آتش سوزی گسترده در کارخانه لبنیات میهن در غرب تهران + ویدیو

آتش سوزی گسترده در کارخانه لبنیات میهن در غرب تهران + ویدیو

عصر دیروز کارخانه لبنیات میهن در جاده شورآباد در جنوب اسلامشهر دچار حریق شد که بر اساس گزارش ها مربوط به انبار مواد اولیه این کارخانه بوده است. فرماندار اسلامشهر با اعلام اینکه این آتش سوزی در انبار کارتن در شهر لبنیات میهن این شهرستان صورت گرفته، تصریح کرد که حریق خاموش شده و تلفاتی در بر نداشته است.

آتش سوزی کارخانه لبنیات میهن در اسلامشهر

مسعود مرسل پور در این باره چنین گفته است: «آتش سوزی انبار کارتن در شهر لبنیات میهن این شهرستان توسط نیروهای آتش نشانی مهار شد. تیم های تخصصی آتش نشانی اکنون دود حاصل از آتش سوزی را پراکنده می کنند و مشغول لکه گیری هستند. در مرحله لکه گیری ماموران و تیم های تخصصی آتش نشانی اسلامشهر و شهرداری تهران با دقت مکان وقوع حادثه را بررسی می کنند تا اگر آتش کوچکی وجود دارد آن را خاموش کنند. به دستگاه ها و تجهیزات این کارخانه آسیبی نرسیده و فقط لوازم مصرفی نظیر کارتن ها و مواد پلاستیکی در آتش سوخته است».

وی در مورد علت آتش سوزی در کارخانه لبنیات میهن نیز چنین گفت: «اعلام علت دقیق وقوع حادثه نیاز به بررسی جامع دارد اما براساس بررسی های اولیه پیش بینی می شود آتش سوزی بر اثر اتصال سیم های برق اتفاق افتاده باشد». سرهنگ مهدی سرپناه، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران نیز در گفت‌وگو با ایسنا در این باره چنین گفته است: «حوالی ساعت ۱۸ امروز دو سوله که انبار نگهداری از مواد اولیه نظیر روغن و … بود در کارخانه میهن دچار حریق شد که بلافاصله عوامل انتظامی برای تامین امنیت و نظم در محل حاضر شده و عوامل آتش نشانی از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر و ایستگاه های کمکی از تهران و چند شهر دیگر نیز در محل حاضر شده و عملیات اطفا حریق را آغاز کردند».

تحقیقات در مورد علت حادثه و میزان خسارت مالی این آتش سوزی ادامه دارد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود