رکوردشکنی موزیک ویدیو Dynamite از گروه موسیقی پاپ کره‌ای BTS در یوتیوب + ویدیو

رکوردشکنی موزیک ویدیو Dynamite از گروه موسیقی پاپ کره‌ای BTS در یوتیوب + ویدیو

در کمتر از ۸ ساعت تعداد بازدیدها از موزیک ویدیو جدید گروه موسیقی پاپ کره ای BTS با نام Dynamite که اولین آهنگ انگلیسی زبان این گروه معروف کره ای به شمار می آید در یوتیوب به بیش از ۴۵ میلیون بازدید رسید. بدین ترتیب موزیک ویدیو Dynamite در کمتر از یک روز به یکی از پربازدیدترین آهنگ های منتشر شده در یوتیوب تبدیل شده و رکوردهای قبلی را شکست. این آهنگ پاپ شش ماه پس از انتشار چهارمین آلبوم ویدیویی گروه BTS با عنوان Map of the Soul : 7 منتشر شد.

موزیک ویدیو جدید گروه موسیقی پاپ کره ای BTS با نام Dynamite

بر اساس بیانیه مطبوعاتی گروه، در این موزیک ویدیو «BTS از شادی و اعتماد به نفس می خواند و چیزی های کوچکی در زندگی که زندگی را به شکل واقعی باارزش و خاص می سازند ارج می نهد». در ادامه بیانیه گروه در مورد این آهنگ بسیار محبوب آمده است: «این آهنگ قصد دارد جهشی تازه در نیروی بسیار مورد نیاز برای نیرو بخشیدن مجدد به جامعه جهانی در بحبوحه بحران کووید-۱۹ را باعث شود. دیوید استوارت و جسیکا آگومبار در ساخت ترانه Dynamite مشارکت داشته اند که به خاطر آهنگ های What A Man Gotta Do از برادران جوناس و I Love You’s از هیلی استنفیلد شناخته می شوند».

تاکنون چندین خواننده و گروه موسیقی پاپ کره ای با تهیه کنندگان و ترانه سراهای آمریکایی کار کرده اند اما آهنگ Dynamite اولین آهنگ تماماً انگلیسی است که توسط گروه موسیقی پاپ کره ای BTS خوانده می شود. موزیک ویدیو این ترانه پر از صحنه ها و رنگ های روشن و ملون است که هفت عضو اصلی گروه را با ظواهری متفاوت و رنگ موهای مختلف نشان می دهد. اوایل ماه جاری گروه BTS اعلام کرد که به دنبال باز شدن دوباره سینماها، فیلم آن ها با عنوان Break the Silence: The Movie در بیش از ۷۰ کشور در دهم سپتامبر به سینماها خواهد آمد. کشورهای دیگری نیز در روزهای پس از آن این فیلم را در سینماهای خود منتشر خواهند کرد، از جمله در ۲۴ سپتامبر در ایالات متحده.

موزیک ویدیو جدید گروه موسیقی پاپ کره ای BTS با نام Dynamite

قرار است گروه BTS آهنگ Dynamite را در جریان افتتاحیه مراسم MTV Video Music Awards در ۳۰ آگوست سال جاری به صورت زنده اجرا کند.

بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید در مورد گروه موسیقی پاپ کره ای BTS بدانید

هر آنچه که باید در مورد گروه موسیقی کره ای پنتاگون و اعضای آن بدانید

منبع: cnn
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود