مشهورترین و موفق‌ترین خواهران جهان؛ از کارداشیان-جنرها تا دختران مریل استریپ

مشهورترین و موفق‌ترین خواهران جهان؛ از کارداشیان-جنرها تا دختران مریل استریپ

تمام کسانی که خواهر دارند می دانند که برخی اوقات از دست آن ها کلافه می شوید اما در نهایت هیچ کسی اندازه خواهر شما را دوست نداشته و از شما حمایت نمی کند. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با برخی از موفق ترین و مشهورترین خواهران جهان آشنا کنیم؛ از کارداشیان-جنرها تا خواهران دشنل و دوقلوهای ماوری که باعث شده اند خواهران در سراسر جهان به خود افتخار کنند.

مشهورترین خواهران جهان

۱- بیانسه و سولانژ

قابل باور نیست که این میزان از استعداد و قریحه از یک خانواده آمده باشد. بیانسه و خواهر کوچکترش سولانژ نیازی به معرفی ندارند، زیرا هر دوی آن ها هنرمندان مشهور و موفقی در دنیای موسیقی هستند که برخی از پرمعناترین و جذاب ترین آلبوم های موسیقی سال های اخیر را تولید کرده و جوایز متعددی را در دنیای موسیقی بدست آورده اند. اگر چه این دو خواهر تاکنون کار مشترکی به طور رسمی ارائه نداده اند اما به کررات حمایتشان را از یکدیگر نشان داده اند.

مشهورترین خواهران جهان

۲-کیم، کلویی و کورتنی کارداشیان

زمانی که پخش سریال ریالیتی شو Keeping Up with the Kardashians در سال ۲۰۰۷ آغاز شد، تنها کیم کارداشیان در میان خانواده شخصیت مشهوری به شمار می آمد. اما این سریال که بر اساس رابطه گرم و بسیار نزدیک سه خواهر و بقیه اعضای خانواده شکل گرفته است باعث موفقیت و شهرت کل خانواده شد. اگر چه این سه خواهر هنوز هم بیشتر از یک فرد معمولی دارای درام ها و درگیری های داخلی هستند، در انتها به شدت یکدیگر را دوست دارند. کلویی کارداشیان در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۶ با بازار چنین گفت: «بیشتر افراد خانواده خود را در تعطیلات می بینند. اما ما هر روز یکدیگر را می بینیم زیرا این بخشی از کار ماست. من این موضوع را خیلی دوست دارم. واقعا دوست دارم. برنامه ما بیش از قبل ما را به هم نزدیک کرده و من توانسته ام لحظاتی را شاهد باشم که هرگز نمی توانستم ببینم اگر دارای شغل هایی در فضاهای شخصی مان بودیم».

مشهورترین خواهران جهان

۳- کندال و کایلی جنر

وقتی که اولین بار در سریال ریالتی شو کارداشیان-جنرها با کایلی و کندال آشنا شدیم بسیار کوچک بودند اما در طی بیش از یک دهه اخیر طرفداران این برنامه شاهد بزرگ شدن آن ها و تبدیل شدنشان به زنانی بالغ بوده اند که شغل های پرسودی داشته و حتی دارای فرزند نیز شده اند. در طی این سال ها، کندال و کایلی در راه اندازی خطوط تولید لباس، یک سری کتاب و محصولات آرایشی بهداشتی با هم همکاری داشته اند.

مشهورترین خواهران جهان

۴- زویی و امیلی دشنل

امیلی دشنل به مدت ۱۲ سال در سریال Bones نقش شخصیت اصلی تمپرنس برنان را بازی می کرد و زویی نیز در شش فصل از سریال New Girl نقش جسی، هم اتاقی جدید دختران سریال را بازی می کرد. اگر چه خواهران دشانل برای سال های طولانی در دنیای تلویزیون و به طور کلی دنیای سرگرمی حضور داشته اند اما اولین همکاری آن ها در سال ۲۰۰۹ در یکی از اپیزودهای Bones بود. اخیراً نیز این دو در یکی از اپیزودهای سریال Carpool Karaoke همبازی شدند، جایی که زویی با نامزد کنونش جاناتان اسکات آشنا شد.

مشهورترین خواهران جهان

۵- تیا و تامارا ماوری

خواهران ماوری اکنون برای دهه هاست که با هم کار می کنند، از Sister, Sister تا Twitches و سری کتاب های  Twintuition و سریال ریالیتی شو Tia & Tamera. تامارا در یکی از اپیزودهای برنامه تاک شو خود با نام The Real درباره خواهرش چنین گفته است: «این دختر بهترین دوست من است. من عاشق این دختر هستم».

مشهورترین خواهران جهان

۶- جیجی و بلا حدید

جهان اولین بار در جریان سریال The Real Housewives of Beverly Hills با خواهران حدید و برادرشان انور آشنا شدند، سریالی که مادرشان یولاندا به مدت ۴ سال در آن بازی کرد. اما بعد از آن خواهران حدید به سرعت به مدل های مشهوری تبدیل شدند. این دو سال هاست برای ویکتوریا سیکرت روی صحنه رفته و روی جلد مجله های مشهور دنیای مد و فشن بارها و بارها دیده شده اند. در دنیای رقابتی مدلینگ اما بلا و جیجی به شدت به یکدیگر وابسته بوده و به هم کمک کرده اند. جیجی در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۸ در مورد خواهرش چنین گفته است: «احساس خوش شانسی زیادی می کنم که قطعه ای از خانه را در فضای کاری ام دارم. ما بزرگ ترین طرفداران یکدیگر هستیم. بهترین شادی زندگی ام بوده که شاهد شکوفا شدن خواهر کوچکم باشم و اینکه هر وقت بتوانم کمک کنم».

مشهورترین خواهران جهان

۷- کیت و پیپا میدلتون

وقتی خواهر شما به یکی از اعضای خانواده سلطنتی تبدیل شده و کل خانواده در برابر نگاه جستجوگرانه عموم مردم و رسانه ها قرار می گیرند اوضاع به شدت تغییر می کند اما پیپا میدلتون همواره حمایت خود از خواهرش کیت را در این شرایط دشوار نشان داده است. پیپا در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه ای در مورد خواهر خود چنین گفته است: «ما بسیار به هم نزدیکیم و از همدیگر حمایت کرده و نظرات یکدیگر را جویا می شویم». بزرگ ترین لحظه ابراز علاقه و نزدیکی خواهرانه میدلتون ها زمانی بود که پیپا در مراسم باشکوه و بزرگ عروسی خواهرش در تمام مدت کنار او بود.

مشهورترین خواهران جهان

۸-  ماری-کیت، اشلی و الیزابت اولسن

جهانیان در دهه ۸۰ و از طریق سریال Full House با خواهران ماری-کیت و اشلی اولسن آشنا شدند و از آن زمان این دوقلوها همچنان محبوب هستند. آن ها توانستند یک امپراطوری رسانه ای و مد و فشن برای خود ساخته و علاوه بر حضور در فیلم های متعدد در کنار هم که به سرعت روانه بخش خانگی شد، در زمینه نوشتن کتاب، خط تولید عطر و لباس و بسیاری کسب و کارهای دیگر کنار هم بوده اند. یکی از خلاقیت های شخصی خواهران اولسن خط تولید مد و فشن Elizabeth and James است که به خاطر خواهر کوچکترشان الیزابت و برادر بزرگترشان جیمز بدین شکل نامگذاری شده است. الیزابت نیز یک بازیگر بسیار مشهور و شناخته شده است که در فیلم های مارولی متعددی حضور داشته و قرار است به زودی در نقش واندا ماکسیموف در یک سریال از سرویس دیزنی پلاس حضور یابد. او همچنین نقش اصلی سریال موفق فیسبوک واچ با نام Sorry For Your Loss را بر عهده داشت.

مشهورترین خواهران جهان

۹- جسیکا و اشلی سیمپسون

در آغاز راهشان، جسیکا یک دختر شاد و بلوند بود در حالی که اشلی موهای تیره داشت و آهنگ های غمگین می خواند. اشلی حتی در سال ۲۰۰۴ یک آهنگ به نام Shadow در مورد رقابت کاری با خواهرش نوشته است. اکنون که این دو بزرگ شده اند، رقابت را کنار گذاشته و رابطه خواهرانه بسیار نزدیکی دارند.

مشهورترین خواهران جهان

۱۰- پاریس و نیکی هیلتون

پاریس و نیکی هیلتون وارثان هتل های زنجیره ای هیلتون همیشه رابطه نزدیکی با هم داشته اند و پاریس در مراسم ازدواج نیکی در سال ۲۰۱۵ در کنار او بود. پاریس در مصاحبه ای در سال ۲۰۰۶ در مورد خواهرش چنین گفته است: «من و خواهرم بهترین دوستان هم هستیم. ما از خواهران دیگر به هم نزدیک تریم. او تنها کسی است که واقعاً می خواهم مرا درک کند. من به هیچ یک از دیگر دختران اعتماد ندارم، به ویژه در لس آنجلس. آن ها به اندازه نیکی بهترین چیزها را برای من نمی خواهند. آن ها به موفقیت من حسادت می کنند. خواهرم تنها کسی است که به من افتخار می کند».

مشهورترین خواهران جهان

۱۱- داکوتا و ال فنینگ

خواهران فنینگ کار خود را از کودکی آغاز کردند، در حالی که داکوتا در فیلم های مشهوری مانند War of the Worlds و I Am Sam در نقش بازیگران خردسال خود را نشان داد، ال نسخه جوان تر خواهرش را در فیلم دوم بازی کرده و در فیلم های Because of Winn Dixie و Babel نیز ایفای نقش کرد. خواهران فنینگ قرار است در سال ۲۰۲۱ در فیلم حماسی جنگی The Nightingale که در مورد جنگ جهانی دوم است با هم همبازی شوند که اولین کار مشترک این دو در دوران بزرگسالی به شمار می آید و در آن نیز همانند زندگی واقعی نقش دو خواهر را بازی می کنند.

مشهورترین خواهران جهان

۱۲- مامی، گریس و لوییزا گامر

خواهران گامر که در واقع دختران مریل استریپ بازیگر توانا و دوست داشتنی هالیوود هستند در دنیای سرگرمی فعالیت دارند. لوییزا مدل است و قرار است اولین حضور خود در دنیای تلویزیون را با بازی در سریال The Gilded Age محصول شبکه HBO تجربه کند. گریس در سریال American Horror Story و Good Girls Revolt بازی کرده و مامی نیز در سریال ها و فیلم های متعددی به عنوان بازیگر حضور داشته و در فیلم Ricki and the Flash نیز نقش دختر مادرش را داشته است.

مشهورترین خواهران جهان

۱۳- ونوس و سرنا ویلیامز

خواهران ویلیامز دو تن از مشهورترین و موفق ترین تنیسورهای تاریخ به شمار رفته که از مهارت بالایی در این ورزش برخوردار بوده و بارها مقابل یکدیگر قرار گرفته اند. با این وجود رقابت در زمین مسابقه باعث نشده که رابطه خواهری این دو ذره ای تحت تاثیر قرار گیرد. سرنا در سال ۲۰۱۵ در مصاحبه ای درباره خواهرش چنین گفته است: «او سرسخت ترین بازیکنی است که در طول زندگی ام با او مسابقه داده ام و بهترین شخصی که می شناسم. از این رو این بدین معناست که با بهترین دوستم روبرو می شوم و با بهترین رقیب در دنیای تنیس زنان روبرو می شوم».

مشهورترین خواهران جهان

۱۴- کیت و رونی مارا

خواهران مارا نشان داده اند که سلیقه ای بسیار خوب در ایفای نقش هایشان دارند اما تنها یک بار با هم بازی کرده اند و آن هم در دوران کودکی در فیلم The Wizard of Oz بود که کیت نقش مترسک و خواهر کوچکترش رونی نقش یک کلاغ را بازی می کرد. کیت در سال ۲۰۱۷ در مورد خواهرش چنین گفته است: «من کسی را نداشتم که بتوانم این دیوانگی را با او به اشتراک بگذارم از این رو وقتی او [رونی] بازیگر شد، در واقع در آکارتمان من برای یک یا دو سال اول با هم زندگی می کردیم. ما هر دو برای تست های بازیگری رفته و به خانه برگشته و در مورد ترس تست های بازیگری خاص و داستان های خنده دار صحبت می کردیم و بدین ترتیب به یک چیز بسیار خاص تبدیل می شود وقتی که می توانی با یک خواهر یا برادر رابطه چنین نزدیکی داشته باشی که بسیار نادر است».

مشهورترین خواهران جهان

۱۵- نوآه و مایلی سایرس

اگر چه خواهران سایرس تقریباً ۸ سال با هم اختلاف سنی دارند اما رابطه خواهرانه و دوستانه نزدیکی دارند هر چند تفاوت های این دو نیز مانند جسیکا و اشلی سیمپسون باعث بروز تنش هایی بین آن ها شده است. نوآه در یکی از آهنگ های خود با نام Young and Sad در مورد رابطه پیچیده ای که با شهرت بیشتر مایلی دارد گفته است. او در جریان یک مصاحبه اینستاگرامی چنین گفته است: «با توجه به خانواده ای که من در آن بدنیا آمده بودم، همه به خاطر خواهر کوچکتر مایلی بودن مرا تحت فشار قرار می دادند اما من همیشه این حس را داشتم که کسی به من اهمیتی نمی دهد به خاطر چیزهایی که مردم در فضای آنلاین به من می گفتند».

از دیگران خواهران مشهور و موفق می توان به بریتنی و جیمی لین اسپیرز، مالیا و ساشا اوباما و البته هیلاری و هایلی داف نیز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: شباهت عجیب میان خواهران و برادران مشهور که یادآور افسانه‌ی دوقلوهاست

ابتلا به ویروس کرونا دو خواهر را پس از ۵۰ سال جدایی به هم رساند

منبع: insider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود