صحبت های جنجالی همسر ریحانه پارسا در مورد حق طلاق + ویدیو

صحبت های جنجالی همسر ریحانه پارسا در مورد حق طلاق + ویدیو

مهدی کوشکی ، نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و سینما و همسر ریحانه پارسا که در ماه ها اخیر همواره در صدر اخبار جنجالی شبکه های اجتماعی قرار داشته اند در یک لایو اینستاگرامی از حق طلاق می گوید و اینکه این حق صددرصد برای مردان است و نیازی نیست که زنان حق طلاق داشته باشند. او در ادامه می گوید همانطور که قدیمی ها گفته اند، زن باید با لباس سفید به خانه شوهر آمده و با کفن سفید نیز آنجا را ترک کند. پیش از این نیز ریحانه پارسا در سخنانی مشابه با همین مضمون در توئیتر گفته بود:  حق طلاق می‌دهید به زنهایتان بعد اسم خودتان را هم گذاشتید، ‌مرد؟ ایموجی هم نزار.

این دو با اعلام ازدواجشان در دوران قرنطینه کرونایی به یکباره خبرساز شدند، هر چند ریحانه پارسا از قبل نیز به خاطر ژست های خاصش و دیدگاه هایش به شدت حاشیه ساز شده بود. کوشکی نیز به دنبال ازدواج با پارسا به شهرت رسیده و اخیراً در سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی که در بخش خانگی منتشر شد ایفای نقش کرده بود. البته پس از انتشار این استوری ظاهراً اینستاگرام به صورت پیش فرض دست به حذف پست اینستاگرامی کوشکی کرده بود که واکنش وی را در پی داشت.

حق طلاق

کوشکی در واکنشی به این موضوع چنین نوشت: «استوری من بدون حق انتخاب من یا سوالی از من تنها با یک گزینه ok پاک شد؛ عدم آزادی بیان در اینستاگرام هم وجود دارد…». ریحانه پارسا نیز که با بازی در سریال پدر به یکباره به اوج شهرت رسید، اخیراً بارها با انتشار تصاویری از خود و همسرش در شبکه های اجتماعی جنجال آفرین شده بود. صحبت های مهدی کوشکی در مورد حق طلاق با واکنش شدید کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شد و بسیاری از حذف پست ویدیویی او توسط اینستاگرام حمایت کرده اند.

حق طلاق

ریحانه پارسا متولد ۱۳۷۷ در تهران و مهدی کوشکی متولد ۱۳۵۹ خرم آباد است. لازم به ذکر است که مهدی کوشکی قبلاً ازدواج کرده و از همسر سابق خود نیز دارای یک فرزند پسر است. از همان ابتدا ازدواج او با ریحانه پارسا به دلیل اختلاف سنی و سبک اعلام آن در شبکه های اجتماعی و حواشی مربوط به آن بسیار خبرساز شده بود.

بیشتر بخوانید: ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در چند قاب بهاری

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود