سامسونگ همچنان بی رقیب در بازارهای دنیا

سامسونگ همچنان بی رقیب در بازارهای دنیا

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

احتمالا همه ما دوره ای در زندگیمان در دست گرفتن گوشی های سامسونگ را تجربه کرده ایم. پس کیفیت، کارآیی و قیمت گوشی سامسونگ بر کسی پوشیده نیست. امروزه هم وقتی کسی قصد خرید گوشی موبایل را داشته باشد سامسونگ، اولین نامی است که به ذهن می آید. نامی که پس از سال ها تجربه و عملکرد عالی توانسته است اعتماد و علاقه بسیاری از خریداران گوشی های موبایل را از آن خود کند.

این گوشی محبوب و پرفروش در دستان شما جلوه ای از خلاقیت، نوآوری و زیبایی تکرار نشدنی است. سازندگان گوشی موبایل سامسونگ کاملا نیاز جامعه و به ویژه جوانان را درک کرده اند و در هنگام ساخت گوشی های خود می دانند که با چه قشری از جامعه و با چه سلیقه و نیازی رو به رو هستند و با همین رویه توانسته اند به پرفروش ترین گوشی های موبایل این روزهای دنیا تبدیل شوند.

وقتی برای خرید یک گوشی موبایل سامسونگ اقدام می کنیم، قیمت گوشی سامسونگ یکی از آپشن های مهم در هنگام خرید این گوشی های موبایل محسوب می شود. ۱۹ کالا یک سایت اینترنتی هوشمند محسوب می شود که قیمت گوشی سامسونگ در آن بسیار مناسب تر و ارزان تر از قیمت بازار است. شما در این سایت می توانید از جدیدترین ها، پرفروش ترین ها و ارزان ترین های سامسونگ اطلاع پیدا کنید. در این مطلب قصد داریم شما را با گوشی های میان رده سری A سامسونگ که طرفداران بسیار زیادی دارند آشنا کنیم.

گوشی های سری A سامسونگ برای اولین بار درسال ۲۰۱۴ وارد بازار شدند و ویژگی های آن ها اندکی با گوشی های سری S این کمپانی متفاوت است. قیمت گوشی سامسونگ در میان رده سری A بسیار مقرون به صرفه بوده و از این لحاظ با گوشی های شیائومی و هواوی می توانند رقابت کنند.

اولین گوشی سری A سامسونگ Galaxy A3 نام گرفت و در همان زمان با استقبال بسیار زیاد طرفدارانش رو به رو شد. یکی از مزایای این گوشی که در همان زمان توجهات زیادی را به خود جلب کرد نازک بودن و وزن کم Galaxy A3 بود. این گوشی با صفحه نمایش ۴.۵ اینچی و وزن کم خود بسیار خوش دست بوده و کار کردن با آن می تواند بسیار لذت بخش باشد. این گوشی میان رده دارای سیستم عامل اندروید ۴.۴.۴، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی بود. همچنین قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A3 بسیار مناسب بود و خریداران زیادی پیدا کرد.

امروزه گوشی های میان رده سری A سامسونگ در بازارهای دنیا طرفداران بسیار زیادی دارند و یکی از محبوب ترین ها در میان خریداران هستند. این گوشی ها به مرور زمان پیشرفت های چشمگیری داشته و توانسته اند جایگاه بسیار خوبی در بین مردم برای خود باز کنند. در حال حاضر مشخصات، ویژگی ها و کیفیت این گوشی ها کاملا زبانزد همه بوده و قابل رقابت با پرچم داران بازار هستند. قیمت گوشی سامسونگ سری A و بسیاری از انواع آن را می توانید همراه با تصاویر و مشخصاتشان در سایت ۱۹ کالا ببینید.

یکی از گوشی های پرطرفدار این روزهای سری A سامسونگ گوشی مدل Galaxy A10s محسوب می شود که در سپتامبر ۲۰۱۹ وارد بازار شد. ظاهر این گوشی بسیار دوست داشتنی بوده و رنگ های متنوع آن نظیر مشکی، سبز، آبی تیره و قرمز نظرات بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. این گوشی نسبت به Galaxy A10 پیشرفت های بسیار زیادی داشته و از حسگر اثر انگشتی در قاب پشتی گوشی موبایل، دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی با کیفیت در پشت و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، حافظه ۳۲ گیگابایتی و … برخوردار است. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۹ بوده و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری آن نسبت به مدل های قبلی پیشرفت بسیار خوبی داشته است. قیمت این گوشی میان رده به نسبت ویژگی های بسیار خوبی که دارد فوق العاده بوده و شما می توانید با تهیه این گوشی خوش دست و زیبا از امکانات منحصر به فرد آن لذت ببرید.

یکی دیگر از پرطرفدارترین های سری میان رده A گوشی های Galaxy A21s هستند. این گوشی فوق العاده در ۱۵ می ۲۰۲۰ معرفی شد. دوربین این گوشی یکی از چشمگیرترین ویژگی های آن است که دارای ۴ لنز مجزا در قسمت کناری گوشی بوده و شما می توانید با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آن عکس هایی خارق العاده و با کیفیتی در خور بهترین گوشی های بازار بگیرید. برای دوربین سلفی هم یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که از کیفیت خوبی برخوردار است. گوشی Galaxy A21s دارای فست شارژ ۱۵ واتی بوده و گوشی موبایل شما را به سرعت شارژ می کند که این قابلیت برای بسیاری از دارندگان گوشی موبایل یک مزیت بزرگ محسوب شده و آن ها را برای خرید آن ترغیب می کند. حسگر اثر انگشتی پشت گوشی، صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ۱۰ و … از ویژگی های دیگر این گوشی فوق العاده محبوب هستند. قیمت گوشی سامسونگ برای این میان رده منحصر به فرد بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و شما می توانید با صرف هزینه ای نه چندان زیاد از داشتن Galaxy A21s بهره مند شوید.

گوشی موبایل Galaxy A11، Galaxy A30s، Galaxy A20، Galaxy A31، Galaxy A51، Galaxy A71 از دیگر میان رده های سری A هستند که ویژگی ها، مشخصات، شکل ظاهری و قیمت فوق العاده خوبی داشته و توانسته اند طرفداران زیادی را در بازار پیدا کنند. فراموش نکنید قیمت گوشی سامسونگ، هر چه بیشتر طرفدارانش را به سمت خرید این گوشی ها سوق داده است و میان رده های سری A نیز از این قاعده مستثنی نیستند. تمام این مدل های سری A در سایت ۱۹ کالا موجود بوده و شما می توانید این گوشی های ارزشمند را از این سایت با قیمتی عالی تهیه کنید.

۲ نظر

ورود

  • علی مهر ۵, ۱۳۹۹

    سامسونگ عالیه اما چند اشکال داره . منی که ۱۵ ساله فقط گوشی سامسونگ میگیرم . کم کم دارم ازش زده میشم .
    سامسونگ فقط بلده به گوشی ها لنز اضافه کنه .
    خدایی خیلی ها حاضرن گوشی سامسونگشون فقط یک لنز داشته باشه . به جایش بدنه با کیفیت شیشه ای ، پردازنده اسنپدراگون و صفحه نمایش با کیفیت تر و باتری بهتری داشته باشند ! اسپیکر استریو یادم رفت !

  • argamag7 تیر ۲۶, ۱۴۰۱