علت تصادف افشین آذری خواننده آذربایجانی اعلام شد + ویدئو

علت تصادف افشین آذری خواننده آذربایجانی اعلام شد + ویدئو

به گزارش رکنا، افشین آذری خواننده آذربایجانی که در تصادف شدید دیروز خیابان شریعتی تبریز به شدت مصدوم شده در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز تحت مراقبت پزشکی قرار دارد.

علت تصادف افشین آذری خواننده

روز گذشته در اثر وقوع حادثه ی رانندگی میان یک خودروی دنا و یک خودروی ام وی ام در زیر گذر حکیم نظامی تبریز، سه تن از سرنشینان  خودروی دنا جان باختند و سه تن دیگر که از سرنشینان خودروی ام وی ام افشین آذری بودند دچار مصدومیت شدند.

به گفته ی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز: یک دستگاه خودروی دنا در مسیر حرکت به سمت چهار راه طالقانی از مسیر منحرف شد و با برخورد به نرده های میانی زیر گذر و شکستن آن ها در سمت مخالف زیرگذر با یک خودرو ام وی ام برخورد کرد که این حادثه موجب کشته شدن سه سرنشین خودروی دنا و مصدومیت سه سرنشین خودروی ام وی ام متعلق به افشین آذری شد.

وی افزود: خودروی دنا حامل سه سرنشین از جمله یک خانم و دو مرد بود که هر سه جان باختند. خودروی ام وی ام هم حامل سه سرنشین از جمله دو دختر ۸ و ۱۲ ساله و افشین آذری ۳۵ ساله بود که هر سه دچار مصدومیت شدند.

افشین آذری خواننده آذربایجانی

افشین آذری متولد ۱۳ آبان ۱۳۶۴ در شهر تبریز، خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده ی سبک پاپ – ترنس ایرانی، فارغ التحصیل هنرستان موسیقی و دانشگاه سوره تهران در رشته ی بازیگری است. وی پسر مرحوم احد آذری و برادر زاده ی حسین آذری از بزرگان موسیقی آذربایجان ایران می باشد.

افشین آذری موسیقی را از ۳ سالگی نزد پدرش مرحوم احد آذری آغاز کرد. احد آذری از بزرگان موسیقی آذربایجان بود که یکی از نوازندگان استاد پیمان بود. افشین همزمان با فعالیت در نزد پدر، پیش استاد زاون (ارمنی) ویلن را آموخت. او به غیر از ویلن در سازهای دیگری مانند پیانو، قارمون، گیتار هم سازهای ضربی هم مهارت دارد.

افشین آذری اولین آلبوم خود را در سال ۸۹ وارد بازار کرد. آلبوم های دوم و سوم آذری با همکاری خواننده ی خانمی به نام نسیم تهیه شدند که نزد خود او آموزش دیده بود.

آذری که در کار تنظیم آهنگ هم مهارت دارد با خوانندگان مشهوری همچون احسان خواجه امیری و بابک آزرم در این زمینه همکاری داشته.

اولین کنسرت افشین آذری در سال ۹۴ در تبریز برگزار شد و از آن زمان اجراهای زنده ی او در چندین شهر بزرگ ادامه پیدا کرد. آذری چند باری هم در سالن های بزرگ تهران کنسرت داشته که با استقبال رو به رو شدند.

آلبوم های افشین آذری

  • ۶ صبح
  • اینترو
  • سیگار
  • پایان
  • آخرین نفس
  • ال
  • زندگی
  • همه میدونند

منبع: rokna
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود