اولین ویدئوی منتشر شده از فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان

اولین ویدئوی منتشر شده از فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان

ویدئویی برای اولین بار از فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان منتشر شده است.

رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان ، بازیگران مطرح سینما و تلویزیون که یک سالی است صاحب فرزند شده اند، تا به حال تصویری از فرزند خود منتشر نکرده اند. اما به تازگی ویدئویی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که گفته می شود مربوط به دختر این زوج به نام «نوردخت» است.

رامبد جوان و نگار جواهریان تصمیم گرفتند فرزندشان را در کانادا به دنیا آورند، موضوعی که با حواشی بسیاری روبرو شد.

اسفند سال ۹۷ بود که نگار جواهریان در مراسمی رسماً از بارداری خود خبر داد. رامبد جوان بعد از پایان فصل ششم خندوانه در فروردین ۹۸ اعلام کرد که تصمیم دارد چند ماهی را به استراحت بگذراند و برای تولد فرزندشان در کنار همسرش باشد.

مدتی بعد ماجرای سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا مطرح شد و ابتدا تصور می شد آقای کارگردان برای اکران فیلم خود «قانون مورفی» راهی کانادا شده است، اما انتشار عکسی از این زوج مشهور در کانادا و ایجاد حواشی متعدد باعث شد تا رامبد جوان اعلام کند که علت اصلی حضورشان در کانادا اکران فیلمش نیست و مشخص شد که این زوج برای تولد فرزندشان به کانادا سفر کرده اند.

تصمیم جوان و جواهریان برای به دنیا آوردن فرزندشان در کانادا با واکنش های زیادی از سوی مردم عادی و چهره های مشهور رو به رو شد. منتقدان آن ها این تصمیم را با ادعای همیشگی رامبد جوان در برنامه خندوانه درباره ی میهن پرستی و عشق به ایران مغایر می دانستند. انتقادها به خصوص از سوی مردم عادی که سال ها مخاطب برنامه ی تلویزیونی رامبد جوان بودند به قدری بالا گرفت که پای سلبریتی های دیگر هم به این ماجرا باز شد. بسیاری از چهره های سینمایی به دفاع از تصمیم رامبد جوان و همسرش پرداختند و این مسأله را امری شخصی دانستند.

فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان

پس از این جنجال ها مدتی بعد شایعه شد رامبد جوان به کانادا مهاجرت کرده است که جوان خود این خبر را تکذیب کرد و گفت برای ساخت فصل جدید برنامه خندوانه در حال مذاکره است.

در مدت غیبت طولانی رامبد جوان از تلویزیون، مرتباً وعده ی آغاز پخش برنامه خندوانه داده می شد اما هیچ کدام این وعده ها عملی نشد.

جوان در این مدت از  طریق صفحه ی اینستاگرام خود که بیشتر از ۱۰ میلیون دنبال کننده دارد با مخاطبانش در ارتباط بود و حتی برنامه‌ ای مجازی به نام «خونه‌بازی» را در صفحه رسمی خود منتشر کرد. رامبد جوان مانند خندوانه از حضور خوانندگان، کارشناسان و کمدین‌ ها یا شرکت‌کننده‌ های خنداننده‌ شو در این برنامه  مجازی استفاده می کرد و تلاش کرد به طرق مختلف مانند گپ‌ و گفت با دنبال‌ کننده‌ هایش، ارتباط خود را با مردم از طریق فضای مجازی حفظ کند.

مدتی قبل رامبد جوان اعلام کرد قصد دارد برنامه ای به نام استندآپ شو را در فضای مجازی پخش کند و در آن به کشف استعدادهای تازه در اجرای زنده طنز بپردازد. فراخوان مسابقه ی استندآپ شو چند ماه قبل اعلام و اواخر تیر ماه سال جاری اسامی برندگان آن معرفی شد. قرار بود اولین قسمت مسابقه روز اول مرداد در فضای مجازی پخش شود، اما مسابقه به پخش نرسید. رامبد جوان دوم مرداد با انتشار تیزری از مسابقه اعلام کرد ۲۴ ساعت تا پخش مسابقه باقی مانده، اما باز هم خبری نشد. بعد از لغو پخش مسابقه برای بار دوم، به طرز عجیبی خبر تازه‌ ای از زمان پخش استندآپ شو نشد و علت پخش نشدن آن نیز اعلام نشد.

در ادامه امیر مهدی ژوله در اینستاگرام خود خبر داد که صدا و سیمای کشور جلوی پخش مسابقه ی استندآپ شو را گرفته است و بعد از آن صفحه ی رسمی نشریه ی صبح سینما در پستی خبر داد که این برنامه قرار است تحت عنوان برنامه ی خنداننده شو ۳ از تلویزیون و به احتمال زیاد شبکه نسیم پخش شود.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود