محبوبان دست‌نیافتنی؛ ستارگان مرد مجرد هالیوود که به ازدواج اعتقادی ندارند [قسمت اول]

محبوبان دست‌نیافتنی؛ ستارگان مرد مجرد هالیوود که به ازدواج اعتقادی ندارند [قسمت اول]

در تاریخ هالیوود ستاره های مرد همواره دل میلیون ها مخاطب و طرفدار خود را در سراسر جهان به تسخیر درآورده اند. با این وجود وقتی که پای عشق در دنیای واقعی به میان می آید برخی از این ستاره ها هنوز نتوانسته نیمه گمشده خود را پیدا کنند. در حالی که بسیاری از این سلبریتی های مرد از سبک زندگی مجردی خود لذت برده و باعث شده اند برخی به این باور برسند که این سلبریتی ها از پیدا کردن نیمه گمشده خود ناامید شده اند. ناگفته نماند که برخی از این مردان ظاهراً به ازدواج و رابطه طولانی مدت با جنس مخالف نیز اعتقادی ندارند. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با تعدادی از مردان مجرد هالیوود که دست نیافتنی هستند و تاکنون ازدواج نکرده اند آشنا کنیم.

مردان مجرد و هرگز ازدواج نکرده هالیوود

۱- جان کیوزاک

جان کیوزاککه در سال ۱۹۸۹ در فیلم درام و ماندگار Say Anything نقش شخصیت عاشق و دوست داشتنی لوید را بازی می کرد تاکنون ازدواج نکرده است. اگر چه این بازیگر قبلاً با برخی از زیباترین زنان هالیوود مانند جنیفر لاو هویت و اما تورمن رابطه داشته اما کیوزاک ۵۴ ساله از سال ۲۰۱۱ در مورد روابط شخصی و عاشقانه خود کاملاً رازدار بوده است. در مصاحبه ای با مجله الی در سال ۲۰۰۹، وقتی از کیوزاک خواسته شد تا علت هرگز ازدواج نکردنش را در تنها ۵ کلمه یا کمتر بیان کند پاسخ وی چنین بود: «می توانم این کار را در هفت کلمه انجام دهم: جامعه به من نمی‌گوید چکار باید بکنم».

مردان مجرد و هرگز ازدواج نکرده هالیوود

۲- جان هام

جان هام را به عنوان ستاره رویاپرداز سریال Mad Men می شناسند اما هام هرگز ازدواج نکرده است. این بازیگر در سال ۲۰۱۵ و بعد از نزدیک به ۱۸ سال رابطه مشترک از جنیفر وستفلت، بازیگر، نویسنده و کارگردانی که شریک زندگی و نامزدش بود جدا شد. با وجود اینکه برخی از ستارگان مرد هالیوود مجردی را بسیار می پسندند اما به نظر می رسد که هام بعد از تنها شدن احساس سرگردانی و درماندگی می کند. این ستاره ۴۹ ساله در مصاحبه ای با InStyle در مورد جدایی خود از نامزد ۵۰ ساله سابقش چنین گفت: «تنها شدن بعد از با هم بودن برای مدتی طولانی بسیار سخت است. واقعاً سخت است. خیلی بد است». بعد از مدتی گفته می شود که ستاره فیلم Baby Driver با لیندسی شوکاس تهیه کننده شو تلویزیونی Saturday Night Live وارد رابطه شده است، زنی که قبل از هام با بن افلک نامزد بود. اما در ماه ژوئن یو اس ویکلی مدعی شد که هام با آنا اوسلوا همبازی اش در سریال Mad Men وارد رابطه شده است.

مردان مجرد و هرگز ازدواج نکرده هالیوود

۳- مایکل بی جوردن

ستاره فیلم Black Panther هرگز ازدواج نکرده و حتی روابط عاشقانه بزرگ و قابل توجهی نداشته است. اگر چه برخی از رابطه او با همبازی اش در این فیلم لوپیتا نیونگو صحبت کرده اند اما برخی رسانه ها این خبر را شایعه دانسته اند. با این وجود مایکل بی جوردنِ مجرد نمی خواهد که برای همیشه عزب باقی بماند. در مصاحبه با Essence جوردن گفته است: «یکی از بزرگ ترین ترس ها من این است که زندگی ام را در تنهایی به پایان برسانم. و چیزی که پدر و مادرم دارند را نداشته باشم زیرا دوران بسیار متفاوت بوده و اوضاع من… نمی خواهم کارم را کمتر کنم، می فهمید؟ پس هر چه بیشتر کار می کنم بیشتر دیده شده و مشهور می شوید… بیشتر به دنبال شما خواهند بود و [شما انتخاب های واقعی کمتری خواهید داشت]».

مردان مجرد و هرگز ازدواج نکرده هالیوود

۴- لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو از زمانی که نقش جک داوسون با آن موهای طلایی لخت در فیلم Titanic را بازی کرد بسیاری از ما را شیفته خود ساخت اما این بازیگر مجرد هرگز نتوانسته عشق واقعی خود را پیدا کند. دی کاپریو به خاطر روابطش با مدل های متعدد جوان تر از خود شناخته می شود و حتی پیش از ازدواج ژیزل بوندشن با تام بریدی با این سوپرمدل بسیار مشهور وارد رابطه شده بود. او به خاطر رویه رابطه برقرار کردن با زنان کوچک تر از خود مورد انتقاد قرار گرفته است اما این موضوع باعث نشده که دی کاپریو در سن ۴۵ سالگی با کامیلا مورونه ۲۳ ساله نامزد شود. با این وجود گفته می شود که رابطه عشقی اخیر دی کاپریو بسیار جدی تر از روابط عاشقانه قبلی اوست و ممکن است به ازدواج ختم شود.

مردان مجرد و هرگز ازدواج نکرده هالیوود

۵- اوون ویلسون

اوون ویلسون ستاره ۵۱ ساله فیلم Wedding Crashers هنگامی که مربی سابقش هنوز شوهر داشت با او وارد رابطه شده و از او صاحب فرزند نیز شد. هر چند مربی شخصی سابق او در آن زمان جدا از همسرش زندگی می کرد اما هنوز به طور رسمی از وی طلاق نگرفته بود. ویلسون، همچنین، یک پسربچه ۸ ساله به نام رابرت فورد با نامزد سابقش جید دول و یک دختر یک ساله به نام لیلا نیز از رابطه با نامزد دیگرش وارونی وونگسویراتس دارد.

مردان مجرد و هرگز ازدواج نکرده هالیوود

۶- زک افرون

بزرگ ترین رابطه عاشقانه زک افرون تاکنون با ونسا هاجنز و مربوط به زمانی است که این دو در فیلم High School Musical همبازی بودند. این دو در سال ۲۰۱۰ از هم جدا شده و از آن زمان به بعد اگر چه شایعات زیادی در مورد رابطه افرون با زنان دیگر مطرح شده اما هیچکدام تایید نشده بود. اکنون اما خبر می رسد که این بازیگر ۳۲ ساله با هالستون سیج، بازیگر ۲۷ ساله نامزد کرده هر چند هر دو در مورد رابطه شان بسیار محتاط هستند.

مردان مجرد و هرگز ازدواج نکرده هالیوود

۷- کیانو ریوز

کیانو ریوز وقتی که به طور ضمنی رابطه خود با نقاشی به نام الکساندرا گرانت را تایید کرد به تیتر اصلی بسیاری از رسانه ها تبدیل شد زیرا ریوز دهه ها بود وارد رابطه جدی با کسی نمی شد. این بازیگر ۵۵ ساله در مورد روابط شخصی خود بسیار خوددار بوده و تاکنون ازدواج نکرده است. اگر چه گفته می شود که او و وینونا رایدر در جریان فیلم Dracula به شکل مخفیانه ازدواج کرده بودند اما هم ریوز و هم رایدر این موضوع را رد کرده و هرگز ازدواجشان در این فیلم را قانونی و رسمی ندانسته اند. ریوز اکنون از رابطه خود با گرانت ۴۷ ساله اهل لس آنجلس پرده برداشته اگر چه گفته می شود این دو سال هاست که با هم رابطه دارند.

مردان مجرد و هرگز ازدواج نکرده هالیوود

۸- جیمی فاکس

جیمی فاکس تاکنون هرگز ازدواج نکرده اما رابطه اخیر او با کیتی هولمز شش سال دوام آورد تا اینکه سال گذشته از هم جدا شدند. در سال ۲۰۱۶ یک حلقه الماس در انگشت هولمز و یک دستبند طلایی در دست فاکس دیده شد که باعث شد برخی آن را نشانه ازدواج این دو بدانند. اما فاکس همان روزها در مصاحبه با مجله People اعلام کرد که او و هولمز نه نامزد کرده اند و نه قصد ازدواج با هم را دارند. در سال ۲۰۱۹، فاکس و هولمز از یکدیگر جدا شدند و اکنون خبر می رسد که فاکس با مدلی به نام دانا کاپریو وارد رابطه شده است.

مردان مجرد و هرگز ازدواج نکرده هالیوود

۹- مت دیلون

مت دیلون، بازیگر ۵۶ ساله هالیوود رابطه با ستارگان زن بزرگی مانند کامرون دیاز، هیثر گراهام و بروک شیلدز را در کارنامه دارد. با این وجود وی هرگز ازدواج نکرده و اکنون پنج سال است با روبرتا مسترومیشل زندگی می کند. اگر چه در سال ۲۰۱۷ شایعاتی در مورد نامزدی این دو به گوش می رسد اما تاکنون هیچ صحبتی از ازدواج بین این دو صورت نگرفته است.

مردان مجرد و هرگز ازدواج نکرده هالیوود

۱۰- جیک جیلنهال

جیلنهال ۳۹ ساله روابط بسیار مشهوری با کریستن دانست، ناتالی پورتمن، ریس ویثرسپون و حتی تیلور سویفت ملکه روابط کوتاه مدت داشته است. با این وجود جیلنهال ترجیح داده همواره در مورد روابط شخصی اش سکوت کند. او در مصاحبه سال ۲۰۱۵ خود با هاوارد استرن در مورد علت ازدواج نکردن با نامزدهای سابق خود چنین گفت: «فکر می کنم شاید می ترسم. زنان زیبای بسیاری وجود دارند، فرصت های بسیاری نیز پیش می آید اما همزمان فکر می کنم که اگر فرد مناسب را پیدا کنید [باید ازدواج کنید]، من به تک همسری اعتقاد دارم. به نظر من وقتی با یک نفر مناسب آشنا می شوید همه چیز درست بوده و شما همانجا [با او] خواهید ماند». جیلنهال اخیراً با یک مدل فرانسوی ۲۴ ساله به نام جین کادیو وارد رابطه شده است.

بیشتر بخوانید: عاشقانه های «گرگ وال استریت»؛ علاقه «لئوناردو دی کاپریو» به زنان مدل زیر ۲۵ سال

هر آنچه که باید در مورد ازدواج هافثور پی‌ یرشون و همسر دومش کلزی هنسون بدانید

منبع: insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود