فهرست کامل برندگان جوایز امی ۲۰۲۰: تاریخ سازی Schitt’s Creek و Succession 

فهرست کامل برندگان جوایز امی ۲۰۲۰: تاریخ سازی Schitt’s Creek و Succession 

زندایا با بردن جایزه امی بهترین بازیگر زن نقش اول در بخش درام برای سریال Euphoria از شبکه HBO توانست نام خود را در تاریخ این جوایز به عنوان جوان ترین بازیگری که این جایزه را بدست می آورد ثبت کرد. سریال درام فوق العاده Succession  و سریال Schitt’s Creek در بخش کمدی بیشترین جوایز امی هفتاد و دوم را از آنِ خود کردند. مراسم امی امسال در سالن خالی استپلز سنتر در لس آنجلس برگزار شد، جایی که جیمی کیمل در نقش مجری و سلبریتی های اندک دیگری مانند جنیفر آنیستون از طریق تماس ویدیویی برندگان را اعلام می کردند. با تنها ۲۴ سال سن، زندایا ماری استورمر کولمن به جوان ترین بازیگری تبدیل شد که در بخش سریال درام جایزه بهترین بازیگر بازیگر زن نقش اول را دریافت می کند.

فهرست کامل برندگان جوایز امی 2020

زندایا در این بخش توانست بازیگران سرشناسی مانند جنیفر آنیستون (The Morning Show)، اولیویا کولمن (The Crown)، جودی کورمر (Killing Eve)، لارا لینی (Ozark) و ساندرا اوه (Killing Eve) را شکست دهد. وی که به وضوح از این جایزه شوکه شده بود گفت: «واقعاً واقعاً حیرت زده هستم. اوکی، اوکی خدای من. فقط می خواهم بگویم که آکادمی تلویزیون ممنونم، و تمام زنان دیگر، این دیوانه کننده است. ممنونم. HBO و A24  به خاطر حمایتتان ممنونم. از خانواده و تیمم ممنونم. به افتخار بازیگران و تیم تولید سریال Euphoria». در این سریال، زندایا نقش شخصیت اصلی با نام رو بنت را بازی می کند و داستان کلی سریال در مورد گروهی از دانش آموزان دبیرستانی است که با مسائل و معضلاتی مانند مواد مخدر، مسائل جنسی و خشونت مواجه هستند.

فهرست کامل برندگان جوایز امی 2020
Euphoria

زندایا نیز در مورد شخصیت خود گفت: «بسیار خوش شانس هستم و از همه کاری که انجام دادی الهام گرفتم. و سم از تو بسیار ممنونم. بسیار ممنونم که با داستانت به من اعتماد کردی. رو». زندایا هنگام برگزاری این مراسم در کنار دوستان و خانواده اش بود که در جشن او را همراهی کردند. با این وجود بهترین جایزه امی ۲۰۲۰ به سریال Succession رسید که در پایان شب جایزه بهترین سریال درام را دریافت کرد. سریال HBO توانست در رقابت با Better Call Saul، The Crown، The Handmaid’s Tale، Killing Eve، The Mandalorian، Ozark و Stranger Things این جایزه را به خود اختصاص دهد. جسی آرمسترانگ خالق این سریال نیز در اتاق هتل خود در لندن این جایزه را دریافت کرده و در صحبت هایش از دونالد ترامپ و بوریس جانسون به شکلی خاص انتقاد کرد.

فهرست کامل برندگان جوایز امی 2020
Schitt’s Creek

این نویسنده و تهیه کننده ۴۸ ساله گفت : «می خواهم چند ممنون نیستم را بگویم. ممنون نیستم ویروس که ما را جدا کردی. ممنون نیستم از رییس جمهور ترامپ به خاطر واکنش منزجر کننده و ناهماهنگ. ممنون نیستم از بوریس جانسون به خاطر همین چیز در کشورمان. ممنون نیستم از شما ملی گرایان و نیمه ملی گرایان. پس از شما ممنون نیستم». پیش از آن، سریال Succession نیز جایزه بزرگ دیگری بدست آورد، جایی که جرمی استرانگ جایزه بهترین بازیگر مرد نقش اول در دسته سریال های درام را به خاطر نقش کندال روی در این سریال بدست آورد. این بازیگر آمریکایی ۴۱ ساله در رقابت با بازیگرانی مانند جیسون بیتمن (Ozark)، استرلینگ کی براون (This Is Us)، استیو کارل (The Morning Show)، برایان کاکس (Succession) و بیل پورتر (Pose) این جایزه را بدست آورد.

فهرست کامل برندگان جوایز امی 2020
Succession

سریال کمدی Schitt’s Creek نیز در ابتدای مراسم شب گذشته هفت جایزه اول را دریافت کرد که باعث شد یکی از بزرگ ترین برندگان مراسم امی ۲۰۲۰ باشد. چنین حجمی از جوایز برای یک سریال در بخش کمدی از سال ۲۰۱۴ تاکنون در مراسم امی بی سابقه بود، در حالی که این سریال توانست رقبایی مانند Curb Your Enthusiasm, Dead to Me ,The Good Place, Insecure, The Kominsky Method, The Marvelous Mrs. Maisel, and What We Do in the Shadows را شکست دهد. خالقان این سریال، یوجین و دانیل لوی که پدر و پسر نیز هستند، در کنار هم این جایزه را دریافت کردند. قبل از آن نیز یوجین لوی در بخش سریال های کمدی جایزه بهترین بازیگر مرد نقش اول را بدست آورده بود در حالی که پسرش در همین بخش جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل در سریال های کمدی را بدست آورد.

فهرست کامل برندگان جوایز امی 2020

فهرست کامل برندگان جوایز امی ۲۰۲۰ :

بهترین سریال کمدی: Schitt’s Creek

بهترین سریال درام: Succession

بهترین سریال کوتاه: Watchmen

بهترین بازیگر مرد سریال کمدی: یوجین لوی برای Schitt’s Creek

بهترین بازیگر زن سریال کمدی: کاترین اوهارا برای Schitt’s Creek

بهترین بازیگر مرد سریال درام: جرمی استرانگ برای Succession

بهترین بازیگر زن سریال درام: زندایا برای Euphoria

بهترین بازیگر مرد سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: مارک رافلو برای I Know This Much Is True

بهترین بازیگر زن سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: رجینا کینگ برای Watchmen

بهترین بازیگر مرد مکمل سریال کمدی: دانیل لوی برای Schitt’s Creek

بهترین بازیگر زن مکمل سریال کمدی: آنی مورفی برای Schitt’s Creek

بهترین بازیگر مرد مکمل سریال درام: بیلی کروداپ برای  The Morning Show

بهترین بازیگر زن مکمل سریال درام: جولیا گارنر برای Ozark

بهترین بازیگر مرد مکمل سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: یحیی عبدالمتین برای Watchmen

بهترین بازیگر زن مکمل سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی: اوزو آدوبا برای Mrs. America

بهترین کارگردانی سریال کمدی: اندرو سیویدینو و دانیل لوی برای Schitt’s Creek

بهترین نویسندگی برای سریال کمدی: دانیل لوی برای Schitt’s Creek

بهترین کارگردانی سریال درام: آندریج پارِخ برای Succession

بهترین نویسندگی سریال درام: جسی آرمسترانگ برای Succession

بهترین کارگردانی سریال کوتاه یا فیلم یا برنامه ویژه: ماریا شریدر برای Unorthodox

بهترین نویسندگی سریال کوتاه یا فیلم یا برنامه ویژه: دیمن لیندلوف و کرد جفرسون برای Watchmen و This Extraordinary Being

بهترین برنامه تاک شو: Last Week Tonight with John Oliver

بهترین برنامه رقابتی: RuPaul’s Drag Race

بهترین فیلم تلویزیونی: Bad Education

بهترین انیمیشن: Rick And Morty

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود