سومین سالگرد ازدواج بهاره رهنما با عکس های جدید

سومین سالگرد ازدواج بهاره رهنما با عکس های جدید

بهاره رهنما بازیگر بانوی کشورمان به مناسبت سومین سالگرد ازدواج خود با امیرخسرو عباسی عکس های جدیدی از خود و همسرش منتشر کرد. خانم رهنما با انتشار تصویر زیر در صفحه اینستاگرامش نوشت:

سالگرد ازدواج بهاره رهنما

عشق چیز عجیبی است

چهل و اندی سال آفتابگردان ها را ندیده بودم. عشق تو لحظه طلوع آفتابگردان ها بود

بهاره رهنما در سال ۱۳۹۶ و بعد از جدایی اش از پیمان قاسم خانی (نویسنده مطرح سینما و تلویزیون کشورمان) با امیرخسرو عباسی وارد کننده لوازم آرایشی ازدواج کرد و از آن زمان تلاشی جدی را برای کاهش وزن خود آغاز نمود. آقای عباسی همچنین مالک دو برند آرایشی به نام های هاینس و ژاکسی است و گویا تبلیغات برای همین دو برند هم باب آشنایی میان این زوج را باز کرده است.

در همین رابطه بهاره رهنما روز گذشته عکسی از خود و همسرش در نمایشگاه سالانه ایران بیوتی برگزار کرد که در روزهای ۲۶ تا ۲۸ مردادماه با حضور برندهای آرایشی و بهداشتی در  محل دائمی برگزاری نمایشگاه های تهران واقع در اتوبان چمران برگزار شد.

بهاره رهنما در کنار همسرش در نمایشگاه سالانه ایران بیوتی

بد نیست اشاره کنیم که مدتی قبل شایعاتی مبنی بر ازدواج پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی روانشناس منتشر شد که البته خانم ابراهیمی در صفحه اینستاگرام خود کلیه شایعات در این باره را رد کرد.

خانم ابراهیمی در پاسخ به شایعات مطرح شده در این باره نوشت:

و اما جواب سوال متاسفانه مهم: خیر! فعلا که صفحه ی دوم شناسنامه ی من سفید است. آن عکس ها هم که زحمت کشیدند پخش کردند هم عکس های اکران مستند کامی بود، فیلمی که به کمک تهیه کننده ای به غایت انسان و عزیز به ثمر رسید. من قول میدهم هر وقت تصمیم به ازدواج گرفتم از همه ی دوستان نگران اجازه بگیرم!

گفتنی است پریا قاسم خانی دختر بهاره رهنمای و پیمان قاسم خانی نیز هم اکنون در خارج از کشور زندگی می کند و مشغول تحصیل در رشته موسیقی است.

 

بیشتر بخوانید:

اظهارات جنجالی بهاره رهنما در مورد تجاوز به زنان

چرا بهاره رهنما به پنجاه ضربه شلاق محکوم شد

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود