دیدار با ازگه ازپیرینچی ؛ هنرپیشه نقش بهار «سریال زن» ترکیه

دیدار با ازگه ازپیرینچی ؛ هنرپیشه نقش بهار «سریال زن» ترکیه

ازگه ازپیرینچی بازیگر نقش بهار سریال زن یکی از محبوب ترین هنرپیشه های ترک است. سریال زن یا کادین (kadin) سریالی است که از ۳ سال پیش پخش آن آغاز شده و ادامه دارد و مخاطبان زیادی در ایران دارد. سریال زن از شبکه تلویزیونی فاکس ترکیه پخش می شود و درامی است شورانگیز و روایت مادری که با فقر مبارزه می کند تا بچه هایش زندگی خوبی داشته باشند.

ازگه ازپیرینچی هنرپیشه این سریال در نقش «بهار» حاضر شده است. سریال زن اقتباسی از یک سریال ژاپنی به همین نام است که در سال ۲۰۱۳ میلادی ساخته شد. ازگه ازپیرینچی در سال ۲۰۱۵میلادی وارد ارتباط با هنپیشه ترک بوراک یامانتورک شد و گفته بود که نیازی به ازدواج نمی بینم.

سریال زن از شبکه GEM نیز پخش می شود. لوکیشن سریال ترکیه بر خلاف بسیاری از سریال های این کشور که با سناریوهای معمولی، با انتقاد مخاطبان نیز همراه شده بود، در محله های فقیر نشین ترکیه فیلمبرداری شده است. بهار و سارپ دو بازیگر اصلی سریال زن است که موفق به دریافت جوایز گوناگونی در سال های اخیر شده اند.

هنده آلتایلی نویسنده سریال زن است و کارگردان سریال زن نیز مروه گیرجین است. بازیگران سریال زن را علاوه بر ازگه ازپیرینچی ، افرادی چون کانر سیندورک، بنه یلدیرملار، سریف ارول، فیاض دومان، سرای کایا و حمیرا نقش آفرینی کرده اند. موسیقی متن سریال زن کار سم تونسر و ارکونت اورکوت است. سریال زن ، در ۳ فصل و ۸۱ قسمت ساخته شده است.

تهیه کننده سریال زن فراوق بایهان و فتیج آکسوی اعلام شده است. سریال زن در سال ۲۰۱۸ میلادی موفق شد تا جوایز درام توکیو را برای بهترین سریال دریافت کند. هم چنین ازگه ازپیرنچی بازیگر سریال زن موفق شد از جشنواره مجله سینمایی quality of magazine‌جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کند. فصل اول سریال زن ، ۳۲ قسمت داشت و از ساعت ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ میلادی پخش شد. فصل دوم سریال زن شامل ۳۲ قسمت از ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ پخش شد. فصل سوم سریال زن شامل ۱۷ قسمت است.

قسمت آخر سریال زن با بازی ازگه ازپیرینچی را در فایل زیر مشاهده کنید که مربوط به قسمت ۸۱ است.

خانم ازگه ازپیرینچی هنرپیشه اصلی سریال زن ترکیه ، متولد اول آوریل سال ۱۹۸۶ میلادی در شهر استانبول ترکیه است. شهری که لوکیشن فیلمبرداری سریال زن بود. او هنرپیشه محبوب ترک ها است. ازگیه ازپیرینچی هنرپیشه اصلی سریال زن دانش آموخته مدیریت بازرگانی از دانشگاه ساباتچی ترکیه است.

بازیگر اصلی سریال زن تا کنون در تبلیغات تلویزیونی برندهای کوکاکولا. ترکسل و وستل حضور داشته و در ده ها سریال ترکی از عشق از نو تا دلی سارایلی حضور یافته است. بهار سریال زن را تا کنون در نقش هایی مثل: ابرو، ادا، اپیک، دلربا، آسیه، زهیرآهو، آلین ترزیان، زینب تاشکین در سریال های مختلف ترک از سال ۲۰۰۸ میلادی تا کنون دیده ایم.

سایت رسمی ازگه ازپیرینچی هنرپیشه نقش بهار در سریال زن در نشانی ozgeozpirincci.com.tr در دسترس است تا در جریان کارهای آینده و گذشته وی قرار بگیرید.

ازگه ازپیرینچی بازیگر نقش بهار سریال زن
تصویری از پست های جدید ازگه ازپیرینچی بازیگر نقش بهار سریال زن
ازگه ازپیرینچی بازیگر نقش بهار سریال زن
فوتوشوت ها و استایل های ازگه ازپیرینچی بازیگر نقش بهار سریال زن در کنار همسرش
ازگه ازپیرینچی بازیگر نقش بهار سریال زن
استایل های شیک ازگه ازپیرینچی بازیگر نقش بهار سریال زن در سال ۲۰۱۸ میلادی در کنار همسر
ازگه ازپیرینچی بازیگر نقش بهار در سریال زن
فوتوشوت های شهریور ماهی ازگه ازپیرینچی بازیگر نقش بهار سریال زن

اینستاگرام ازگه ازپیرینچی هنرپیشه نقش بهار در سریال زن بیش از ۳ میلیون دنبال کننده داشته و قریب به ۱۲۹۱ عکس وی را می توان در این صفحه https://www.instagram.com/ozpirincci مشاهده کرد. بازیگر نقش بهار در سریال زن ترکیه، ۱۳۰۰ صفحه را دنبال می کند و در بیو پروفایلش نوشته warrior of rainbow.

ازگه ازپیرینچی بازیگر نقش بهار سریال زن از هشتگ ها برای دیده شدن بهتر و بیشتر مطالبش در اینستاگرام استفاده می کند.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • آنتی رضا ستوده شهریور ۲۹, ۱۳۹۹

    ترکیبی از اوشین و ستایش?

  • علیرضا شهریور ۳۰, ۱۳۹۹

    سلام
    ای کاش اسپویل فیلم قسمت اخر رو قرار نمیدادید . به هر حال ممنونم . لطفا درباره نقش “عارف” در سریال زن هم مقاله قرار بدین و معرفی کنین .

    بهترین سریال ترکی که دیدم . واقعا زیبا و عالی . سه فصل هست و ۸۱ قسمت که به نظرم جا داشت بیشتر ادامه پیدا کند .

    سریال های ترکی زیادن و بیشترشون سر و ته ندارن . اما سریال kadin یا همون زن فوق العاده بود .

    همین سیب ممنوعه همین جوری روی هوا داره پخش میشه اصلا معلوم نیست به کجا قرار است برسد !

    نکته جالب دیگه که قسمت ها در ترکیه ۲ ساعتی هست که شبکه جم نیم ساعت + تبلیغ میشود یک ساعت ! و یک ساعت پخش میشود به عنوان یک قسمت !