مد گردی با آرام جوینده؛ همسر سپهر حیدری

مد گردی با آرام جوینده؛ همسر سپهر حیدری

آرام جوینده دختر دهه هفتادی است که چند سال پیش با سپهر حیدری، فوتبالیست و بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس تهران ازدواج کرد و فرزندی به نام دیاکو دارد. آرام جوینده در حوزه مدلینگ پس از ازدواجش فعالیتی ندارد اما مدیریت سالن زیبایی آرام جوینده در تهران را بر عهده دارد. او در اینستاگرام از سال ۹۷ فعال شد و تا کنون بیش از ۱۰۰ پست به اشتراک گذاشته و قریب به ۱۳۸ هزار دنبال کننده دارد. اخیرا در یک استوری اعلام کرد که حاضر به تبلیغات در صفحه اش برای برندها می باشد.

آرام جوینده کلکسیونی از استایل های شیک و لاکچری کژوال تابستانی و زمستانی خود را به اشتراک گذاشته و بخشی از اکسسوری های وی را می توان مشاهده کرد. در اینستاگرامش، شبنم علی خانی، بهنوش بختیاری، جورجینا رودریگزر و فرنوش شیخی را دنبال می کند.

اینستاگرام دیاکو نیز ده ها هزار دنبال کننده دارد و به نظر می رسد قصد دارد تا صفحه او را نیز به موازات بزرگ شدن پسرش، محبوب و معروف کند. البته صفحه پسر آرام جوینده و سپهر حیدری، عمومی نیست.

سپهر حیدری متولد سال ۱۳۵۹ در اصفهان است. او بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس و مس کرمان و ذوب آهن اصفهان بود. اکنون سپهر حیدری در پرسپولیس یا تیم های تهرانی، فعال نیست. گل طلایی سپهر حیدری که موجب قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر شد، یکی از گل های به یاد ماندنی همسر آرام جوینده است.

عمل های زیبایی آرام جوینده پیش از ازدواج با سپهر حیدری، از پرسش هایی است که کاربرانش در کامنت ها از او سوال میکنند. به هر حال، آرام جوینده از طرفداران برند نایک و گوچی بوده و بعضا نام برند لباس هایی که بر تن دارد به عنوان هشتگ زیر پست هایش درج می کند که باعث دیده شدن بهتر و بیشتر تصاویر او در اینستاگرام شود.

آرام جوینده
از کلکسیون فوتوشوت های مشترک آرام جوینده با همسرش سپهر حیدری در روزهای کرونایی نیمه اول سال ۱۳۹۹ در تهران
آرام جوینده
در عکس سمت راست، استایل چرمی شیک مشکی رنگ آرام جوینده را در یکی از خیابان های دوبی در کریسمس ۲۰۲۰ میلادی مشاهده می کنیم که بوت بلندی بر تن دارد و نمونه جیر شیک قهوه ای رنگ آن را در عکس سمت چپ با تیپ سفید ست کرده است
آرام جوینده
تیپ های کژوال آرام جوینده در تابستان و زمستان سال ۱۳۹۶
آرام جوینده
تصاویری مربوط به سال ۹۸ و پیش از سفر مشترک به کشور چین. آرام جوینده در یکی از باشگاه های بدنسازی شمال شهر تهران، تمرینان بدنسازی منظم ماهانه دارد. اما اطلاعاتی درباره باشگاه نداده است
استایل های ورزشی و کژوال آرام جوینده که وی از برند SUPREME و GALACTICO استفاده کرده است
آرام جوینده
تصویر اینستانوشته آرام جوینده که مربوط به تبریک نوروز باستانی ۱۳۹۹ به مخاطبانش است و او و همسرش، لباسی با برند BALENCIAGA را بر تن دارند
آرام جوینده
در این عکس، استایل لاکچری مونوکروم آرام جوینده را در زمستان سال ۱۳۹۸ مشاهده می کنیم. از کلاه به عنوان اکسسوری در طراحی تیپ های کژوال می توان استفاده کرد.
آرام جوینده و همسرش سپهر حیدری در ۲ عکس بالا نشان می دهد که عاشق برند های لاکچری NEW BALANCE و LV هستند.
آرام جوینده
آرام جوینده زیر عکس های بالا که مربوط به استایل های کژوال وی در تابستان ۹۹ است نوشت که وقتی پارو نزنی، قایق زندگی تو یا سر جایش می ماند یا با هر باری به بی راهه می رود

در طراحی مد و لباس زنانه و دخترانه، تناسب و توزان و تعادل در انتخاب رنگ مد و هم‌چنین استفاده از اکسسوری ، تاثیر زیادی در جذابیت استایل های کژوال و لاکچری مشکل پسند ها دارد. از اکسسوری به عنوان مکمل تیپ در تیپ های نیمه دوم سال به خوبی می توان استفاده کرد. سادگی، اصل مهم در طراحی استایل های شیک مونوکرم است.

برند سازی شخصی برای عاشقان مدلینگ و کسب درآمدهای اینترنتی، موضوع مهمی است که در عرصه دیجیتال مارکتینگ باید زنان و مردان جوان عاشق کارآفرینی دیجیتالی به آن توجه کافی داشته باشند.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود