تولید سریال گیسو با حضور هانیه توسلی و یک بازیگر ایتالیایی آغاز شد

تولید سریال گیسو با حضور هانیه توسلی و یک بازیگر ایتالیایی آغاز شد

منوچهر هادی که این روزها مشغول به اتمام رساندن سریال نه چندان موفق دل است با انتشار چندین پست در صفحه اینستاگرام خود خبر داده که فیلمبرداری سریال عاشقانه ۲ با نام گیسو از جمعه همین هفته آغاز می شود.

سریال عاشقانه درامی خانوادگی با بازی محمد رضا گلزار، حسین یاری، مهناز افشار، هومن سیدی، ساره بیات و بهاره افشاری بود که در سال ۱۳۹۵-۹۶ از سینمای خانگی پخش شد. ماجرای این سریال به زنی به نام گیسو برازنده مربوط می شود که مهناز افشار به جای آن ایفای نقش می کرد. گیسو با ورودش به زندگی چند زوج جوان آرامش ظاهری زندگی آنها را بر هم می ریزد و در ادامه با گم شدن سگ پگاه (ساره بیات) مشکلاتی میان او و همسرش سهیل (رضا گلزار) شکل می گیرد.

از آنجا که خانم افشار مدتی است مقیم سوئد شده و شواهد امر نشان میدهند فعلا قصد بازگشت به کشور را ندارند ظاهرا منوچهر هادی تصمیم گرفته از هانیه توسلی به جای او استفاده کند. همچنین منوچهر هادی کارگردان این سریال از اضافه شدن سانیا سالاری و یک بازیگر ایتالیایی به این سریال خبر داده است. به گفته او حالا تیم بازیگران سریال تکمیل شده و از جمله همین هفته فیلمبرداری گیسو آغاز می شود.

سریال گیسو
هانیه توسلی در نقش گیسو به جای مهناز افشار بازی میکند

هومن کبیری تهیه کننده سریال گیسو نیز در ویدیوی کوتاهی که آقای هادی در اینستاگرامش منتشر کرد اظهار داشت که سخت گیری های زیادی روی سناریو این سریال وجود داشت و دریافت مجوز برای آن دو سال تمام  طول کشید. آقای هادی همچنین با انتشار عکسی از رضا گلزار در اینستاگرامش نوشته است که گیسو چهارمین تجربه همکاری او با این سوپراستار بعد از آینه بغل، رحمان ۱۴۰۰ و عاشقانه ۱ است.

سریال گیسو
رضای عزیز
خوشحالم در چهارمین همکاری مشترکمان
بعداز عاشقانه یک، آینه بغل و رحمان ۱۴۰۰
همچنان با انگیزه و با عشق در کنار هم هستیم
و همه تلاشمون همراه سایر بازیگران و عوامل، ساخت لحظاتی سرگرم کننده و جذاب در عاشقانه دو برای مردم دوست‌داشتنی و عزیزمون هست.

بد نیست اشاره کنیم که هم اکنون آقای هادی از سوی بسیاری از مخاطبانش به خاطر فیلمنامه ضعیف سریال دل مورد انتقاد قرار دارد و حتی چندی پیش مسعود فراستی از این سریال با عنوان یک فاجعه یاد کرد. دیالوگ های کلیشه ای، کوتاه بودن هر قسمت از سریال (بعد از کسر تیتراژ، فلاش بک، یادآوری قسمت قبل و موسیقی میانه) و بالا بودن سن بازیگران، نمایش زندگی های لاکچری همیشگی و سوتی های زیاد باعث شده که بسیاری از آقای هادی درخواست کنند از تکرار شدن تجربه سریال دل برای آنها جلوگیری کند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود