حضور سم نیل در دنیای ژوراسیک ۳: این قسمت بهترین است

حضور سم نیل در دنیای ژوراسیک ۳: این قسمت بهترین است

فیلمبرداری دنیای ژوراسیک ۳ به زودی آغاز می شود. بعد از نقدهای نه چندان قوی در مورد دنیای ژوراسیک ۲: سقوط پادشاهی، شرکت یونیورسال پیکچرز که امتیاز انتشار این فیلم سریالی را در اختیار داشت فرصتی تازه پیدا کرده تا اوضاع را تغییر دهد و حالا  سم نیل هنرپیشه نیوزیلندی هم از بازگشت خود به این فیلم خبر داده است.

دنیای ژوراسیک ۳ که قرار است با نام Dominion یا قلمرو ساخته شود سال آینده به مرحله اکران می رسد و دنباله داستان دایناسورهایی را روایت می کند که بعد از ماجراهای سقوط پادشاهی (دنیای ژوراسیک ۲) زمین را به قلمرو خود بدل کرده اند. بعد از انتشار خبرهای اولیه در مورد ساخته شدن سری جدید فرنچایز دنیای ژوراسیک بسیاری از هواداران این فیلم خوشحال شدند و حالا با انتشار خبرهای مختلف در مورد بازگشت بازیگران و هنرپیشه های سری نخست آن بر هیجان هواداران این فیلم اضافه شده است.

دنیای ژوراسیک ۳

اوایل امسال اعلام شد که سم نیل، لائورا درن و جف گلدبلوم در نقش های دکتر گرنت، دکتر ساتلر و دکتر مالکوم به این قسمت باز می گردند و از آنجایی که این سه بازیگر جزو عوامل اولیه سری نخست دنیای ژوراسیک بودند این خبر باعث خرسندی بسیاری از کاربران شد. سم نیل از جمله بازیگران این فیلم مرتبا با انتشار اخبار و جزئیات تازه در مورد دنیای ژوراسیک ۳ در صفحه شخصی توییتر خود به هیجان هوادارن آن اضافه می کند.

او که در توییتر ۴۳۰ هزار دنبال کننده دارد اخیرا عکسی از خود در نقش دکتر آلن گرنت در سال ۱۹۹۳ در پارک ژوراسیک را منتشر کرد و در توضیحات این عکس نوشت:

آماده باشید که بار دیگر قرار است مقابل دایناسورها قرار بگیرم. فیلمی که بهترین است. هیجان زده ام و کمی نگران. این جانورها آدم را می کشند.

او در مورد ظاهر خودش هم نوشت:

موهایم کمی سفید شده است.

اما سوال اینجاست که آیا هشدار نیل در مورد کشته شدن از طریق دایناسورها میتواند اشاره نامحسوس او به مرگ نابهنگامش در فیلم باشد؟

یکی از کاربران در واکنش به این اظهار نظر گفته است:

از اینکه هنرپیشه اصلی یکبار دیگر به فیلم باز می گردد خوشحالم. یک فیلم فوق العاده با خاطراتی فوق العاده در ذهن ما!

فرد دیگری نوشته است:

من خیلی هیجان زده هستم که شما بعد از ۱۹ سال سرانجام در نقش دکتر گرنت به فیلم دنیای ژوراسیک برمیگردید. همچنین خوشحالم که لائورا درن و جف گلدبلوم هم همراهتان هستند.

گفتنی است سم نیل در مصاحبه ای که اخیرا در این باره انجام داده فاش کرده که در بخش اعظمی از فیلم حضور دارد. او در اینباره گفت:

من و جف و لائورا در تمام طول فیلم حضور داریم.

با این حال او اعتراف کرد که احتمالا تفاوت هایی در این سری از دنیای ژوراسیک وجود دارد و قرار نیست او مثل ۲۷ سال پیش در این فیلم بدود.

 

بیشتر بخوانید:

گردشی با دایناسورهای متحرک پارک ژوراسیک تهران

جف گلدبلوم هم به دنیای ژوراسیک ۳ ملحق شد

دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • رضایی مرداد ۱۴, ۱۳۹۹

    بزرگترین دلیل شکست دنباله فیلم ها اینه که از بازیگران سری اول استفاده نمی کنند .

    برای مثال سریال موفق Primval یا دوران کهن که تا فصل ۵ موفق شد و فصل ۶ new world به دلیل تغییر بازیگران استقبال نشد و کنسل شد !

    مرد عنکبوتی هم همین طور / چهار شگفت انگیز هم همینطور

  • علیرضا مرداد ۱۵, ۱۳۹۹

    کلا سری پارک ژوراسیک جلوه های ویژه خیلی خوبی داره