کرونا برگر ؛ ایده خلاقانه رستوراندار مکزیکی برای نجات کارش در دوران شیوع کرونا

کرونا برگر ؛ ایده خلاقانه رستوراندار مکزیکی برای نجات کارش در دوران شیوع کرونا

رنی ساوسیدو بدنبال رکود کسب و کار در مکزیک به دنبال شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعان به رستورانش که با کاهش شدید درآمدش همراه بود، باید خیلی سریع برای عبور از این دوران سخت دست به کار می شد.

کرونا برگر

و اکنون همه به دنبال این هستند که تکه ای از کرونا برگر (coronaburger) او که ۴ دلار قیمت دارد را بدست آورده و مزه آن را بچشند. ساوسیدو در یک مصاحبه تلفنی با دیلی میل گفته اشت که تنها یک روز طول کشیده تا او به ایده ابداع کرونا برگر دست یابد تا بتواند مشتریان خود را حفظ کند، مشتریانی که بیشترشان کسانی هستند که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند.

کرونا برگر

مالک ۳۹ ساله رستوران فست فودی Hot Dogs Zhunckos به تازگی یک نفر از دو کارگر اصلی اش را پس از همکاری سه ساله اخراج کرده و در اینترنت به دنبال راهی برای سرپا نگه داشتن کسب و کار خود می گشت، در شرایطی که صدها هزار کسب و کار در سراسر جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شده بودند.

کرونا برگر

ساوسیدو در مورد ابداع خود چنین می گوید :«اتفاقی که افتاد این بود که داشتم با خودم فکر می کردم و در اینجایی که من زندگی می کنم با افراد بسیاری روبرو می شوید که در حال درست کردن کیک هایی به شکل کرونا ویروس یا با تم کرونا ویروس هستند. و چیزی که به ذهنم خطور کرد این بود که چرا نانی شبیه کووید درست نکنم؟ از این رو به کسی که نان ها را می پخت گفتیم که می توان این کار را انجام داد و او نیز، در طول یک روز، نان را برای ما پخت».

کرونا برگر

کرونا برگر از یک نان همبرگری سبز رنگ که از خمیر شیرینی درست می شود که تعدادی شاخک روی خود دارد، شاخه هایی که یادآور شکل ویروس کرونا هستند. برگر نیز حاوی گوشت گوساله، سه نوع پنیر- گودا، چدار و موزارلا- پیاز قرمز سرخ شده، اسفناج تازه، گوجه فرنگی، سس بوربون و چاشنی آووکادو است. ساوسیدو می گوید که به طور معمول روزی ۵ کرونابرگر می فروشد که اکثر آن ها سفارش مشتریان کنجکاو و همچنین پرستاران و پزشکانی هستند که این نوآوری او را تحسین می کنند.

وی در این باره چنین می گوید: «مردم با خنده به آن نگاه کرده و سعی می کنند از اتفاقی که رخ داده چیز خوبی را تجربه کنند. اینجا در کل ما کار بخش خدمات پزشکی را تحسین می کنیم زیرا آن ها کسانی هستند که با کووید مبارزه می کنند». ساوسیدو که متاهل و دارای دو فرزند است انتظار دارد که فروش کرونا برگر با تبلیغات دهان به دهان افزایش یابد و این موضوع بتواند از تعطیلی کسب و کار او جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: شرکت داروسازی آمریکایی: درمان ویروس کرونا را تولید کرده ایم

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود