ظاهر عجیب بازیگر مشهور لبنانی در فرودگاه بین المللی تهران + ویدیو

ظاهر عجیب بازیگر مشهور لبنانی در فرودگاه بین المللی تهران + ویدیو

آن ماری سلامه بازیگر مشهور لبنانی برای بازی در فیلم کوسه شب گذشته با لباسی عجیب وارد فرودگاه بین المللی تهران شد. او که از بیم ابتلا به کرونا ویروس لباسی شبیه به فضانوردان را بر تن داشت دیشب وارد فرودگاه بین المللی تهران شد تا در فیلمی به نام کوسه به کارگردانی علی عطشانی و تهیه کنندگی سید محمد احمدی ایفای نقش کند که مدتی پیش فیلمبرداری آن در نیاوران کلید خورده است.
>فیلم کوسه براساس فیلمنامه ای از پیمان عباسی ساخته خواهد شد و تاکنون حضور مهدی هاشمی، مهران احمدی، سیما تیرانداز، بهناز جعفری، ریحانه پارسا، محمدجواد جعفرپور، مهران رجبی، مهسا کامیابی و احمدرضا موسوی با حضور پژمان جمشیدی در آن، قطعی شده است.

آن ماری سلامه نخستین بار با نقش‌آفرینی در یک فیلم سینمایی لبنانی به نام Galata Omri در میان مردم شناخته شد و با بازی در سریال ۲۰۰ قسمتی ریشه‌ها (جذور) در نقش هنادی دختری که مورد تجاوز واقع شده بود، به شهرت رسید. این بازیگر جوان پیشتر در پروژه های تاریخی و مدرن با کارگردانانی از ژاپنِ ایران و آلمان همکاری داشته و قبلا هم تجربه بازیگری در این داشته است. سلامه در فیلم سینمایی «آوازهای سرزمین من» محصول مشترک ایران و لبنان و سریال تلویزیونی «حوالی پاییز» حضور داشته است.

سلامه متولد ۱۹۹۰ میلادی (۳۰ ساله) است و در دهکده توریستی فاریا لبنان متولد شده است. او در موسسه هنرهای زیبای لبنان درس خوانده و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته هنرهای نمایشی است. این بازیگر لبنانی مدتی به عنوان دستیار کارگردان در سینمای لبنان کار کرد و سپس با فیلم Galata omri قدم به دنیا شهرت و بازیگری گذاشت.

خانم سلامه زبان فارسی را بلد نیست و طبق آنچه خودش تعریف کرده صرفا کلماتی که برایش گفته می شوند را تکرار می کند:

زبان فارسی، زبان مادری من نیست. پس از انتخاب برای بازی در این نقش و سفر به ایران، از صفر شروع کردم و چیزی به جز سلام و علیک نمی‌دانستم بعضی اوقات از دستیار کارگردان یا کارگردان کمک می‌گرفتم که جمله فارسی را به من بگویند و من پس از آن‌ها تکرار و احساساتم را به آن اضافه می‌کردم.

آن ماری سلامه آن ماری سلامه آن ماری سلامه آن ماری سلامه آن ماری سلامه آن ماری سلامه

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود