جنجال حمید بقایی در دفتر روزنامه شرق و واکنش به ماجرای فرارش از ایران + ویدیو

جنجال حمید بقایی در دفتر روزنامه شرق و واکنش به ماجرای فرارش از ایران + ویدیو

حمید بقایی معاون سابق محمود احمدی نژاد بدنبال انتشار مطلبی در روزنامه شرق به دفتر این روزنامه رفته و به ادعای کارکنان این دفتر علاوه بر فحاشی به آن ها، خساراتی را نیز به دارایی های موجود در دفتر وارد کرده است. در فیلم هایی که از این ماجرا منتشر شده، دیده می شود که حمید بقایی در حالی که عصا در دست دارد به شدت عصبانی است و نسبت به انتشار این خبر شکایت دارد. در ویدیوها شنیده می شود که یکی از خبرنگاران روزنامه شرق می گوید در صورت داشتن اعتراض و جوابیه نسبت به این مطلب باید با دفتر روزنامه شرق مکاتبه می کرد که با فحاشی و حرف های رکیک بقایی مواجه می شود.

حمید بقایی و حمله به دفتر روزنامه شرق

در مطلب منتشر شده در روزنامه شرق چنین آمده بود که حمید بقایی در دوران مرخصی از زندان دچار سانحه رانندگی شده و به همین دلیل هنوز در مرخصی به سر می برد. در ادامه آمده که معلوم نیست معاون سابق محمود احمدی نژاد چه زمان به زندان بازگشته و به شایعات در مورد قصد فرار او از ایران در جریان آن تصادف اشاره می شود. البته در ادامه خبر این روزنامه از قول وکیل آقای بقایی، ماجرای قصد او برای فرار از کشور تکذیب می شود. حمید بقایی چند هفته پیش با خودرو شخصی به مناطق غرب کشور و یکی از شهرستان های کرمانشاه رفته بود که در حال بازگشت دچار سانحه شد.

متن دقیق روزنامه شرق در مورد خبر تصادف بقایی و قصد او برای فرار از ایران بدین شرح است: «ماجرای فرار از کشور معاون احمدی‌نژاد شرق: حمید بقایی در مرخصی از زندان دچار حادثه رانندگی شد و این‌گونه همچنان در مرخصی به سر می‌برد و قرار هم نیست به زندان بازگردد. این در حالی است که شایعه شده زمان تصادف او قصد فرار از ایران را داشته است». در ادامه از زبان مهران عبدالله پور، وکیل آقای بقایی چنین روایت می شود: «برخی شایعات وجود دارد که براساس آن گفته شده از‌آنجایی‌که آقای بقایی درغرب کشور تصادف کرده، در حال خروج از کشور بوده است؛ اما اگر کسی قصد فرار از کشور را داشته باشد، با خودروی شخصی خود این کار را انجام می‌دهد؟».

در ادامه صحبت های وکیل حمید بقایی چنین آمده است: «آقای بقایی را همه می‌شناسند و او با خودروی شخصی خود به غرب کشور رفته بود، پس اینکه گفته می‌شود قصد فرار داشته، عقلانی نیست. موکل بنده در غرب کشور بزرگ شده و پدر او در کرمانشاه نظامی بوده است؛ به‌همین‌دلیل از فرصت به‌وجود‌آمده استفاده کرده تا به سفر برود و همان‌جا تصادف کرد و اکنون در خانه است».

حمید بقایی در اواخر سال ۱۳۹۶ به جرم تصرف غیرقانونی در اموال دولتی و اختلاس در مجموع به ۳۰ سال زندان، جزای نقدی، انفصال دائم از خدمات دولتی و رد مال در حق دولت محکوم شده و پس از مدتی برای طی کردن دوره ۱۵ ساله محکومیت خود به زندان رفت. همانند دوران بیرون از زندان، در داخل زندان نیز آقای بقایی جنجال آفرین بوده و شایعاتی در مورد سکته مغزی، کاهش وزن شدید و حتی مرگ او به گوش رسیده است.

بیشتر بخوانید: تصویر حکم قطعی ۷۷ صفحه ای «حمید بقایی» و واکنش تند «محمود احمدی نژاد»

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • رضا تیر ۲۹, ۱۳۹۹

    این بیچاره رو چرا ایقدر اذیت می کنن 🙂

  • امیر تیر ۳۱, ۱۳۹۹

    تو ایران روزنامه ها خودسر مطلب مینویسن