دیپ سنس؛ اولین محصولات مراقبت از پوست و مو حاوی روغن آملا

دیپ سنس؛ اولین محصولات مراقبت از پوست و مو حاوی روغن آملا

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت لابراتوار دکتر اخوی با بیش از سه دهه سابقه درخشان در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی که بیشتر با برندهای تجاری “سی‌گل” و “پریم” شناخته شده است، از محصولات جدید خود با نام تجاری “دیپ سنس” (deep sense) رونمایی کرد.

در طراحی برند دیپ سنس به عنوان یک برند جدید از هلدینگ لابراتوار دکتر اخوی، استانداردهای بین المللی به طور کامل رعایت شده و سلیقه و نیاز مصرف کنندگان ایرانی نیز به خوبی تامین شده است. مطالعات گسترده بر روی انتخاب بهترین مواد اولیه و اثر بخش ترین ترکیب آن‌ها در جهت رفع مشکلات پوست و مو، لابراتوار دکتر اخوی را به طراحی، فرمولاسیون و ساخت محصولات خاص و متمایز با روغن آملا معطوف نمود.

آملا

آملا نوعی درختی زینتی است که از قرن اول بعد از میلاد، نامش در همه دست نوشته‌های طب سنتی مثل طب تبتی، هندی، عربی، مصری و حتی یونانی دیده می‌شود. میوه‌های درخت آملا خوراکی هستند و مزه ترشی دارند.

این میوه از دیرباز در هند مورد توجه بوده  و در فرمولاسیون های گیاهی متعددی از جمله مکمل‌های رژیم غذایی قرن‌ها استفاده می‌شده است.

میوه انگور فرنگی هندی، همینطور که از نامش پیداست بومی هند است، اما در حال حاضر در سراسر آسیا و قسمت‌هایی از خاورمیانه پرورش می‌یابد. روغن آملا به طور سنتی با غوطه ور کردن میوه آملا خشک شده در روغن پایه مثل روغن‌های معدنی یا گیاهی برای زمانی طولانی ساخته می‌‌شده است. سپس روغن فیلتر شده و بعد از تصفیه شدن مورد استفاده قرار می. بنابراین هم خواص روغن‌های پایه را داشته(همانند روغن آرگان) و هم به عنوان یک ماده موثر، مشکلات مرتبط با مو را برطرف می‌نماید.

به غیر از داشتن خاصیت‌های متعدد برای مو، روغن آملا باعث درخشش و روشن کنندگی طبیعی پوست می‌شود و در جلوگیری از عفونت‌های پوستی نیز موثر است. از مهمترین کاربردهای روغن آملا در محصولات پوستی می‌توان به کاهش اثر استرس اکسیداتیو آلودگی‌های محیطی، مرطوب کردن پوست، بهبود اگزما و پسوریازیس، اثر ضد چروک و پیشگیری از پیری زودرس پوست اشاره کرد.

تاکنون موردی از عوارض‌ جانبی روغن آملا گزارش نشده است.

روغن آملا

روغن آملا روغنی طبیعی است که معمولا برای سلامتی پوست و مو مورد استفاده قرار می‌گیرد و حاوی عصاره انگور فرنگی هندی (Phyllanthus Emblica) است.

این روغن سرشار از ترکیبات مختلف با اثرات مهم آنتی اکسیدانی از جمله مقادیر زیاد ویتامین C، آهن، سدیم، کلسترول، کمپلکس ویتامین‌های گروه B، کلسیم و فسفر است.

روغن آملا هنگامی که به عنوان یک ماده موثر مراقبت از مو استفاده می‌شود باعث:

  • تحریک رشد مو
  • جلوگیری از ریزش مو
  • پیشگیری از سفیدی زودرس مو
  • افزایش مقاومت پوست سر در برابر عوامل موثر بر شوره
  • تقویت کننده پوست سر و مو
  • درخشان و براق کردن موها
  • بهبود جریان خون مویرگی و اکسیژن رسانی بابت رشد مو

می‌گردد.

انواع محصولات دیپ سنس

با استفاده از شامپوهای دیپ سنس به راحتی می‌توان از همه خواص روغن آملا برخوردار شد. علاوه بر روغن آملا، هر یک از شامپوهای دیپ سنس دارای رایحه‌ای دلپذیر و منحصر به فرد هستند و برای نوع خاصی از موها کاربرد دارند. تاکنون شش شامپو از برند دیپ سنس به بازار عرضه شده که این شش شامپو عبارتند از:

  • شامپو موهای رنگ شده، مناسب موهای آسیب دیده از رنگ و دکلره
  • شامپو موهای چرب، مناسب پوست سر چرب و خارش دار
  • شامپو ضد شوره، مناسب شست و شوی موهای دارای شوره
  • شامپو موهای معمولی، مناسب مصرف روزانه
  • شامپو تقویت کننده و حجم دهنده، مناسب تقویت موهای دارای ریزش
  • شامپو ضد زردی، مناسب موهای بلوند، سفید و خاکستری

همچنین دو محصول نرم کننده دیپ سنس نیز عبارتند از:

  • لوسیون نرم کننده موهای رنگ شده، مناسب موهای رنگ شده و هایلایت شده
  • لوسیون نرم کننده موهای خشک و آسیب دیده، مناسب موهای آسیب دیده و خشک

نگاهی به تاریخچه هلدینگ لابراتوار دکتر اخوی

شرکت لابراتوار دکتر اخوی در سال ۱۳۶۹ توسط آقای دکتر نصراله اخوی تاسیس شد. این شرکت طی سال‌ها فعالیت خود توانسته با به‌روزرسانی منحصربه‌فرد فرمولاسیون محصولات روز اروپایی، محصولاتی باکیفیت و مطابق با اقلیم ایران و نیازهای مشتریان ایرانی طراحی و تولید کند.

آقای دکتر اخوی تنها متخصص بین‌المللی در زمینه آرایشی و دارویی در ایران و عضو موسسه فرانسوی متخصصین بین‌المللی است و طی سال‌ها فعالیت در این صنعت، با شرکت‌های مطرح آرایشی جهان مانند لورآل، ویشی و لانکوم و دیگر لابراتوارهای دارویی برجسته خارجی و داخلی همکاری کرده است. نتیجه سی سال تجربیات ارزشمند دکتر اخوی در محصولات لابراتوار دکتر اخوی فرموله شده و با نام‌های تجاری سی گل (SEAGULL)، پریم (PRIME)، فریس (FRICE) و فارمد (PHARMED) و به تازگی دیپ سنس (Deep Sense) به مشتریان ایرانی عرضه می‌شود.

لابراتوار دکتر اخوی در سال ۱۳۸۰ موفق به کسب استاندارد ISO 9002 از QMI کانادا شد که در این زمینه نخستین واحد آرایشی و بهداشتی ایرانی به شمار می‌رود که موفق به کسب این استاندارد شده است. این لابراتوار در سال ۱۳۸۱ نیر موفق به ثبت‌نام در موسسه استاندارد عربستان سعودی شد. اخذ گواهی AFAQ از فرانسه و ISO10002 از آلمان و ISO9001 در کنار اخذ گواهینامه تاسیس و تجهیز آزمایشگاه آکرودیته (آزمایشگاه همکار وزارت بهداشت)، از دیگر افتخارات این مجموعه است. تقدیر نامه‌های زیادی که طی این سال‌ها به لابراتوار دکتر اخوی به عنوان شرکت برگزیده صنایع آرایشی – بهداشتی اهدا شده، برگ زرین دیگری است بر افتخارات این شرکت که ارتقاء کیفیت و رضایت مشتریان را همواره سرلوحه امور قرار داده است.

حالا دیپ سنس، برند جدید هلدینگ لابراتوار دکتر اخوی می‌خواهد نیازهای بازار را در زمینه تولید محصولات مراقبت از مو و پوست برطرف کند. بازاری که تا پیش از این بخشی از آن در اختیار برندهای خارجی بوده و از حالا بعد یک پرچمدار جدید خواهد داشت: برند دیپ سنس.

بدون نظر

ورود