همسر جان تراولتا بر اثر ابتلا به سرطان سینه درگذشت

همسر جان تراولتا بر اثر ابتلا به سرطان سینه درگذشت

کلی پرستون همسر جان تراولتا در سن ۵۷ سالگی بر اثر ابتلا به سرطان سینه درگذشت. شب گذشته تراولتا با انتشار پستی در در اکانت اینستاگرام خود این خبر را به سمع و نظر هوادارانش رساند.

با قلبی آکنده از اندوه اعلام می کنم که همسر زیبایم کلی بعد از دوسال مبارزه با سرطان جانش را از دست داد. او با عشق و حمایت بسیاری از هوادارانش زندگی شجاعانه ای را پشت سر گذاشت.

کلی پترسون بازیگر و مدل مشهور آمریکایی ۲۹ سال پیش با جان تراولتا ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو فرزند به نام های الا ۲۰ ساله و بنجامین ۹ ساله است. آنها یک پسر دیگر به نام جت هم داشتند که در سال ۲۰۰۹ میلادی در حالی که تنها ۱۶ سال داشت به خاطر وارد آمدن ضربه به سرش در باهاماس آمریکا درگذشت.

تراولتا در ادامه افزود:

عشق و حیات کلی همواره به یادمان خواهد بود. کمی طول خواهد کشید تا من به تو ملحق شوم و در این مدت که از ما خبری نمیشنوی ما را ببخش. اما لطفا بدان که عشق تو در هفته ها و ماه های آتی در زندگی مان جریان خواهد داشت.

همسر جان تراولتا

یکی از سخنگویان خانواده جان تراولتا در مصاحبه با نشریه پیپل گفت:

در صبح روز ۱۲ جولای ۲۰۲۰ کلی پرستون همسر و مادر دوست داشتنی خانواده به خاطر مبارزه دو ساله با سرطان سینه درگذشت. او که بیماری اش را از چشم رسانه ها پنهان کرده بود مدت ها تحت درمان قرار داشت. کلی پرستون انسانی باهوش، زیبا و دوست داشتنی بود و بسیار به اطرافیانش توجه می کرد. خانواده او از شما درخواست می کنند که به حریم خصوصی شان در این برهه احترام بگذارید.

کلی پترسون ستاره فیلم جری مور در هونولولو هاوایی متولد شد و در جوانی به دانشگاه جنوب کالیفرنیا رفت. کلی و جان در زمان ضبط فیلم The Experts در سال ۱۹۸۷ با هم آشنا شدند. در آن زمان کلی همسر هنرپیشه دیگری به نام کوین کیج بود اما همان سال آن دو از هم جدا شدند.

کلی و تراولتا در سال ۱۹۹۱ میلادی در سوئیس با هم نامزد شدند و سپتامبر همان سال با یکدیگر ازدواج نمودند. آخرین پست اینستاگرامی کلی به مناسبت روز جهانی پدر در صفحه شخصی اش منتشر شده بود.

کلی پرستون سال گذشته به مناسبت ۲۸ امین سالگرد ازدواجش با جان تراولتا او را مردی فوق العاده در زندگی اش توصیف کرد و نوشت:

وقتی احساس می کردم گم شده ام به من امید دادی. صبورانه و بدون هیچ شرطی من را دوست داشتی و بیشتر از هر انسان دیگری لبخند را به لبانم آوردی.

همسر جان تراولتا

جان تراولتا در سال ۱۹۹۴ با بازی در فیلم داستان عامه‌پسند اثر کویینتین تارانتینو، به شهرت زیادی دست پیدا کرد و نامزد جوایز اسکار و گلدن گلوب شد. از مهم‌ترین فیلم‌هایی که تراولتا در آنها نقش آفرینی کرده می‌توان به پسری در حباب پلاستیکی، فرار از مرگ، چشمان یک فرشته، شهر دیوانه، خط باریک سرخ و گرازهای وحشی را اشاره کرد.

تراولتا دو بار برای بازی در فیلم‌های تب شب یکشنبه و داستان عامه‌پسند نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شد. همچنین او یک‌بار برندهٔ جایزه گلدن گلوب و دو بار برندهٔ جایزه امی شده ‌است.

منبع: dailymail
بدون نظر

ورود