امبر هرد با حجاب اسلامی از مساجد ترکیه دیدن کرد + ویدیو

امبر هرد با حجاب اسلامی از مساجد ترکیه دیدن کرد + ویدیو

دادگاه امبر هرد و جانی دپ حدودا دو هفته پیش در لندن خاتمه پیدا کرد و حالا این زوج منتظر هستند تا قاضی رای نهایی خود را صادر کند. ظاهرا فرایند طولانی دادرسی امبر هرد را به شدت خسته کرده و این هنرپیشه تصمیم گرفته تا برای بازیابی قوا و یک استراحت کوتاه سفری به ترکیه داشته باشد.

هرد ۳۴ ساله در سفر خود به ترکیه از مساجد تاریخی ترکیه از جمله ایاصوفیه دیدار کرده و عکس های با حجاب او با شال صورتی رنگش که البته بیشتر جنبه تزیینی داشته در فضای مجازی پر شده است.

امبر هرد در ترکیه

با این حال به نظر می رسد که حجاب امبر هرد چندان هم قانع کننده نبوده و صدای بسیاری از کاربران مسلمان را در آورده است. کاربری در توییتر در اعتراض به حجاب نصفه و نیمه امبر هرد در مساجد ترکیه نوشته است:

همانطور که قبلا دیده ایم امبر هرد هیچ احترامی به دین یا نژاد دیگران نمی گذارد. او تصاویری از خود را حین بازدید از یکی از مساجد ترکیه منتشر کرد و در حالی که یک روسری نازک بر سر داشت موها و گردنش کاملا پیدا بود.

امبر هرد

کاربر دیگری نوشته:

امبر هرد بیش از اندازه جعلی است و خیلی تلاش می کند که کارهایش واقعی به نظر بیایند.

البته رسانه های ترکیه هم دست روی دست نگذاشتند و بلافاصله به حجاب ناکامل هرد در مساجد این کشور واکنش نشان دادند. به دنبال انتشار یکی از همین مقالات انتقادی امبر هرد به سرعت وارد عمل شد و در صفحه توییترش گفت:

آنها که برای انتشار این مطلب پول داده اند ظاهرا کم به شما پول داده اند. کمی آسان بگیرید. مساجد مکان هایی واقعی هستند درست مثل موزه ها و کلیساها.

گفتنی است تا پایان شهریورماه امسال قاضی پرونده امبر هرد و جانی دپ در اینباره تصمیم گیری خواهد کرد. البته باید اشاره کنیم که این دو هنرپیشه در آمریکا نیز پرونده شکایت دیگری را در دست دادرسی دارند. در آمریکا جانی دپ امبر هرد را بابت انتشار مقاله ای در نشریه واشنگتن پست در سال ۲۰۱۸ مورد پیگرد قضایی قرار داده و از دادگاه درخواست ۵۰ میلیون دلار غرامت کرده است. هرد در آن مقاله خود را یک بازمانده خشونت خانگی خطاب کرده بود که به ادعای جانی دپ این کار باعث شده بود که کارگردان ها و تهیه کنندگان از عقد قراردادهای جدید کاری با او خودداری نمایند.

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود