علیرضا جاپلقی پارکورکار اینستاگرامی دستگیر شد

علیرضا جاپلقی پارکورکار اینستاگرامی دستگیر شد

بر اساس گزارش برخی از شبکه های اجتماعی، علیرضا جاپلقی پارکورکار و چهره اینستاگرامی که اخیراً عکسی هنجارشکن از او با عنوان طلوع تهران در پل صدر منتشر شده بود دستگیر شده است. برادر وی این خبر را تایید کرده و گفته است که در ابتدا طی یک تماس تلفنی از برادرش خواسته شده بود که برای ارائه توضیحات به ارگان مربوطه مراجعه نماید. جاپلقی که تصاویر و ویدیوهایی از خود و دختری که ظاهرا نامزد اوست را در صفحه اینستاگرام منتشر می کرد، در ویدیویی از احضار خود برای ارائه توضیحات خبر داده بود.

علیرضا جاپلقی

به گفته برادر علیرضا جابلقی، صبح روز گذشته ماموران پلیس به خانه آن ها رفته و برادرش را دستگیر کرده اند. هر چند تا به هنگام نوشتن این خبر، دستگیری این پارکورکار توسط پلیس تهران تایید نشده اما برادر وی گفته که علیرضا به دلیل مطابق عرف اسلامی نبودن ویدیوها و تصاویری که در اینستاگرام قرار می داده دستگیر شده است. علیرضا جابلقی که بیش از ۹۰ هزار فالوور در اینستاگرام دارد پیش از این نیز با قرار دادن تصاویری از پدرش که به ادعای وی افسر مبارزه با مواد مخدر بوده خبرساز شده بود. وی پس از اعلام خبر احضارش از طریق یک پست اینستاگرامی می گوید که با او تماس گرفته شده و از او خواسته اند تنها به ارگان مذکور مراجعه کند و بهتر است پلیس به خانه آن ها نرود.

علیرضا جاپلقی

جابلقی در ادامه با لحنی معترض می گوید که از این موضوع هراسی نداشته و چرا زمانی که او ۱۸ ساله بوده و نگران پدرش بوده کسی با او تماس نگرفته است. به گفته علیرضا جابلقی، پدرش بعد از ۲۸ سال خدمت در نیروی انتظامی و به عنوان افسر بخش مبارزه با مواد مخدر در خرداد سال ۱۳۸۹ ناپدید شده و هنوز پرونده او بدون نتیجه باقی مانده است. هنوز معلوم نیست که دلیل احضار این پارکورکار جنجالی به دلیل تصاویر هنجارشکنش است یا اظهاراتش در مورد ناپدید شدن پدرش. وی همچنین سابقه کار با تعدادی از خوانندگان زیرزمینی موسیقی رپ مانند رضا پیشرو را نیز در کارنامه دارد. در ویدیوهای اخیری که از جاچلقی منتشر شده، دختری دیده می شود که برخی او را مائده هژبری می دانند هر چند تاکنون این موضوع تایید نشده است.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • لیلا اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۹

    ودیو رو ببینید اصلا متوجه نمیشید که ایران هست

  • Afi اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۹

    اینستاگرام شده شاخ خونه
    هرکی از روستا پا میشه میاد اینستا ماها شاخش میکنیم و مثل بت عبادتش میکنیم.
    هر ناکسی رو شاخ نکنیم

    • وحید اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۹

      اتفاقا آدم های که در روستا زندگی می کنند بسیار سالم و نجیبی هستند.این آدم ها در شهر دیوانه می شن و چنین کارهای مستهجنی انجام میدن.آخرین بارت باشه به روستا توهین میکنی بی تربیت

    • علی خرداد ۲, ۱۳۹۹

      یارو اول از همه درمورد بچه های روستایی درست صحبت کن دوما خودت خیال کردی اهل شهری چه گلی بروی خودت زدی این امثال مثل شما هستند اسکول