عکس یادگاری منوچهر هادی با ماشین سهراب سپهری در تعمیرگاه

عکس یادگاری منوچهر هادی با ماشین سهراب سپهری در تعمیرگاه

منوچهر هادی کارگردان سریال دل که این روزها در شبکه پخش خانگی منتشر می شود در اینستاگرام خود تصویری از یک خودروی لندرور را منتشر کرده که ظاهرا متعلق به سهراب سپهری است. او فرصت را غنیمت شمرده و تصویری از خود در کنار ماشین سهراب سپهری را که برای تعمیر به تعمیرگاه آورده شده گرفته است که در ادامه مشاهده می کنید.

او در توضیحات این عکس آورده است:

امروز در تعمیرگاهی در طرشت مشغول فیلمبرداری سریال عاشقانه هستیم.

متوجه شدم اتومبیل شخصی استاد سهراب سپهری را برای بازسازی آورده اند.

عکسی به یادگار با اتومبیل انداختم

سریال عاشقانه ۲ که قرار است با نام گیسو منتشر شود دنباله عاشقانه یک است که با در سال های ۹۵-۹۶ منتشر شد. از جمله هنرپیشه های سری اول این سریال می توان به ساره بیات، محمد رضا گلزار، هومن سیدی، بهاره افشاری و مهناز افشار اشاره کرد.

ماشین سهراب سپهری

همانطور که دیروز در روزیاتو خواندید در سری دوم خانم افشار که نقش گیسو را بازی می کرد حضور ندارد و ظاهرا قرار است هانیه توسلی به جای این هنرپیشه ایفای نقش کند و فیلمبرداری سریال گیسو نیز از جمعه این هفته آغاز شده است.

منوچهر هادی متولد ۱۳۵۱ و اصالتا مازندرانی است. آقای هادی در سال ۱۳۶۳ پدرش را در جنگ ایران و عراق از دست داده و فرزند شهید است. این کارگردان ایرانی در سال ۱۳۹۴ با یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دختری به نام سوفیا است.

سهراب سپهری شاعر، نقاش و نویسنده معاصر کشورمان است که در سال ۱۳۰۷ متولد و در سال ۱۳۵۹ دیده از جهان فرو بست. سپهری معروف ترین شاعر معاصر کشورمان به شمار می رود و آثارش به زبان های بسیاری از جمله انگلیسی، آلمانی و فرانسوی ترجمه شده اند.

فیلم رحمان ۱۴۰۰ که مدت زیادی هم توقیف بود، آینه بغل با حضور جواد عزتی و نازنین بیاتی و البته یکتا ناصر همسر منوچهر هادی، من سالوادور نیستم، کارگر ساده نیازمندیم و قرنطینه از جمله فیلم هایی است که به کارگردانی منوچهر هادی ساخته شده اند.

در حال حاضر نیز آقای هادی سریال دل را در دست ساخت دارد که قسمت های پایانی آن در حال پخش است و با انتقاد بسیاری از صاحب نظران از جمله مسعود فراستی روبرو شده است.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • Sam مرداد ۲۱, ۱۳۹۹

    جیپ نیس لند روور دیفیندر هستش?