصاویر را فقط می‌توانستیم در مجلات پیدا کنیم. امروزه به لطف پیشرفت‌های تکنولوژیک و توسعه نرم‌افزارهای مختلف، می‌توان در زمان کوتاه به تعداد زیادی از این بازی‌ها دسترسی داشت و با آنها سرگرم شد. این گونه چالش‌ها علاوه بر اینکه مفرح هستند، همزمان ذهن، چشم، قدرت تمرکز و تیزبینی را هم به تحرک واداشته و آنها را تقویت می‌کند.

 

راه‌های بهبود عملکرد چشم و ذهن

ممکن است خیلی از ما، نگران این باشیم که مبادا در دوران پیری با مشکلات و اختلالات ذهنی درگیر شویم. اعضای بدن انسان نیاز به تقویت و ورزش دارند تا آمادگی خود را حفظ کنند. در دنیای مدرن روش‌های گوناگونی برای تقویت کردن و ورزش دادن چشم و مغز و بالا بردن قدرت تمرکز وجود دارد. پرداختن به این گونه چالش‌ها دو چندان مفید است؛ زیرا همزمان می‌تواند چشم و مغز شما را درگیر کند.

 

بازی اختلاف تصویر را شروع کنید

امروز در روزیاتو باز هم شما را به شرکت در چالشی دعوت می‌کنیم که دقیقاً  نشان می‌دهد ذهن شما تا چه اندازه تیزبین است و اینکه آیا می‌توانید جزییات ریز را کشف کنید، یا خیر. اینجا در هر تصویر پنج اختلاف وجود دارد. باید اعتراف کنیم که تصاویری که امروز خواهید دید، نسبت به چالش های قبلی که برایتان داشتیم، سخت‌تر به نظر می‌رسند، در نتیجه نیاز به تمرکز و دقت بیشتری هم دارند. در انتهای مطلب می‌توانید پاسخ‌های صحیح را ببینید.

 

تصویر اول:

 

تصویر دوم:

 

تصویر سوم:

 

تصویر چهارم:

 

تصویر پنجم:

 

چالش سختی بود؛ اینطور نیست؟ حالا وقت آن است که با هم اختلافات را ببینیم.

 

جواب تصویر اول: اختلاف در هواپیما، ساعت، شماره روی اتوبوس، رنگ پیراهن و بالای چراغ است.

 

 

جواب تصویر دوم: اختلاف در گنبد کوچک، مردی که بالای پله است، پشت بام، رنگ پیراهن مرد و در بالای یکی از گنبدهای دوتایی است.

 

جواب تصویر سوم: اختلاف در  بالای گنبد، پنجره، گوش عروسک، پای عروسکِ دیگر و بالای گنبد کوچک کنار تصویر است.

 

جواب تصویر چهارم: اختلاف در چشم‌ها، حرف روی کلاه،  دکمه لباس، جوراب و پشت کفش است.

 

جواب تصویر پنجم: اختلاف در رنگ شمشیر، پایین غلاف شمشیر، بالای غلاف شمشیر، تسمه‌های روی لباس و کفش‌ها است.

 

امیدوارم که توانسته باشید تمام پنج اختلافی که در این پنج تصویر وجود داشت را پیدا کنید. اگر هم نتوانستید اصلاً مهم نیست. باید بیشتر تمرین کنید. برای تمرین بیشتر ذهن و چشم خود می‌توانید این چالش یا این چالش را انجام دهید. اگر باز هم به موارد بیشتری نیاز داشتید، در بخش سرگرمی روزیاتو حتما پیدا خواهید کرد.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود