واکنش ریحانه پارسا به شایعه رابطه اش با روزبه بمانی

واکنش ریحانه پارسا به شایعه رابطه اش با روزبه بمانی

ریحانه پارسا ، بازیگر سینما و تلویزیون به شایعه ی رابطه اش با روزبه بمانی که به دنبال انتشار ویدئویی جنجالی از او و این خواننده ی مشهور به وجود آمده بود واکنش نشان داد.

چند روز قبل ویدئوی کوتاهی از ریحانه پارسا و روزبه بمانی در فضای مجازی منتشر شد که آن ها را در خودرویی در حال حرکت در خیابان نشان می داد.

ریحانه پارسا
ریحانه پارسا و روزبه بمانی

انتشار این ویدئو واکنش های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت، چرا که در روزهای اخیر شایعه شده بود پارسا و همسرش، مهدی کوشکی از یکدیگر جدا شده اند، موضوعی که هنوز از سوی هیچ یک از آن ها تأیید یا رد نشده است.

حالا دیروز پارسا با انتشار متنی در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام به حواشی و شایعات به وجود آمده واکنش نشان داد.

ریحانه پارسا در پست اینستاگرامی خود نوشت:

«میخواستم از طریق این متن جوابی بدم به حواشی بوجود اومده برای من و آقای روزبه بمانی در مسیر بازگشت از یک قرار کاری مشترک با حضور مدیر برنامه هاشون که فرد بی وجدانی با قصد اخاذی فیلم بسیار کودکانه ای در مسیر از ما گرفته و طلب مبلغی برای انتشار ندادن این فیلم کرد که مورد بعضی قضاوتهای بسیار ناجوانمردانه ای در فضای مجازی قرار گرفت. لازمه بگم از طریق قانونی در پی برخورد قضایی با این فرد هستیم. از دوستان همراه در فضای مجازی خواهش میکنم با معنا دادن به یک تصویر بسیار ساده و قضاوت آدمها با آبروی اونها بازی نکنن.»

از هفته ی گذشته شایعاتی مبنی بر جدایی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی از یکدیگر شبکه های مجازی را پر کرده است.

ماجرا از این قرار است که کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام متوجه شدند تازه عروس و داماد پرحاشیه ی سینمای ایران که شش ماه بیشتر از ازدواج شان نمی گذرد، در اقدامی ناگهانی عکس های مشترک خود را از صفحه ی شخصی شان در اینستاگرام پاک کردند. پس از این اتفاق پارسا هم شروع به انتشار متن های غم انگیزی در توییتر و اینستاگرام خود کرد. همین اتفاقات سبب شد شایعه ی جدایی این زوج از یکدیگر بر سر زبان ها افتد. اما این پایان ماجرا نبود.

چند روز بعد پارسا با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود به این شایعات دامن زد. او در این ویدئو ضمن تشکر از کسانی که پیگیر احوالش بودند اعلام کرد که حالش خوب است و در انتها گفت امیدوارم آقای کوشکی هم هر جا هستند خوب باشند.

ریحانه پارسا متولد ۷۷ در تهران است و در سال ۹۷ با اولین تجربه ی رسمی بازیگری خود در سریال پدر ساخته ی بهرنگ توفیقی به شهرت رسید.

با آنکه تنها ۲ سال از آغاز فعالیت حرفه ای پارسا در عرصه ی بازیگری می گذرد اما در همین مدت کوتاه حواشی و جنجال های زیادی پیرامون این بازیگر تازه کار وجود داشته است؛ از انتشار عکس های جنجالی از خود در اینستاگرام و پوشش های متفاوت و بعضاً عجیب در مراسم ها گرفته تا رفتارهای و ژست های حاشیه ساز در نشست خبری.

اسفند سال گذشته، در میانه ی قرنطینه کرونایی بود که ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در اینستاگرام خود خبر از ازدواج شان دادند.

پست ریحانه پارسا درباره ی ازدواجش با مهدی کوشکی در اسفند سال گذشته
مهدی کوشکی در کنار پسرش

مهدی کوشکی، نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و سینما که تجربه ی حضور در سریال های نمایش خانگی را هم دارد، متولد ۱۳۵۹ در خرم آباد است. او که قبلاً هم ازدواج کرده، از همسر سابق خود یک پسر دارد.

از همان ابتدا ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی به دلیل اختلاف سنی و سبک اعلام آن در شبکه های اجتماعی و حواشی مربوط به آن بسیار خبرساز شد.

پارسا مدتی قبل در توییتی از مردان خواست حق طلاق را به همسران خود ندهند. او در توییت خود نوشته بود: «حق طلاق می‌ دید به زن هاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد؟»

به دنبال این اظهارنظر جنجالی، کوشکی، همسر پارسا هم در یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد به نظر او هم حق طلاق صد درصد با مرد است و اصلاً لزومی ندارد حق طلاق با زن باشد. او در این ویدئو گفت: «به قول قدیمی ها، زن باید با لباس سفید بیاد خونه ی شوهر و با کفن سفیدم از خونه ی شوهر بره.»

این حاشیه سازی ها و جنجال آفرینی ها سبب شد ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی به فرصت طلبی برای جلب توجه متهم شوند. منتقدان آن ها معتقد بودند همه ی این کارها برای کسب شهرت و بازارگرمی است.

مطالب مرتبط
۴ نظر

ورود

  • اسمال شهریور ۱۱, ۱۳۹۹

    واقعا مسخرس
    درباره چه چیزایی پست و خبر میزارید

    همسایه بالایی ماهم دارن طلاق میگیرن. چرا درباره اونا نمینویسی؟

    آخه چه اهمیتی داره که فلان بازیگر از فلان بازیگر طلاق بگیره ؟ یا ازدواج کنه

    چقد زرد و سخیف شده این روزیاتو

  • ممد شهریور ۱۱, ۱۳۹۹

    چقدر مسخره و حال بهم زن.

    این دختره مسخره (پارسا) تا همین چند سال پیش گارسون کافی شاپ بوده، حالا خبر ازدواج و طلاقش شده تیتر یک روزیاتو.

    یکم چیزای اموزنده بزارید، مثلا اموزشکاشت هسته مرکبات، چمیدونم مطلب درباره مواد غذایی الرژی زا و…

    چند وقته زدید تو جاده خاکی، اینجوری مخاطبا و ببنده ها ریزش میکنن. از ما گفتن بود

  • بهنام شهریور ۱۱, ۱۳۹۹

    اول از همه به ما چه. میخواد بره هرکی میخواد …
    بعدم من یکی میدونم حقیقت داره. اما خب که چی؟ به ما چه.
    برن عشق و حالشونو بکن دسته جمعی.