دیدار با شیرین اسماعیلی ؛ هنرپیشه نقش «لیدا» در سریال هم گناه

دیدار با شیرین اسماعیلی ؛ هنرپیشه نقش «لیدا» در سریال هم گناه

شیرین اسماعیلی بازیگر نقش لیدا در سریال هم گناه در شبکه نمایش خانگی است. شیرین اسماعیلی متولد ۲۴ دی ماه سال ۱۳۶۰ در تهران است. همسرش مهدی صباغی بوده که ۴ سال از شیرین بزرگ تر است و هنرپیشه تئاتر می باشد. سریال هم‌گناه سبب شده تا او، هم بازی  شماری از سوپراستارهای سینمای ایران از پرویز پرستویی تا هدیه تهرانی شود. شیرین اسماعیلی را اولین بار در کافه مک آدم به کارگردانی استاد محمد دیدیم. از سال ۱۳۹۲ تا به امروز در چندین نمایش، نقش آفرینی کرده و توانست با هنرنمایی در سریال تلویزیونی همه چیز آنجاست، ساخته شهرام شاه حسینی، نظرها را به خود جلب کند.

او در سریال محکومین به کارگردانی حسین قناعت و هشت و نیم دقیقه به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال ۱۳۹۵ روبروی دوربین وی رفته بود. فیلم حق سکوت در سال ۱۳۹۲ اولین تجربه سینمایی شیرین اسماعیلی بود. مصطفی کیایی کارگردان هم گناه، شیرین اسماعیلی را برای نقش لیدا انتخاب کرده و این نخستین تجربه شیرینی اسماعیلی در شبکه نمایش خانگی است. او صاحب یک دختر است.

شیرین اسماعیلی مدت کمی است که به اینستاگرام آمده و چند عکسی از خود به اشتراک گذاشته و حدود ۳۰۰۰ دنبال کننده دارد. به نظر می رسد تا سال آینده این هنرپیشه جوان و توانمند سینما و تلویزیون و تئاتر کشورمان بتواند مخاطبان بیشتری برای اینستاگرامش در اختیار داشته باشد. او از فالوئرها خواسته به هنرمندان، توهین نکنیم.

شیرین اسماعیلی قبلا در اینستاگرامش درباره همسرش گفته بود:

نمیدونم میدونی یا نه اما این روزا وقتی کنارتم حس عجیبی دارم یه حس عجیب و خیلی خوب .رفیق نُه ساله روزگار تو رو اصلا عوض نکرده تو صافی و هنوز با وقار داری صبوری میکنی . تو و کنار تو بودن کاملترین تجربه ی خوب زندگیمه.

شیرین اسماعیلیشی
شیرین اسماعیلی و همسرش
شیرین اسماعیلی
از کلکسیون تصاویر شیرین اسماعیلی در اینستاگرامش
شیرین اسماعیلی
شیرین اسماعیلی در عکس سمت چپ، کنار الهام پاوه نژاد، هنرپیشه سینما و تئاتر و تلویزیون است
شیرین اسماعیلی
استایل های شیرین اسماعیلی با مانتوهای رنگارنگ طرح نمادهای ایرانی

 

شیرین اسماعیلی
کلکسیون مانتوها و شال های پاییزی شیرین اسماعیلی هنرپیشه نقش لیدا در سریال هم گناه
شیرین اسماعیلی
شیرین اسماعیلی در کنار گیتی خامنه ، مجری برنامه های کودک در دهه شصت
شیرین اسماعیلی
شیرین اسماعیلی در کنار یکتا ناصر (همسر منوچهر هادی) در اکران خصوصی فیلم فصل نرگس

امیدواریم شاهد موفقیت این چهره جوان سینما و تلویزیون در عرصه های هنری داخلی و خارجی باشیم. شیرین اسماعیلی صفحه ای در تلگرام و توییتر ندارد و سایت شخصی نیز ندارد. استفاده گسترده شیرین اسماعیلی از هشتگ های مربوط به محتوای اینستاگرامش، سبب افزایش بازدید مطالب در این شبکه اجتماعی می شود که فشن بلاگرها و فود بلاگرها و توریسم بلاگرها در عرصه دیجیتال مارکتینگ به آن توجه داشته باشند.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود