ماجرای خودکشی دختر و پسر عاشق شوشتری در سد گتوند

ماجرای خودکشی دختر و پسر عاشق شوشتری در سد گتوند

در تازه ترین خبر از خودکشی سریالی پسران و دختران عاشق خبر رسیده که یک دختر و پسر جوان که ظاهراً اهل شوشتر بوده اند سوار بر خودرو خود را به سد گتوند انداخته و جان باخته اند. گفته می شود که این دو قصد ازدواج داشته اما با مخالفت خانواده هایشان مواجه شده اند که این موضوع باعث شده این دو دست به خودکشی بزنند. این پسر و دختر در ادامه با سرعت زیاد و با عبور از دیوار ۶۰ متری خودرو حامل خود را به داخل سد گتوند انداختند و کارکنان تاسیسات لوه ای گاز و نفت روی پل لالی در تماس با پلیس و هلال احمر موضوع خودکشی آن ها را اطلاع رسانی کردند.

خودکشی دختر و پسر عاشق پیشه در سد گتوند

یکی از شاهدان خودکشی این دو جوان عاشق در اینباره چنین گفته است:«در حال کار روی پل لالی بودیم که دیدیم یک خودروی پژو پارس با سرعت زیاد از روی این پل که شهرستان لالی را به مسجد سلیمان وصل می‌کند، عبور کرد. خودرو با همان سرعت به سد نزدیک شد و سه طبقه گارد ریل بتنی را تخریب کرد. زمانی که خودرو از روی گارد ریل عبور می کرد صدای مهیبی شبیه انفجاز در اثر برخورد خودرو با گاردریل شنیده می‌شد اما باز هم خودرو متوقف نشد.حتی از یک تپه بیست متری هم بالا رفت و بعد از آن دیگر نتوانستیم مسیر حرکت خودرو را ببینیم اما چون پشت این تپه سد است قطعا خودرو داخل آب افتاده است».

خودکشی دختر و پسر عاشق پیشه در سد گتوند

تحقیقات در این مورد ادامه یافته و پس از ساعت ها جستجو، بالاخره غواصان پیکر بی جان دختر و پسر عاشق را که سرنشینان خودرو پژو سقوط کرده به داخل سد بودند از عمق سی متری بیرون کشیدند. اگر چه برخی از مردم محلی علت خودکشی این دو جوان اهل شوشتر را مخالفت خانواده هایشان با ازدواج آن ها دانسته اند اما دادستان مسجد سلیمان گفته که تحقیقات در این مورد ادامه دارد و هنوز نمی توان به طور قطع در مورد علت حادثه نتیجه گیری کرد.

علی اسکندری در این باره تصریح کرده است: «دو قربانی از اهالی شهرستان شوشتر بودند. هر چند شواهد ماجرا حاکی از این است که احتمال خودکشی محتمل است اما در مورد علت دقیق بروز این حادثه هنوز نمی توان به طور قطعی نظر داد. پلیس کارشناس تصادفات در حال بررسی علت دقیق حادثه است».

بیشتر بخوانید: ماجرای خودکشی عاشقانه دو دختر در دریاچه اردبیل

جزییات خودکشی دانش آموز ممتاز تهرانی پس از برگزاری کنکور ۹۹

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود