توییت بعد از مرگ چادویک بوزمن رکورد لایک در تاریخ توییتر را شکست

توییت بعد از مرگ چادویک بوزمن رکورد لایک در تاریخ توییتر را شکست

جهان سینما و هالیوود عزادار مرگ چادویک بوزمن ، بازیگر سرشناس هالیوودی در سن ۴۳ سالگی است که روز جمعه گذشته در کمال ناباوری خبر درگذشت او منتشر شد. این بازیگر دوست داشتنی حتی بعد از مرگش نیز تاریخ ساز شد، در حالی که توییتر اعلام کرد توییت اعلام خبر مرگ بوزمن در این رسانه بیشترین لایک تاریخ این وبسایت را دریافت کرده است. بازیگر ۴۳ ساله فیلم Black Panther بعد از آن درگذشت که خبر ابتلای خود به سرطان کولون (روده بزرگ) را به مدت ۴ سال مخفی نگه داشته و در این مدت در چند فیلم موفق بازی کرده بود بدون اینکه بگذارد کسی از بیماری مهلکش مطلع شود.

مرگ چادویک بوزمن بازیگر فیلم پلنگ سیاه

خانواده چادویک بوزمن در اطلاعیه خبر مرگ این بازیگر سرشناس در توییتر چنین نوشته بودند: «با اندوهی فراوان مرگ چادویک بوزمن را تایید می کنیم. ابتلای چادویک به سرطان کولون مرحله سوم در سال ۲۰۱۶ تایید شد و او در چهار سال اخیر با آن مبارزه می کرد در حالی که سرطانش به مرحله چهارم پیشرفت کرد. چادویک یک مبارز واقعی بود و در تمام این مدت خود را حفظ کرد و برای شما فیلم های بسیاری را به ارمغان آورد که خیلی دوست داشتید. از Marshall تا Da 5 Bloods و Ma Rainey’s Black Bottom آگوست ویلسون و چندین فیلم دیگر که همگی در جریان و بین جراحی ها و شیمی درمانی های بی پایان ساخته شدند».

مرگ چادویک بوزمن بازیگر فیلم پلنگ سیاه

در ادامه این بیانیه چنین آمده است: «افتخار دوران حرفه ای او بود که شخصیت شاه تی‌چالا را در Black Panther زندگی ببخشد. او در خانه اش در کنار همسر و خانواده اش درگذشت. خانواده او از شما به خاطر عشق و دعاهایتان تشکر می کند و از شما خواهشمند است که به حریم خصوصی آن ها در این دوران سخت احترام بگذارید». این توییت غم انگیز با یک تصویر سیاه و سفید از چادویک بوزمن همراه بود که با ۶.۸ میلیون لایک و ۳ میلیون بازتوییت همراه شد.

مرگ چادویک بوزمن بازیگر فیلم پلنگ سیاه

قبل از این پست توییتری، رکورد بیشترین لایک برای یک توییت متعلق به انتشار جمله ای از نلسون ماندلا توسط باراک اوباما، رییس جمهور سابق ایالات متحده بود که بیش از ۴.۳ میلیون لایک دریافت کرده بود. جمله قصار نلسون ماندلا که اوباما آن را توییت کرد چنین می گفت: «هیچ کسی با نفرت از دیگری به خاطر رنگ پوست یا پیشینه یا دینش به دنیا نمی آید».

مرگ چادویک بوزمن بازیگر فیلم پلنگ سیاه

باراک اوباما روز شنبه به مرگ چادویک بوزمن نیز واکنش نشان داده و در مورد دیدار این دو در سال ۲۰۱۳ در کاخ سفید گفته بود: «چادویک هنگامی که نقش جکی رابینسون را بازی می کرد برای کار با بچه ها به کاخ سفید آمده بود. در همان نگاه اول می شد گفت که لطف خداوند شامل حال او شده است. جوانی، استعداد و سیاه بودن. استفاده از این قدرت برای دادن قهرمانانی به آن ها که سرمشق بگیرند: انجام دادن این کارها در حالی که درد می کشید، چه استفاده از عمر خود کرد».

مرگ چادویک بوزمن بازیگر فیلم پلنگ سیاه

چادویک بوزمن اولین سیاهپوستی بود که در دنیای فیلم های کمیک مارول نقش یک ابرقهرمان سیاه پوست را بازی می کرد. فیلم Black Panther با بازی بوزمن اولین فیلم ابرقهرمانی بود که نامزد دریافت بهترین فیلم اسکار شد، فیلمی که در سال ۲۰۱۸ در چندین رشته نامزد دریافت جایزه شده بود.

بیشتر بخوانید: شاه تی‌چالا بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت

جنجال تولد نوه جدید رجب طیب اردوغان و دردسر تازه ترکیه برای کاربران توییتر

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود