آخرین خبرها در مورد مایکل شوماخر ؛ اوضاع قهرمان افسانه‌ای فرمول یک چطور است؟

آخرین خبرها در مورد مایکل شوماخر ؛ اوضاع قهرمان افسانه‌ای فرمول یک چطور است؟

مایکل شوماخر که یکی از دوست داشتنی ترین رانندگان تاریخ فرمول یک به شمار می آید نزدیک به یک دهه است از این ورزش دور مانده و کمتر خبری در مورد او شنیده می شود. او در سال ۲۰۱۳ در جریان اسکی کردن دچار یک سانحه شده و صدمات شدیدی به مغز او وارد شد که باعث شده بهبودی او سال ها به طور بینجامد. در این دوران، طرفداران شوماخر به ندرت اخباری در مورد بهبودی و پیشرفت شرایط جسمانی او شنیده اند، زیرا خانواده و دوستانش بیش از همه سعی در حفظ حریم شخصی و خانوادگی او داشته اند. با این وجود پزشکان مسیر احتمالی پیش روی این ستاره سابق فرمول یک را ترسیم کرده اند.

آخرین خبرها در مورد وضعیت مایکل شوماخر

بدنبال حادثه ای که برای مایکل شوماخر رخ داد پزشکان سعی کردند او را در کمای مصنوعی نگه داشته و در این حین برای نجات جانش تلاش می کردند. آن ها به آرامی شوماخر را از کما و بیهوشی خارج کردند، پروسه ای که یک سال طول کشید و بالاخره در سال ۲۰۱۴ بود که راننده بازنشسته فرمول یک به طور کامل از کما خارج شد. بدنبال آن، خانواده شوماخر او را به عمارت شخصی شان در گلند، سوییس منتقل کردند جایی که مداوای او و بازگشتش به زندگی ادامه دارد. در سال ۲۰۱۴، روزنامه تلگراف گزارش داد که قهرمان سابق فرمول یک فلج شده و روی ویلچر است. ژان تات رییس سابق شوماخر در فراری اما نسبت به آینده شاگرد سابق خود امیدوار است و گفته که شوماخر همچنان قوی باقیمانده و همراه با هم یک مسابقه فرمول یک را تماشا کرده اند.

آخرین خبرها در مورد وضعیت مایکل شوماخر

وی ادعا کرده که شوماخر به مبارزه ادامه می دهد: «من همیشه در مورد سخنان اینچنینی محتاط هستم اما این حرف ها واقعیت دارد. من با شوماخر مسابقه را در خانه اش در سوییس دیدم. مایکل در دستان بهترین کس است و در خانه اش به خوبی از او مراقبت می شود. او تسلیم نشده و به مبارزه ادامه می دهد». وی در ادامه چنین می گوید :«خانواده اش نیز به اندازه او تلاش می کنند و البته دوستی ما نمی تواند مانند گذشته باشد تنها به این دلیل که دیگر ارتباطات مانند گذشته نیست. او به مبارزه ادامه می دهد و خانواده او نیز به همین روش می جنگد».

آخرین خبرها در مورد وضعیت مایکل شوماخر
مایکل شوماخر و همسرش کورنیا

یک خبر مثبت و خوشحال کننده دیگر در مورد مایکل شوماخر توسط برنی الکستون رییس فرمول یک بیان شده که گفته است امیدوار است در آینده ای نزدیک شوماخر بتواند خود به سوالات در مورد شرایط جسمی اش پاسخ دهد. اکلستون تصریح کرده است: «در حال حاضر او با ما نیست اما وقتی که بهتر شود به تمامی سوالات پاسخ خواهد داد». در شرایطی که شوماخر روز به روز در حال بهتر شدن است، تنها افراد معدودی می توانند او را ببینند. لوکا بادور همکار و دوست سابق شوماخر در فراری گفته است که تنها همسر شوماخر در مورد کسانی که می توانند با او دیدار کنند تصمیم می گیرد: «تنها افراد معدودی اجازه دارند با شوماخر دیدار کنند. همسرش کورنیا در مورد اجازه دیدار با او تصمیم می گیرد».

آخرین خبرها در مورد وضعیت مایکل شوماخر

کورنیا شوماخر همچنان در مورد تصمیم گیری های خانواده حرف اول را می زند و پدر مایکل و فرزندانش جینا و میک نیز در این زمینه با او همکاری می کنند. قرار است فیلمی در مورد شرایط مایکل شوماخر و همچنین خانواده اش در ماه های آینده منتشر شود. به طور کلی از آنجایی که کسی اجازه ورود به محل اقامت شوماخر در سوییس را نداشته و همسر و فرزندانش به شدت در این مورد کم حرف هستند، هنوز مشخص نیست مایکل شوماخر در چه شرایطی قرار دارد و تا چه اندازه بهبود یافته است اما به نظر می رسد که قهرمان هفت دوره فرمول یک هنوز راه زیادی برای بهبودی کامل در پیش دارد.

بیشتر بخوانید:

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • صمد آذر ۲۷, ۱۴۰۰

    یک فیلم بسیار کوتاه که از وضعیت دو سال قبل او دیدم اصلا اوضاع خوبی نداشت. گاها بیدار میشود ولی بدون هیچ شناخت و عکس العمل به اطراف فقط به کم مرستاران مسنشست و چند قدم با زحمت بسیار برداشت و …ظاهرا کارائی بخش عمدهدای از مغزش را از دست داده