خانه تان را پر از آرامش و لطافت کنید

خانه تان را پر از آرامش و لطافت کنید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همه ما انسان ها گاهی دوست داریم تا محیط مان را تغییر دهیم و احساسات و حالات دیگر را نیز تجربه کنیم. و اولین جایی که اکثرا دست به تغییر و دگرگونی در آن می زنیم محل زندگی یا کارمان است که البته این تغییر و تحول بیشتر در محل زندگی ما رخ میدهد.

این تغییرات لازمه هر زندگی می باشد زیرا با تغییر محیط روحیه و حال ما نیز متحول می شود. گاهی فکر میکنم ضوروت خانه تکانی عید چیست چرا همه حتی در بدترین شرایط هم روزهای عید چیدمان خانه را تغییر میدهند . ولی وقتی به فصل بهار و سرسبزی محیط مینگرم میبینم چه حسی خوبی به آدم منتقل میشود. حتی با اینکه لوازم منزل همان وسایل قبلی است ولی در روزهای عید انگار همه چیز متفاوت است.

حال می توانیم با صرف هزینه های خیلی اندک این دگرگونی را دوچندان کنیم و برخی از وسایل منزل را نیز تعویض کنیم و رنگ و لعاب دیگری به خانه مان ببخشیم. فروشگاه اینترنتی آریل محل بسیار مناسبی برای خریدهای بسیار به صرفه می باشد. چرا که محصولاتش را مستقیما از تولید به مصرف ارائه می نماید و به دلیل برخورداری از طراحی های بی نظیر و نایاب که به جد می توان گفت ارائه دهنده سبک نوینی برای دکوراسیون منزل می باشد که کلیه محصولاتش را با قیمت های بسیار عالی عرضه می کند می تواند انتخاب بسیار ایده آلی برای خانواده های ایرانی در این شرایط سخت اقتصادی باشد. و از جهتی هم به خاظر اینکه فروش انلاین دارد نیازی نیست در این روزهایی که ویروس کورونا مهمان ناخوانده منازل شده از خانه خارج شد. فقط کافیست به سایت مراجعه کرده و طرح و سفارش خود را انتخاب کنید و خریدهایتان را درب منزل تحویل بگیرید.

چه چیزهایی را می توانم از فروشگاه اینترنتی اریل خریداری کنم؟

در این فروشگاه می توانید مجموعه بی نظیر و کاملی از نواع دکوراسیون منزل مانند روتختی و کوسن و پرده و فرشینه و … تهیه کنید و با صرف هزینه خیلی کم زیبایی خانه تان را افزون نمایید. همچنین این فروشگاه برای اولین بار ست های متفاوت و جذابی را در ایران به صورت اینترنتی عرضه میکند. با همراه باشید تا با برخی محصولات این فروشگاه آشنا شویم:

فرشینه

شاید دوران بچگی همه ما به یاد داشته باشیم که کل خانه مفروش به فرش های طویل و عریضی بود. ولی با ورود مبلمان به منازل دیگر نمیشود مثل سابق از آن فرش ها بهره گرفت و لازم است تا خانه را با فرش های سبک و کم حجم پر کنیم. یکی از بهترین پیشنهادها برای این کار فرشینه می باشد که دارای ابعاد و سایزهای بسیار متفاوت بوده و مناسب هر خانه با هر اندازه ای است. نسبت به فرش بسیار ارزانتر بوده و همان قابلتی و کارایی را دارا می باشد. در ضمن از نظر طرح و رنگ بسیار متنوع بوده و دست شما در انتخاب طرح دلخواهتان باز می باشد و به راحتی می توانید آن را با مبلمان و سایر وسایل منزل ست کنید.

بارها پیش اماده باتوجه به قسمتی از فضای خانه تان نیاز به فرش با سایز متفاوت داشته باشید ولی با توجه به سبک فرشها و داشتن سایزهای استاندارد قابل اجرا نبوده فرشینه های آریل   این مشکل را حل میکند.

فروشگاه اینترنتی آریل بهترین مکان برای خردی برای هر نوع سلیقه و سبکی است. این فروشگاه بقدری محصولات متنوع وزیبایی عرضه کرده که دیگر نیازی نیست دنبال اجناس مورد نظرتان بگردید و بازارها و فروشگاه ها را زیر و رو کنید.

انواع مدل‌های کوسن، روتختی، پرده، پوستر دیواری و فرشینه در فروشگاه اینترنتی آریل موجود بوده به راحتی می توانید پس از انتخاب طرح و رنگ مورد نظرتان بلافاصله سفارش خود را ثبت کنید. همچینن فروشگاه اینترنتی آریل این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید در بازه زمانی مشخصی پس از ثبت کارهای سفارشی، ازنظر طرح یا رنگ سفارش خود را تغییر دهید.

گزینه بسیار جذاب دیگری که فروشگاه اینترنتی آریل برای مشتریان خود فراهم کرده این می باشد که شما می توانید طرح دلخواه خودتان را از هر جایی که مد نظرتان است انتخاب کنید و کافیست عکس ان را در کیفیت عالی برای ما بفرستید و بعد از ۳۰ روز کاری سفارش خود را تحویل بگیرید.

فرشینه‌های فروشگاه اینترنتی آریل از جنس مخمل مرغوب بوده و کاملا پلی استر می باشد. به‌علاوه شما می‌توانید این فرشینه‌ها را به‌سادگی بشویید و هیچ‌گونه نگرانی از بابت کم‌رنگ شدن آن نداشته باشید. به دلیل کیفیت بسیار بالای این فرشینه‌ها شما می‌توانید پس از هر بار شستن از دیدن شادابی و طراوت اولیه فرشینه لذت ببرید. علی‌رغم اینکه فرشینه‌ها بسیار نرم و لطیف هستند، پرزدهی نداشته و درنتیجه ایجاد حساسیت نمی‌کنند. ضخامت فرشینه‌های عرضه‌شده در فروشگاه اینترنتی آریل حدود یک سانتی‌متر است.

برای اینکه از سر خوردن فرشینه بر روی سرامیک جلوگیری شود، در پشت آن از چرم استفاده شده است. این جنس می‌تواند بر روی سرامیک مانند ترمز عمل کرده و باعث شود که فرشینه در سر جای خود باقی بماند

روتختی

یکی از مکان های ارامش بخش در هر خانه ای اتاق خواب می باشد. حال اگر اتاق خوابمان را طوری بچینیم که این آرامش بخش بودن را دو چندان کند قطعا خواب بسیار راحتی نیز خواهیم داشت.

تنوع طرح‌ها و رنگ‌های انواع روتختی ‌های تک‌نفره و دونفره فروشگاه اینترنتی آریل چنان بالا است که تقریبا می شود گفت هر آنچه لازم دارید می توانید از فروشگاه ما خرید کنید و درب منزل تحیل بگیرید.

می توانید با سفارش محصولات پک کامل از  هدایای شگفت انگیز این فروشگاه نیز برخوردار شوید.

پرده

این روزها یکی از وسایلی که بسیار برای خانم ها اهمیت دارد و خواهان بهترین طرح و رنگ و مناسب با دکوراسیون منزلشان هستند پرده ها هستند. پرده ها اکثرا متناسب با مبلمان انتخاب می شوند. پرده های اتاق خواب نیز بدین گونه است و اغلب با روتختی و چیدمان اتاق خواب ست می شود. این موضوع برای اتاق خواب کودکان و اتاق خواب زوج ها نمود بسیار بیشتری دارد.

انواع مدل‌های پرده از جنس مخمل و کتان هازان و ساتن را در فروشگاه اینترنتی آریل برای تزیین اتاق‌خواب کودک یا محوطه منزل خود پیدا کنید. این پرده‌ها قابل‌شست‌وشو بوده و در اثر شسته شدن رنگ آن‌ها هیچ تغییری نخواهد کرد. به‌علاوه اندازه هر پنل در حالت صاف ۱۴۰ سانتی‌متر است که بعد از نصب روی میله و با احتساب چین‌ها تا ۱۰۰ سانتی‌متر کاهش می‌یابد. همچنین طول پرده‌ها به‌صورت پیش‌فرض ۲۹۰ سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود. بااین‌حال شما می‌توانید از طریق اینستاگرام پرده‌های با ابعاد دلخواه خود را به فروشگاه اینترنتی آریل سفارش دهید.

پوستر دیواری

امروزه بیشتر مردم دوست ندارند در خانه هایی با دیوارهای سفید رنگ و یکدست زندگی کنند و خواهان طرح بندی و رنگ های متنوع برای هر بخش از منزل یا دفاتر محل کارشان هستند. بهترین گزینه ای که این مورد را حل میکند پوسترهای دیواری است.

پوستر دیواری ارائه‌شده در فروشگاه اینترنتی آریل به دلیل تنوع طرح و رنگ نه‌تنها در منزل که در ادارات و مهدکودک‌ها نیز قابل‌استفاده بوده و در انواع سه‌بعدی و دوبعدی موجود هستند. پوستر دیواری فروشگاه اینترنتی آریل از جنس نمد است و شما می‌توانید اندازه‌های دلخواه خود را از طریق اینستاگرام سفارش دهید. باید بدانید که قیمت‌های ارائه‌شده در سایت به ازای هر مترمربع آورده شده است.

کوسن

وقتی روی مبل می نشینیم بنا به سنت دیرینه خود هنوز هم دوست داریم بالشت هم استفاده کنیم. راه حل این روش استفاده از کوسن می باشد. فروشگاه اینترنتی آریل دنیای گسترده‌ای از انواع کوسن‌های دو رو و مخمل را در اختیار شما عزیزان قرار داده که با هر مبلمانی ست خواهند شد. این کوسن‌ها زیپ‌دار بوده و بالشتک ندارند. شما می‌توانید بدون نگرانی از آب رفتن این کوسن‌ها را بشویید. همچنین به دلیل داشتن ثبات رنگی پس از هر بار شست‌وشو می‌توانید با استفاده از این کوسن‌ها نمای خانه خود را شاداب‌تر کنید.

چطور می‌توانم از فروشگاه اینترنتی آریل خرید کنم؟

امسال با وجود بیماری همه گیر کورونا دیگر نمی شود مانند قبل در بازارها گشت و گذار کرد و چیزی را به دنبالش هستیم انتخاب کنیم. با گسترش عرضه اجناس در فروشگاه های اینترنتی این امر بسیار تسهیل شده و دیگر نیازی نیست چند ساعت از وقتمان را صرف بازار رفتن کنیم. کافیست در اینترنت چرخی زده و چیزهایی را که میخواهیم به راحتی انتخاب کرده و درب منزل تحویل بگیریم.

اما یافتن یک فروشگاه اینترنتی که بتوان به کیفیت اجناس آن اعتماد کرد و خرید خود را به‌موقع تحویل گرفت، کار دشواری است. فروشگاه اینترنتی آریل یکی از بسترهای اینترنتی مورد اعتماد برای ارائه انواع خدمات مربوط به دکوراسیون داخلی منزل و اتاق‌خواب است. درب این فروشگاه در همه روزهای هفته و به‌صورت ۲۴ ساعته به روی شما باز است و می‌توانید در هرزمانی که بخواهید محصول موردنظر خود را سفارش دهید. شما می‌توانید با استفاده از آدرس https://arielcompany.ir وارد فروشگاه اینترنتی آریل شوید.

 

دیجیاتو
بدون نظر

ورود