با زوج لژیونر ایرانی در بلژیک آشنا شوید؛ فرنوش شیخی و کاوه رضایی

با زوج لژیونر ایرانی در بلژیک آشنا شوید؛ فرنوش شیخی و کاوه رضایی

فرنوش شیخی و کاوه رضایی دو ورزشکار خوب کشورمان هستند که در بلژیک زندگی می کنند. کاوه رضایی متولد ۱۳۷۱ از کرمانشاه هم اکنون در پست مهاجم برای تیم شارلوا در لیگ برتر بلژیک توپ می زند و سابقه حضور در تیم های استقلال، ذوب آهن اصفهان، سایپا و فولاد خوزستان را دارد در فروردین سال ۹۶ با فرنوش شیخی ملی پوش تیم ملی بانوان ایران ازدواج کرد.

این بازیکن جوان فوتبال کشورمان در ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ با قراردادی چهار ساله شارلوا را به مقصد تیم کلوب بروخه قهرمان فصل ۲۰۱۷–۱۸ لیگ بلژیک ترک کرد و قراردادی به ارزش ۵ میلیون یورو را با این تیم به امضا رساند تا گرانترین خرید تاریخ لیگ ژوپیر در بلژیک رقم بخورد.

آقای رضایی به واسطه همین قرارداد توانست بازی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز تجربه کند.

اما چهار روز پیش خبر رسید که فرنوش شیخی همسر او به زودی به تیم والیبال شارلوا ملحق می شود تا به این ترتیب نام این زن و شوهر به عنوان زوج لژیونر ایرانی در اروپا به ثبت برسد. گفتنی است خانم شیخی در سال ۲۰۱۷-۲۰۱۸ هم برای مدت زمانی کوتاه در تیم موناکو حضور داشت. به دنبال انتشار این خبر خبرگزاری های رسمی بلژیک ابراز امیدواری کرده اند که خانم شیخی هم مانند همسرش عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد.

فرنوش شیخی در اینستاگرام نیز حضوری فعال دارد و صفحه او با نام کاربری Farnoush_sheikhi16@ بالغ بر ۱۶۲ هزار دنبال کننده دارد. او در این صفحه عکس هایی از زندگی روزمره و آرام خود در بلژیک منتشر می کند که در ادامه برخی از این تصاویر را مشاهده خواهید کرد.

فرنوش شیخی در مسابقات مالدیو که مرحلهٔ اول مقدماتی قهرمانی جهان بود به همراه سودابه باقرپور دیگر ملی پوش ایران به عنوان برترین بازیکن پست خود یعنی دفاع روی تور دست پیدا کرد. او در سال ۹۶–۱۳۹۵ برای باشگاه بانک سرمایه بازی کرد و با این تیم به قهرمانی لیگ برتر زنان در سال ۹۶–۱۳۹۵ رسید. فرنوش شیخی همچنین در لیگ ۱۳۹۲ و لیگ ۱۳۹۴ نیز به همراه تیم گاز تهران قهرمان کشور شد. پدر ایشان، فریدون شیخی، در ۲۴ دی ۱۳۹۷ در سانحهٔ هوایی هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ کشته شد.

 

بیشتر بخوانید:

یاسمن فرمانی و علی قلی زاده: اولین زوج لژیونر در فوتبال اروپا

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود