رضا صادقی کرونا را مغلوب کرد

رضا صادقی کرونا را مغلوب کرد

رضا صادقی ، خواننده مشهور و محبوب پاپ روز گذشته با انتشار تصویری در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد به ویروس کرونا مبتلا شده بود.

رضا صادقی کرونا را مغلوب کرد

صادقی که مدتی در اینستاگرام فعالیت نداشت با انتشار تصویری از جواب آزمایش کرونای خود بیان کرد که مدتی قبل به این بیماری مبتلا شده بود اما بالاخره جواب آزمایشش منفی شده و توانسته این بیماری را شکست دهد.

او که این تصویر را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بود، همچنین درباره ی دلیل فعال نبودنش در این مدت توضیح داد و توصیه هایی هم به مخاطبان خود کرد.

صادقی در استوری خود نوشت:

«بعد از دو هفته سخت و پراسترس بالاخره ازش رد شدم، جنگیدم باهاش حسابی و ممنونم از لبخند خدایی که همراهم بود …

دلم نیومد از روزای دردش بگم، حالا از روزای درمونش باهم حرف میزنیم …

لطفاً خواهش میکنم، ماسک بزنید، برای برگشتن به روزای کنار هم بودن، برای اونایی که کنارمونن …

ضمناً همینم دلیل نمیشه دوباره نیاد سراغم، پس بازم میجنگم واسه لبخندی که این روزا کمه …»

رضا صادقی در اواخر تیر ماه با هدف ترویج فرهنگ استفاده از ماسک، پستی در اینستاگرام خود منتشر کرده و با تگ کردن تعداد زیادی از چهره های مشهور حوزه ی موسیقی و سینما از آن ها دعوت کرده بود به مدت یک هفته تصویر پروفایل اینستاگرام شان را به عکسی از خود با ماسک تغییر دهند.

اما رضا صادقی تنها عضوی از خانواده ی موسیقی ایران نیست که خبر ابتلایش به بیماری کووید-۱۹ منتشر شده است.

اواخر تیرماه بود که احسان خواجه امیری، دیگر خواننده ی مشهور پاپ هم با انتشار استوری ای در اینستاگرامش از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد.

خواجه امیری در این استوری که با تصویری از خود او همراه بود، اشاره کرد که چهار روزی است به این بیماری مبتلا شده و نوشت: «کرونا از اون چیزی که فکر می کنید به ما نزدیک تره. بماند به یادگار. امروز روز چهارم بود.»

اوایل تیر ماه هم رضا بهرام، خواننده ی جوان موسیقی پاپ هم از ابتلای خود به این ویروس خبر داد و اعلام کرد طبق نظر پزشک معالج در قرنطینه ی خانگی به سر می برد. او مدتی بعد از طریق صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام خبر بهبودی خود را به طرفدارانش اعلام کرد.

اما در همان روزهای آغازین تیر ماه هم خبر فوت یکی از اهالی موسیقی ایران بر اثر ابتلا به ویروس کرونا هم منتشر شد. محمدرضا اعرابی، خواننده ی جوان اصفهانی پس از چند روز بستری در بخش مراقبت های ویژه در نهایت مغلوب بیماری کووید-۱۹ شد و دار فانی را وداع گفت.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود