۱۹ فیلم مورد انتظاری که علیرغم شیوع کرونا در سال ۲۰۲۰ اکران خواهند شد

۱۹ فیلم مورد انتظاری که علیرغم شیوع کرونا در سال ۲۰۲۰ اکران خواهند شد

این روزها دورانی سخت و تاریک برای سالن های نمایش و سینماهاست. برای کسب و کاری که هیچگاه درهایش را به روی مشتریان نمی بست، صنعت سینما اکنون به شدت از شیوع ویروس کرونا تاثیر پذیرفته است. در حال حاضر سالن های نمایش بسیاری در ایالات متحده و سراسر جهان تعطیل بوده و استودیوهای فیلمسازی تاریخ اکران فیلم های خود را دائماً تغییر می دهند. با این وجود برخی از فیلم های بلاک باستر و مورد انتظار سال جاری تاریخ اکران دریافت کرده و گفته می شود که در ماه های جاری اکران خواهند شد. در ادامه شما را با تاریخ اکران فیلم های ۲۰۲۰ و فیلم هایی که سال سال آینده اکران شده یا هنوز تاریخ اکران ندارند آشنا خواهیم کرد.

فیلم های دارای تاریخ انتشار در سال ۲۰۲۰:

تاریخ اکران فیلم های 2020

۱- Trolls World Tour

تاریخ اکران : ۱۰ آوریل

استودیو یونیورسال روز دوشنبه گذشته اعلام کرد که انیمیشن Trolls World Tour نه تنها در سینماها اکران شده بلکه در صورت تقاضا هر لحظه امکان اکران آن وجود دارد.

تاریخ اکران فیلم های 2020

۲- The New Mutants

تاریخ اکران: ۲۸ آگوست

مراحل تولید فیلم The New Mutants در سال ۲۰۱۷ آغاز شده و تاریخ اکران آن آوریل ۲۰۱۸ اعلام شد. بعد از چندین بار تغییر تاریخ اکران و بدنبال خریده شدن استودیو فاکس قرن بیستم توسط دیزنی، تاریخ اکران این اسپین آف مردان ایکس به ۳ آوریل ۲۰۲۰ تغییر یافت. اما بدنبال شیوع کرونا تاریخ اکران آن به آگوست تغییر داده شد.

تاریخ اکران فیلم های 2020

۳- Bill & Ted Face the Music

تاریخ اکران: ۱ سپتامبر

کیانو ریوز و الکس وینتر بعد از دهه ها بار دیگر در نقش شخصیت های کلاسیک مسافر زمان خود ظاهر شده اند. این فیلم چندین بار با تاخیر در اکران مواجه شده است.

۴- Connected

تاریخ اکران: ۱۸ سپتامبر

فیل لرد و کریستوفر میلر یکبار دیگر انیمیشنی برای کمپانی سونی ساخته اند. انیمیشن Connected داستان خانواده ای را دنبال می کند که بعد از خیزش ماشین ها باید دنیا را نجات دهند.

تاریخ اکران فیلم های 2020

۵- The King’s Man

تاریخ انتشار: ۱۸ سپتامبر

پیش درآمد فرانچایز Kingsman با داستانی جاسوس محور روز ۱۸ سپتامبر اکران خواهد شد.

۶- Wonder Woman 1984

تاریخ اکران: ۲ اکتبر

دنباله فیلم Wonder Woman دیانا پرینس را در دهه ۱۹۸۰ به تصویر می کشد و کریس پاین نیز در نقش استیو ترور باز خواهد گشت. این فیلم قرار بود ۵ ژوئن اکران شود اما به خاطر شیوع ویروس کرونا تاریخ اکران آن بارها تغییر کرده و اکنون ۲ اکتبر برای اکران آن رزرو شده است.

تاریخ اکران فیلم های 2020

۷- Death of the Nile

تاریخ اکران: ۹ اکتبر

فیلم Death of the Nile در واقع دنباله کنت برانا از فیلم Murder on the Orient Express است که در آن خود نقش کارآگاه پوآرو را بازی می کند. این بار بازیگرانی مانند گال گدوت، آرمی همر، آنت بنینگ و لتیتیا رایت در فیلم برانا بازی خواهند کردو

۸- Candyman

تاریخ اکران: ۱۶ اکتبر

فیلم Candyman به نویسندگی و تهیه کنندگی جوردن پیل ساخته شده و دنباله فیلم ترسناک کلاسیک سال ۱۹۹۲ به همین نام است. این فیلم که قرار بود در ماه ژوئن و بعدها سپتامبر اکران شود، در اواسط ماه اکتبر اکران خواهد شد.

تاریخ اکران فیلم های 2020

۹- Black Widow

تاریخ انتشار: ۶ نوامبر

فیلم Black Widow یکی از آخرین عنوان هایی است که تاریخ اکران آن توسط دیزنی تغییر داده می شود. این فیلم قرار بود در ماه می منتشر شود که به خاطر شیوع کرونا به تاخیر افتاده و به ماه نوامبر موکول شد.

۱۰- Deep Water

تاریخ اکران: ۱۳ نوامبر

در فیلم Deep Water بن افلک و آنا دی آرماس بازی کرده و قرار است در اواسط ماه نوامبر اکران شود.

تاریخ اکران فیلم های 2020

۱۱- The Man from Toronto

تاریخ اکران: ۲۰ نوامبر

در فیلم The Man from Toronto وودی هارلسون نقش مرگبارترین قاتل جهان را بازی کرده و کوین هارت نیز شخصیتی کاملاً متفاوت دارد اما در یک آپارتمان اجاره ای با قاتل اشتباه گرفته می شود.

تاریخ اکران فیلم های 2020

۱۲- Soul

تاریخ اکران: ۲۰ نوامبر

بدنبال استقبال نه چندان خوب از انیمیشن Onward، دیزنی قصد دارد با Soul که ستایشی از موسیقی و روح انسانی است مخاطبان نوجوان را جذب کند.

تاریخ اکران فیلم های 2020

۱۳- Happiest Season

تاریخ اکران: ۲۵ نوامبر

کمدی رمانتیک Happiest Season در مورد زوجی عاشق با بازی کریستن استوارت و مکنزی دیویس است که زندگی آن ها در یک مهمانی خانوادگی دچار تنش می شود.

۱۴- No Time to Die

تاریخ اکران: ۲۰ نوامبر

دانیل کریگ برای آخرین بازی خود در نقش جیمز باند برخواهد گشت. تغییر کارگردان، جراحت بدنی در هنگام فیلمبرداری و اکنون نیز کرونا باعث شد که انتشار No Time to Die چند بار به تعویق بیفتند. آخرین بار اعلام شد که اکران این فیلم در ۲۵ نوامبر رخ خواهد داد که بعداً ۵ روز عقب تر کشیده شد.

تاریخ اکران فیلم های 2020

۱۵- Free Guy

تاریخ اکران: ۱۱ دسامبر

در فیلم Free Guy رایان رینولدز در می یابد که یک شخصیت فرعی در یک بازی ویدیویی است. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به تایکا وایتیتی، جودی کومر و جو کری اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم های 2020

۱۶- Dune

تاریخ اکران: ۱۸ دسامبر

تازه ترین اقتباس سینمایی از رمان مشهور فرانک هربرت با بازی تیموتی شالامه، جاش برولین، اسکار آیزاک، جیسون موموآ و زندایان ۱۸ دسامبر اکران خواهد شد.

تاریخ اکران فیلم های 2020

۱۷- Coming 2 America

تاریخ اکران: ۱۸ دسامبر

فیلم Coming 2 America در واقع دنباله بسیار مورد انتظار Coming to America است که بار دیگر ادی مورفی در آن نقش آفرینی خواهد کرد.

۱۸- West Side Story

تاریخ اکران: ۱۸ دسامبر

اقتباس استیون اسپیلبرگ از موزیکال مشهور West Side Story با بازی انسل الگورت در ۱۸ دسامبر سال جاری اکران می شود.

تاریخ اکران فیلم های 2020

۱۹- News of the World

تاریخ اکران: ۲۵ دسامبر

در فیلم وسترن News of the World تام هنکس یک بار دیگر با کارگردان پل گرین گرس همراه شده تا داستانی در مورد مردی که اخبار غرب را به شهرهای کوچک می رساند به تصویر بکشند.

فیلم های بدون تاریخ انتشار:

تاریخ اکران فیلم های 2020

۱- The French Dispatch

تازه ترین فیلم وس اندرسون با نام The French Dispatch در مورد گروهی از روزنامه نگاران آمریکایی است که در فرانسه زندگی می کنند. الیزابت ماس، ادوارد نورتون، تیلدا سوینتون، بیل ماری، اوون ویلسون، ویلم دفو، تیموتی شالامه و سایروس رونان از ستاره های این فیلم هستند. The French Dispatch قرار بود در ۲۴ ماه جولای جاری اکران شود اما این تاریخ به ۱۶ اکتبر تغییر یافته و پس از منتفی شدن این تاریخ نیز هنوز تاریخ جدیدی برای اکران فیلم جدید اندرسون اعلام نشده است.

۲- The Broken Hearts Gallery

فیلم The Broken Hearts Gallery در مورد یک دستیار نمایشگاه هنری با بای جرالدین ویسواناتان است که بعد از خیانت نامزدش تصمیم می گیرد فضایی برای هدیه های عاشقانه ایجاد کند. این فیلم قرار بود در اوایل ماه جولای اکران شود که به ۷ آگوست تغییر داده شد و اکنون نیز مشخص نیست زمان دقیق اکران آن چه زمانی خواهد بود.

تاریخ اکران فیلم های 2020

۳- Mulan

نسخه لایو اکشن فیلم انیمیشن دیزنی Mulan در سال ۱۹۹۸ در ابتدا قرار بود در چین اکران شود که خیلی زود به دلیل شیوع کرونا از پرده سینماها پایین کشیده شد. بعد از آن نوبت به لغو اکران در ایالات متحده رسید که با چندین بار تاخیر مواجه شده و هنوز زمان دقیق انتشار آن اعلام نشده است.

تاریخ اکران فیلم های 2020

۴- Tenet

جدیدترین فیلم کریستوفر نولان که یکی از مورد انتظارترین فیلم های سال است یک تریلر جاسوسی است که با مباحث سفر در زمان ترکیب شده و به جنگ جهانی سوم نیز مرتبط است. جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون و مایکل کین بازیگران این فیلم هستند. این فیلم قرار بود در ۱۷ جولای اکران شود اما این تاریخ لغو شده و هنوز تاریخ جدیدی برای اکران آن اعلام نشده است.

۵- Unhinged

در فیلم Unhinged راسل کرو نقش مردی را بازی می کند که در ترافیک گیر افتاده و روز بسیار بدی را پشت سر می گذارد. این فیلم قرار بود خیلی زود پس از کاهش محدودیت های کرونایی اکران شود اما آخرین تاریخ اکران اعلام شده برای آن ۳۱ جولای بوده است.

بیشتر بخوانید: ۳۰ فیلم پرهزینه تاریخ سینما؛ از «دزدان دریایی کارائیب» تا «شیر شاه»

منبع: insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • حمید مرداد ۷, ۱۳۹۹

    سلام
    اگر امکان داره لطف کنید بازی های جالب موبایل هم معرفی کنید . یا چند روز یکبار ۵ بازی برتر موبایل معرفی کنید .