فرزندکشی در کرمان؛ مادر زرندی دختران خردسالش را با خوراندن متادون به قتل رساند

فرزندکشی در کرمان؛ مادر زرندی دختران خردسالش را با خوراندن متادون به قتل رساند

یک مادر زرندی دو دختر ۱۱ و ۶ ساله‌ ی خود را با خوراندن متادون به آن‌ ها به کام مرگ کشاند.

روز پنجشنبه ۱۵ خرداد بود که این مادر زرندی با فریادهای کمک کمک و صدا کردن دخترانش به نام های سوگند و فاطمه از خانواده اش و اهالی محل در کرمان درخواست کمک کرد. خیلی زود پلیس و عوامل اورژانس در محل حاضر شدند و مادر ۳۲ ساله ی این دختربچه ها به عنوان مظنون اصلی در مرگ دخترانش دستگیر شد. دو دختر خردسال او نیز به بیمارستان انتقال پیدا کردند. تلاش پزشکان اما برای نجات این دو دختربچه بی فایده بود. سوگند و فاطمه به خاطر مصرف متادون جان باخته بودند. با رسیدن خبر مرگ دلخراش این دو کودک مادر جوان تحت بازجویی قرار گرفت.

این مادر جوان زرندی در اعترافات خود بیان کرد: سال‌ ها با مردی معتاد زندگی کردم. وقتی با شوهرم ازدواج کردم، متوجه شدم او تریاک می‌ کشد. خیلی سعی کردم ترک کند، ولی فایده‌ ای نداشت. تا اینکه بعد از چند‌ سال شوهرم از مصرف تریاک به شیشه روی آورد. بعد از آن بود که استرس‌ ها و مشکلات روحی من شروع شد. دیگر از شوهرم می‌ ترسیدم. او شیشه می‌ کشید و ممکن بود کارهای خطرناکی کند. از ترس جان خودم و بچه‌ هایم در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم و با دخترهایم به خانه ی پدری‌ ام رفتیم. اما همچنان مشکلات روحی و استرس‌ ها مرا رها نکرد. خیلی سعی‌ کردم تحت درمان قرار بگیرم، پیش روانپزشک و روانشناس هم رفتم و تحت درمان بودم، اما دیگر نتوانستم طاقت بیاورم. یک شب که داشتم به مشکلاتم فکر می‌کردم، تصمیم گرفتم به زندگی‌ مان پایان دهم. مشکلات مالی و استرس‌ هایم هر لحظه بیشتر می‌ شد، برای همین به دخترهایم متادون خوراندم. می‌ خواستم خودم هم بخورم، ولی منتظر ماندم ببینم وضع دخترهایم چه می‌شود. ساعت ۷ صبح بود که دیدم حالت بدی دارند. آنجا بود که به خودم آمدم و با فریاد از بقیه کمک خواستم.

تصویری از سوگند و فاطمه دختران مادر ۳۲ ساله زرندی

سرهنگ کوروش احمد یوسفی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان درباره ی جزئیات این ماجرا گفت: : ظاهراً این مادر برای اینکه بچه‌ ها طعم قرص‌ ها را متوجه نشوند آن ها را داخل شربت نعناع ریخته و ساعت ۱۱ شب به هر دو دخترش خورانده بود. این قتل در خانه ی پدری زن رخ داد و پدر و برادرش بودند که با پلیس تماس گرفتند. آن ها نیز از این اتفاق به شدت شوکه شده بودند. این خانواده اصالتاً زرندی ولی مقیم کرمان هستند.

سرهنگ یوسفی افزود: این مادر ۳۲ ساله بیکار بوده و از لحاظ مالی هم مشکلات زیادی داشته است و به خاطر ادامه ی زندگی با این مرد مدام از سوی خانواده و فامیل مورد سرزنش و طعنه قرار داشته.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان همچنین گفت: هنوز پدر خانواده شکایتی را مطرح نکرده است. فعلاً پیگیر این پرونده هستیم تا ببینیم پدر خانواده چه می‌گوید.

سرهنگ یوسفی در ادامه گفت: هر چند این زن خودش مدعی است بیماری روانی دارد، اما وضع ظاهری این مادر نشان نمی‌ دهد که او مشکل روانی داشته باشد، اما تا تکمیل تحقیقات پلیس و نظریه ی کارشناسی پزشکی قانونی باید منتظر بمانیم، در حال حاضر اما مأموران در خصوص ابعاد پیدا و پنهان این ماجرا و بررسی روانشناختی تحقیق می‌ کنند.

منبع: rokna ، salameno
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود