تصاویر خنده دار کاربران شبکه های اجتماعی از بدشانسی های عجیب خود

تصاویر خنده دار کاربران شبکه های اجتماعی از بدشانسی های عجیب خود

گاهی وقت ها انگار بدشانسی سخت دنبال مان است و هیچ راه فراری هم از آن نیست و تصاویر شبکه های اجتماعی این را به خوبی نشان می دهد.

کاربران شبکه های اجتماعی سراسر دنیا تصاویری از بدبیاری های عجیب و غیر قابل انتظار خود به اشتراک گذاشته اند که در کمال ناباوری رخ دادند.

در ادامه تعدادی از این تصاویر را باهم خواهیم دید.

راننده ی این ماشین ساعت ۲ صبح با این صحنه ی ناگوار رو به رو شده بود.
کاربری که این عکس را به اشتراک گذاشته نوشته می خواست وارد انباری خانه اش شود که کلید در قفل شکست.
راننده ی این ماشین می خواست یک قابلمه غذا برای کسی که به دیدنش می رفت ببرد که از شانس بدش قابلمه واژگون شد و تمام غذا که پر از فلفل هم بود داخل ماشینش ریخت.
صاحب این ماشین وقتی از خانه بیرون آمده بود تا سوار ماشینش شود دیده بود وقتی خواب بودند لاستیک های ماشینش را دزدیده و جای آن ها بلوک سیمانی گذاشته بودند.
کاربری که این عکس را به اشتراک گذاشته نوشته از فر گاز برای نگهداری بعضی وسایل استفاده می کرد اما یک بار این موضوع را فراموش کرده بود و سینی پلاستیکی ای که داخل فر بود آب شده بود.
معلم های این مدرسه در اولین روز بازگشایی مدرسه مجبور به تعطیل کردن کلاس های خود شدند چون توفان باعث سقوط یک درخت روی سقف مدرسه و قطع شدن اینترنت شد.
صاحب این بسته وقتی به خانه رسیده بود متوجه شده بود چون روی بسته ننوشته بودند محتویات آن شکستنی است پستچی آن را تقریباً له کرده بود.
یک لنگه از دمپایی های این زن به خاطر آنکه مدت زیادی زیر آفتاب مانده بود به شدت آب رفته بود.
مادر خانواده وقتی فهمیده بود بچه شان کنترل تلویزیون اپل شان را داخل توالت فرنگی انداخته موفق شده بود خونسردی اش را حفظ کند.
این مرد سه ماه انتظار کشیده بود تا هویجی که در باغچه ی خانه اش کاشته بود رشد کند ولی دست آخر یک هویج خیلی کوچک نصیبش شده بود.
این ماشین در کمال بدشانسی به یکی از علائم راهنمایی و رانندگی خیابان گیر کرده بود.

دیدن این ویدئو را به شما توصیه می کنیم:

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود