قابلیت جنجالی دیدن پشت لباس از گوشی های وان پلاس حذف شد

قابلیت جنجالی دیدن پشت لباس از گوشی های وان پلاس حذف شد

برند OnePlus برای همیشه یکی از قابلیت های گوشی هوشمند OnePlus 8 Pro که به دارندگان خود اجازه می داد از پشت لباس ببیند را غیرفعال کرد. دارندگان این گوشی هوشمند دریافته بودند که با استفاده از لنزهای مادون قرمز فوتوکروم این گوشی می توانند از پشت وسایل پلاستیکی نازک مانند کنترل تلویزیون و لباس های نازک نیز ببینند. چندین نفر از کاربران این گوشی همراه تصاویر گرفته شده با استفاده از این قابلیت ترسناک را در شبکه های اجتماعی و به طور خاص توییتر به اشتراک گذاشته بودند.

دوربین اشعه ایکس OnePlus 8 Pro

لنس اولانوف با انتشار تصویری نوشته بود: «بالاخره صاحب یک دوربین اشعه ایکس شدم. با استفاده از فیلتر فوتوکروم OnePlus 8 Pro برای دیدن از پشت جعبه تلویزیونی آمازون فایر». یک کاربر دیگر نیز گفته که از طریق هاب آشپزخانه خود موفق به بینایی مشابهی شده است. استیو داگلاس تصویری در توییتر منتشر کرده و نوشته است: «قابلیت اشعه ایکس OnePlus 8 Pro بسیار جالب است، به همین دلیل از اینکه می بینم در آینده ای نزدیک برداشته می شود ناراحت هستم». بعد از اطلاع از این قابلیت و استفاده متفاوت بود که OnePlus تصمیم به حذف کردن این قابلیت به طول کامل گرفت.

دوربین اشعه ایکس OnePlus 8 Pro

سخنگوی این برند در این باره چنین گفته است: «مشتریان دیگر نیاز نیست نگران قابلیت دیدن از میان اشیاء باشند. آپدیت جدید همچنان به مشتریان اجازه خواهد داد تا از سبک منحصربفرد فوتوکروم استفاده کنند و تصاویر نسبت به قتل واضح تر خواهند بود». لنزهای فوتوکروم یکی از قابلیت های ویژه OnePlus بود که در ماه می گذشته در گوشی های OnePlus 8 Pro به کار گرفته شده و هدف از آن افزایش فروش و جذابیت این محصول در بین مشتریان بود. در کنار لنزهای سه گانه دوربین پشتی، این گوشی هوشمند دارای ۴ لنز دیگر بود که از آن ها با عنوان لنزهای فیلتر رنگی نام برده می شد.

دوربین اشعه ایکس OnePlus 8 Pro

دوربین اشعه ایکس OnePlus 8 Pro

این لنزها به عکاسان خلاق امکان می دادند تا افکت های نورپردازی و فیلترهای رنگی خاصی را به طور مستقیم در دوربین به کار گیرند بدون اینکه نیازی به اضافه کردن افکت ها پس از گرفتن عکس باشد. برند OnePlus در مورد این ویژگی چنین گفته است: «فیلتر فوتوکروم را در دوربین فیلتر رنگی به کار گرفته تا صحنه های معمولی را به مناظر سوررئال تبدیل کنید».

بیشتر بخوانید: چگونه گوشی موبایل را به تلویزیون هوشمند وصل کنیم ؟

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • مجتبی تیر ۲۲, ۱۳۹۹

    این قابلیت که خیلی کاربردیه .

  • امیر حسین تیر ۲۷, ۱۳۹۹

    شما فقط یه عکس نشون بده ک تونسته باشه زیر لباس و بدن افراد رو ببینه،همش کنترل ایکس و باکس و تلویزیونه