سان استار در رویکرد جدید یا تغییر مسیر؟

سان استار در رویکرد جدید یا تغییر مسیر؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها که شاهد تبلیغات گسترده‌ی برندهای مختلف هستیم. می‌بینیم که رویکرد بسیاری از این برندها تغییر کرده است. این در حالی است که سان‌استار همچنان در مسیر قدیمی تبلیغاتی خود قدم می‌زند. مسیری که سال‌هاست به آن پای‌بند است. کمپین جدید سان‌استار، این‌بار، با شعار همیشگی این برند؛ ” بهترین خودت باش” راه‌اندازی شده است و محتوایی مشابه کمپین‌های گذشته‌ی این برند دارد. هر کدام از کمپین‌های سان‌استار با خود حرف تازه‌ای دارند اما این حرف تازه از زبان شخصیت همیشگی برند است. این موضوع، تعهد، ثبات و وفاداری این برند را نسبت به مخاطبانش نشان می‌دهد. چرا که همچنان بر عقیده خود پافشاری می‌کند و  همچنین مخاطب خود را اکثریت افراد جامعه می‌داند؛ همه‌ی آدم‌های معمولی می‌توانند موفق باشند.

سان‌استار پیش از هم،  کمپین‌های که یک سمت و سوی مشترک داشتند را، ایجاد کرده است. در ادامه به نمونه‌های این کمپین‌ها اشاره می‌کنیم:

کمپین #خوشحالیتو_نشون_بده:

این کمپین به مناسبت یورو ۲۰۱۶ راه‌اندازی شد، هدف کمپین تشویق مخاطبان به نشان دادن خوشحالی‌شان بود، که به همان ماهیت پرانرژی بودن برند برمی‌گردد. در این کمپین از مخاطبان خواسته شد تا ویدئوی شادی بعد از گل را در آپارات به اشتراک بگذارند.

کمپین #شکست_ناپذیریم:

این کمپین با پیام “به بازی برمی‌گردم چون شکست ناپذیرم” شروع شد. در این کمپین از مخاطبان خواسته شد تا تجربیات و قصه کام‌بک( Come Back ) خودشان را توصیف کنند.

کمپین #فرق_میکنه:

شروع این کمپین در روز جهانی شادی مصادف با اول فروردین بود. سان‌استار با ایجاد این موج، از موسیقی شاد حمایت کرد و طیف مخاطبان خود را شرکت‌کنندگان کنسرت زانیارخسروری  قرار داد. این کمپین هم، با ماهیت برند سان­استار که افراد را به سمت شاد زیستن در سبک زندگی تشویق می‌کند، هم‌سو بود.

#وقت هایی که با هم کاملتریم:

این کمپین به در کنار هم بودن خانواده در جهت رشد هر عضو خانواده تاکید داشت و با شعار “وقت‌هایی که با هم کاملتریم” افراد را به شکوفایی استعدادهای‌شان در بستر خانواده تشویق کرد.

یه روزی می‌تونیم، سقف آرزوهات آسمون باشه، less worry less hury، جوان بمان و… از دیگر کمپین‌هایی هستند که سان‌استار تابه‌حال راه‌اندازی کرده است.

این شعارها و رویکردها که سال‌هاست با سان‌استار همراه هستند از این برند شخصیتی ساخته که تمام اِلمان‌هایش در یک راستا هستند.  اِلمان‌هایی مانند رنگ‌های شاد بسته‌بندی، سفیرهایی مانند زانیار و سیروان خسروی، حمایت از ورزش‌، سلامتی و دیگر اتفاقاتی که همه در یک امتداد حرکت می‌کنند.

سان‌استار هر بار با مفاهیمی که توجه به خود را تداعی می‌کند وارد میدان می‌شود. حتی استفاده از شخصیت‌های مشهور در این برند، با ایده‌ی اصلی آن که مبنی بر توجه به خود است،  مطابقت دارد. بخشی از این مطابقت بخاطر انتخاب درست سفیران این برند است که با شخصیت برند سان‌استار مشابه‌اند و بخشی بخاطر رویکرد ثابت آن است که رفته‌رفته میان مخاطبان جا باز کرده است.

این شخصیت پرانرژی برند که سن و سال را تنها یک عدد می‌داند این بار با کمپین “بهترین خودت باش” مخاطبان را به توجه به خودشان تشویق می‌کند تا سلیقه و ذائقه‌ی مخاطب را به سمت توجه به توانایی‌های خودش سوق دهد. بیلبوردهای این کمپین با چهره‌ی افراد معمولی و غیر مشهور نمایان شده‌اند. به نظر می‌رسد این موضوع جزو اهداف بلندمدت سان‌استار است که سال‌هاست روی آن پافشاری می‌کند.

مخاطبان کمپین “بهترین خودت باش” همه‌ی افراد، با هر شغلی و در هر جایگاهی هستند. این کمپین از آن‌ها می‌خواهد تا توانایی‌های خود را بشناسند و برای بهترین شدن در آن تلاش کنند. در ماهیت این شعار مقایسه‌ای نمی‌بینیم، رقابتی وجود ندارد. هدف، تنها تلاش برای خود فرد است و این موضوعی است که تابحال در تمام تبلیغات‌های سان‌استار شاهد آن بودیم. رویکردی که نسبت به آن تغییر مسیر نمی‌دهد و مخاطب را برای ادامه‌ی مسیر با خود همراه می‌کند.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود