بهترین آبرسان‌ها و محصولات مراقبت از پوست در تابستان

بهترین آبرسان‌ها و محصولات مراقبت از پوست در تابستان

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

رطوبت پوست یکی از مهمترین عواملی است که مانع از پیری چهره و چروک شدن زودرس پوست می‌شود. اگر از همان ابتدای جوانی، به پوست خود اهمیت دهید و پوستی مرطوب و شاداب داشته باشید، فرقی نمی کند در چه سن و سالی باشید، همیشه احساس جوانی خواهید کرد. در تابستان‌ها که هوا بسیار گرم است، معمولا رطوبت پوست با تبخیر آب زیر پوستی، کم می‌شود. علاوه بر اینکه باید در طول روز ۸ لیوان آب بنوشید، حتما از آبرسان‌های پوست و مرطوب کننده‌های پوستی استفاده کنید. سرم‌های آبرسان پوست، مانع از تبخیر سریع آب زیر پوستی شده و رطوبت پوست را در هر شرایطی حفظ می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین آبرسان‌ها و محصولات مراقبت از پوست در تابستان آشنا شوید.

کرم آبرسان مردانه کامان (TOTAL CARE MEN WATER BOMB HYDRATOR COMEON)

مراقبت از پوست، زن و مرد نمی شناسد. آقایان نیز باید همانند خانم‌ها، به پوست خود اهمیت دهند. کرم آبرسان مردانه کامان در کشور استرالیا ساخته شده است و یک آبرسان قوی پوست است. این کرم ضد چین و چروک بوده و تیرگی‌ها و قرمزی‌های پوست را برطرف می‌کند. جذب فوق العاده بالایی داشته و از دهیدراته شدن پوست پیشگیری می‌کند. این آبرسان دارای ماده کیوتن و هیالورونیک اسید است. در واقع با وجود این دو ماده، رادیکال‌های آزاد و سرطان‌زای پوستی، به طور کامل از بین می‌روند. محصولات کامان با کیفیت بالا و قیمت مناسب توانسته است رضایت مشتریان را در انواع آبرسان‌های پوستی قوی جلب کند.

ماسک آبرسان لکسیون (VITAL HYDRATION FACE MASK L ACTION)

برای آبرسانی به پوست گزینه‌های زیادی وجود دارد. یکی از این گزینه‌ها، استفاده از ماسک‌های آبرسان است. ماسک آبرسان پوست لکسیون، علاوه بر آبرسانی به پوست، با اسانس پالماروزا، بازسازی سلول‌ها را نیز انجام می‌دهد. این ماسک با یکنواخت کردن رنگ پوست و روشن کردن آن به حذف آلودگی‌های پوستی کمک می‌کند. مواد معدنی مورد نیاز پوست را تامین کرده و در آخر با از بین بردن رادیکال‌های آزاد پوستی، مانع از ابتلای سرطان پوست می‌شود. لکسیون یک برند فرانسوی است و برای انواع پوست‌ها مناسب است.

کرم آبرسان اوسرین Dry Skin با ۵ درصد اوره

یکی دیگر از فوق العاده‌ترین کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان پوستی، کرم‌های اوسرین است که در کشور آلمان ساخته شده‌اند. اوره و لاکتات دو ماده موثر در آبرسانی پوست هستند که هر دو در این کرم آبرسان پوست وجود دارند. کرم آبرسان اوسرین، علاوه بر اینکه باعث افزایش انعطاف پذیری پوست می‌گردد، به عمیق‌ترین بخش‌های خشک پوست نفوذ کرده و باعث کاهش زیری و سفتی پوست می‌شود و از آن جایی که فاقد چربی است، پوست را به هیچ عنوان چرب نمی‌کند.

کرم آبرسان الارو مدل Youth Preserving Hydra

الارو یک برند فرانسوی است و محصولات آرایشی این برند، کیفیت بالایی دارند. آبرسان الارو نیز از همین دسته است. آبرسانی این کرم نه تنها چین وچروک‌های قدیمی را کاهش می‌دهد، بلکه مانع از ایجاد چین و چروک‌های جدیدتر می‌شود. کلاژن سازی پوست را تحریک کرده و قابلیت ارتجاعی به پوست می‌بخشد. کرم یوس هیدرای الارو، برای همه خانم‌ها و آقایان مناسب است.

کرم آبرسان پوست اوریاژ Aqua Precis مدل Comfort Crème

اوریاژ یک برند محبوب فرانسوی است که تمامی محصولات مراقبت از پوستی که دارد، مورد رضایت مشتریان واقع شده است. کرم آبرسان پوست اوریاژ، یکی از بهترین محصولات مراقبتی از پوست است که خاصیت آبرسانی بالایی دارد. علاوه بر این که این کرم از عوامل محیطی آسیب رسان به پوست محافظت می‌کند، پوست را شاداب و شفاف می‌سازد. برای پوست‌های خشک و کم آب بسیار مناسب است و درخشندگی طبیعی در پوست ایجاد می‌کند.

ژل آلوئه‌ورای کناد، آبرسان قوی پوستی

KONAD یک برند کره‌ای است و ژل آلوئه‌ورای آن، از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت است. ۹۸ درصد آلوئه‌ورای خالص در این کرم وجود دارد. آلوئه‌ورایی که در این ژل وجود دارد را با آلوئه‌وراهایی که از عطاری می‌خرید مقایسه نکنید. آلوئه‌ورا باید چندین سال از رشد آن بگذرد تا قابل استفاده باشد اما آلوئه ورایی که در عطاری وجود دارد، یک گیاه چند ماهه است. در این ژل آبرسان پوستی، بیش از ۳۰۰ نوع ماده مغذی برای پوست وجود دارد. انواع ویتامین‌های A، E، C، D،B12  و اسیدهای چرب و آمینو اسیدها در این آبرسان پوستی قرار گرفته است. از عطر و عصاره گل‌هایی همچون سوسن، فریزیا، زنبق، یاس، نیلوفر و ادل وایس در آن استفاده شده است. ماندگاری بالای این کرم بر روی پوست و آبرسانی فوق العاده‌ای که دارد، باعث از بین رفتن لک‌های پوستی و شفاف شدن پوست شده و از چین و چروک پوستی پیشگیری می کند.

سرم آبرسان پوست بایومارین

یکی از بهترین آبرسان‌های پوستی، سرم آبرسان بایومارین است. این سرم که به صورت روزانه باید مصرف شود، برای انواع پوست‌ها مناسب است. سرم پوست بایومارین از عصاره جلبک دریایی ساخته شده است و جذب فوق العاده سریعی دارد. بعد از اولین مصرف، متوجه نرمی و لطافت پوست خود در کمترین زمان خواهید شد.

کرم آبرسان قوی کلیون مدل Hydraskin

یکی از قوی‌ترین آبرسان‌های پوستی و محصولات مراقبت از پوست، کرم آبرسان کلیون است. این برند ایتالیایی، مناسب برای انواع پوست‌ها است. درون این کرم، ترکیب Dew Drop Complex وجود دارد که باعث می‌شود پوست رطوبت طبیعی خود را پیدا کرده و آن را حفظ کند.

تفاوت مرطوب کننده‌ها با آبرسان‌ها در چیست؟

سرم‌های آبرسان، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کنند اما مرطوب کننده‌ها با ایجاد یک لایه محافظتی بر روی پوست، مانع از تبخیر آب زیر پوستی می‌شوند. هر چند که مقدار کمی رطوبت هم به پوست وارد می‌کنند. بعضی از مرطوب کننده‌ها دارای چربی می‌باشند و چربی زیر پوست را نیز به حد تعادل می‌رسانند.

به طور کلی، محصولاتی که به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کنند، مانع از تخریب کلاژن پوستی می‌شوند و از ایجاد چین و چروک پیشگیری می‌کنند. در هنگام خرید این محصولات به خاطر داشته باشید که آن ها را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید. محصولات مراقبت از پوست حتما باید اصل باشند چرا که مستقیما با پوست در ارتباط‌اند. اگر این محصولات دارای تاییدیه‌های جهانی نباشند، ممکن است، اثر عکس روی پوست شما داشته باشند.

بدون نظر

ورود