تولد دومین پسر جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل بدنبال شایعات خیانت جاستین به همسرش

تولد دومین پسر جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل بدنبال شایعات خیانت جاستین به همسرش

جسیکا بیل و جاستین تیمبرلیک برای دومین بار پدر و مادر شده اند. جسیکا بیل ۳۸ ساله اوایل هفته جاری یک پسربچه به دنیا آورده و اکنون در کنار شوهر خواننده اش جاستین و پسر پنج ساله اش سیلاس، در حال استراحت پس از زایمان است. به گزارش روزنامه دیلی میل، کیمبرلی کونرو بیل، مادر ۶۵ ساله جسیکا نیز بیشتر ساعات هفته گذشته را در کنار دختر و نوه تازه متولد شده اش گذرانده است. به ادعای یکی از دوستان نزدیک این دو چهره مشهور دنیای بازیگری و موسیقی، مادر جسیکا قرار است تام دتی در کنار دخترش در خانه خود در کلرادو باقی بماند.

تولد دومین پسر جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل

از ماه مارس تاکنون هیچ تصویری از بیل و تمبرلیک در کنار هم منتشر نشده و انتظار می رود که این دو از اواخر ماه مارس گذشته در خانه خود در بیگ اسکای، مونتانا بوده باشند. در تصویری که در ۲۵ ماه مارس توسط تیمبرلیک در صفحه اینستاگرامش منتشر شد، بیل از دور دیده می شود در حالی که در دره ای برف گرفته که اطراف آن کوه های بلند قرار دارند ایستاده است. از ماه مارس و جشن تولد جسیکا بیل و ۴ ماه پس از بارداری دومش، هیچ تصویری از نیم تنه پایین وی منتشر نشده است. در تمام این مدت و در دوران قرنطینه خانگی، صفحات اجتماعی بیل و شوهرش به موضوعات اجتماعی مانند کمپین جان سیاهان اهمیت دارد و عدالت برای برونا تیلور اختصاص داشت.

تولد دومین پسر جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل

در ۴ جولای، بیل ویدیویی مربوط به سال ۲۰۱۹ را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که او و شوهرش را در حال یادگیری پرتاب کردن تبر نشان می داد. او همچنین تصویری از جشن تولد ۵ سالگی سیلاس در ۸ آوریل منتشر کرد و از طرفداران خود خواست که کمک های خود را برای نجات جان کودکان و سیر کردن آمریکایی های گرسنه هدیه کنند. تولد دومین فرزند پسر جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل هشت ماه پس از آن اتفاق می افتد که تصاویری از تیمبرلیک در حال خوش و بش کردن با همبازی اش آلیشا وین‌رایت ۳۱ ساله در جریان یک مهمانی شبانه در نیواورلئان منتشر شد. این دو در آن زمان در حال بازی در فیلم Palmer بودند که در آن نقش عاشق و معشوق را بازی می کردند.

تولد دومین پسر جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل
آلیشا وین رایت

این تصاویر نشان می داد که وین‌رایت دست خود را روی زانوی تیمبرلیک قرار داده و تیمبرلیک نیز دست وین‌رایت را می گیرد. به گزارش رسانه ها، در جریان این مهمانی، تیمبرلیک حلقه ازدواجش با بیل را به انگشت نداشته و به شدت مست بوده است. دو هفته بعد، تیمبرلیک با یک پست اینستاگرامی از همسرش عذرخواهی کرده و به زیاده روی در مصرف مشروبات الکلی در جریان این مهمانی اعتراف کرد.

تولد دومین پسر جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل

جاستین تیمبرلیک در این پیام چنین گفته بود: «تا جایی که بتوانم خود را از شایعات دور نگه می دارم، به خاطر خانواده ام. فکر می کنم باید در مورد شایعات اخیری که عزیزانم را آزرده می کند صحبت کنم. چند هفته قبل، من یک خطای بسیار بد را نشان دادم اما بگذارید واضح بگویم که هیچ چیزی بین من و همبازی ام رخ نداد. آن شب بیش از حد نوشیده بودم و از رفتارم پشیمانم. باید بیشتر متوجه شرایط می بودم. این چیزی نیست که من می خواهم از خودم به پسرم نشان بدهم. می خواهم از همسر فوق العاده ام و خانواده ام برای قرار دادنشان در چنین شرایط ناخوشایندی عذرخواهی کنم، و روی این موضوع تمرکز دارم که بهترین شوهر و پدری که می توانم، باشم».

تولد دومین پسر جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل

نه بیل و نه وین‌رایت هیچ کدام به طور علنی به این ماجرا اشاره نکرده اند. به نظر می رسد که بیل شوهرش را بخشیده و از شبکه های اجتماعی خود برای ابراز علاقه به جاستین تیمبرلیک و پسر بزرگش استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: عشق و وفاداری در هالیوود؛ با زوج های هالیوودی آشنا شوید که پایدارترین ازدواج را داشته اند

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود