بهاره کیان افشار در فهرست ۱۰ زن زیبای مسلمان جهان قرار گرفت

بهاره کیان افشار در فهرست ۱۰ زن زیبای مسلمان جهان قرار گرفت

وبسایت سرگرمی FillGap به تازگی فهرستی از زیباترین زنان مسلمان جهان منتشر کرده که نام بهاره کیان‌ افشار ، بازیگر مشهور ایرانی در آن به چشم می خورد. کیان افشار رتبه ی هفتم این فهرست ۱۰ نفره را از آن خود کرده است.

بهاره کیان افشار

این وبسایت در وصف کیان افشار نوشته: «بهاره لبخند گیرایی دارد که تماشاگران را مسحور خود می سازد. او شباهت زیادی به عینی جعفری، بازیگر پاکستانی دارد و بیشتر اوقات آن ها را باهم اشتباه می گیرند.»

عینی جعفری، بازیگر و مدل پاکستانی

دیگر چهره های آشنای این فهرست بلا و جیجی حدید، خواهران سوپر مدل مشهور هستند که پدری فلسطینی و مادری هلندی-آمریکایی دارند.

در این فهرست نام سه تن از بازیگران زن مشهور ترکیه هم به چشم می خورد: مریم اوزرلی، فحریه اوجن، و هانده ارچل که رتبه ی نخست این فهرست را از آن خود کرده است.

فهرست کامل زیباترین زنان مسلمان وبسایت FillGap به این ترتیب است:

۱- هانده ارچل – بازیگر ترکیه ای

۲- روان بن حسین – مدل، بیوتی بلاگر و کارآفرین اهل کویت

۳- فحریه اوجن – بازیگر ترکیه ای

۴- مریم اوزرلی – بازیگر ترکیه ای

۵- جیجی حدید – سوپر مدل فلسطینی آمریکایی

۶- بلا حدید – سوپر مدل فلسطینی آمریکایی

۷- بهاره کیان افشار

۸- زرینه خان – مدل و بازیگر هندی

۹- شاهزاده خانم شیخه مهره – دختر حاکم دبی، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم

۱۰- ماه جبین چودهری – بازیگر بنگلادشی

زندگینامه بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار متولد ۱۳۶۲ در تهران و فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر است.

او در اولین تجربه ی بازیگری خود در سریال «کلاه پهلوی» ساخته ی ضیاء الدین دری در سال ۹۱ به چهره ی مشهوری بدل شد.

کیان افشار فعالیت بازیگری اش را با گروه تئاتر آزیتا حاجیان درسال ۸۳ شروع کرد. سپس با معرفی تینا پاکروان – کارگردان و بازیگر و همکلاسی دوران دبیرستان کیان افشار – به محمدرضا شریفی نیا، برای بازی در سریال کلاه پهلوی انتخاب شد.

بهاره کیان افشار در نمایی از سریال کلاه پهلوی

کیان افشار با وجود مخالفت خانواده فعالیتش در بازیگری را شروع کرد. او گفته از دوران دبستان در تئاتر بازی می کرد و از همان زمان دوست داشت در آینده بازیگر شود اما پدر و مادرش همواره مخالف این امر بودند و مثل بسیاری از والدین دوست داشتند فرزندشان پزشکی بخواند. با این حال، او علاقه ای به رشته ی علوم تجربی نداشت به همین دلیل دیپلم ریاضی فیزیک گرفت و در دانشگاه هم در یک رشته ی فنی مهندسی تحصیل کرد. در نهایت کیان افشار موفق به راضی کردن والدین خود برای ورود به دنیای بازیگری شد و به گفته ی او، آن ها حالا جزء حامیان و مشوقان اصلی اش هستند و کارهایش را با علاقه پیگیری می کنند.

کیان افشار در دو حوزه ی دکوراسیون و تبلیغات هم فعالیت حرفه ای دارد اما انگیزه و هدف خود را بازیگری و تئاتر عنوان کرده است.

به گفته ی کیان افشار، گرچه او بازیگری به شکل جدی را با بازی در سریال آغاز کرد اما انگیزه‌ اش از بازیگر شدن، حضور روی صحنه ی تئاتر بوده و هست و همچنان از بازی در تئاتر بیشترین لذت را می‌ برد.

کیان افشار از سال ۹۱ تا ۹۶ در ۷ نمایش به کارگردانی چهره هایی همچون احسان کرمی، تینو صالحی، علیرضا کوشک جلالی، حمیدرضا آذرنگ و آیدا کیخایی نقش آفرینی کرده است.

بهاره کیان افشار دستی هم در ترانه نویسی دارد. به گفته ی کیان افشار، بهرام رادان که از دوستان قدیمی او است از تعدادی از ترانه های او در آلبوم خود استفاده کرده است.

کیان افشار در مدت فعالیت بازیگری خود ۳ بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در جشن حافظ برای نقش آفرینی اش در سریال های کلاه پهلوی، عاشقانه و گلشیفته شده است.

برخی آثار مشهور بهاره کیان افشار

فیلم های سینمایی:

  • شیرین
  • گناهکاران
  • بارکد
  • زرد
  • لونه زنبور
  • پسرکشی

سریال های تلویزیونی:

  • کلاه پهلوی
  • گاهی به پشت سر نگاه کن
  • نوار زرد

سریال های شبکه نمایش خانگی:

  • عاشقانه
  • گلشیفته
  • هشتگ خاله سوسکه

منبع: fillgap
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود