«عیسی آل کثیر»: سانسور آسیایی پرسپولیسی‌ها با گزارش عباس قانع

«عیسی آل کثیر»: سانسور آسیایی پرسپولیسی‌ها با گزارش عباس قانع

عیسی آل کثیر شکار تابستانی پرسپولیسی ها توانست گل پیروزی بخش سرخپوشان پایتخت را در مقابل تیم پرستاره السد قطر با هدایت ژاوی هرناندز اسپانیایی به ثمر برساند و جواز حضور پرسپولیسی ها در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های آسیا ۲۰۲۰ را صادر کند.

در لحظات پایانی بازی ، عیسی آل کثیر توانست با یک ضربه سر، دروازه السد را باز کند و پس از به ثمر رسیدن گل، به سبک کریس رونالدو، پیراهن خود را از تن خارج کرد که همین امر منجر به سانسور صحنه به ثمر رسیدن گل و شادی پیش از گل عیسی آل کثیر شد.

عیسی آل کثیر روز ۴شنبه ۹ مهر ۹۹ بار دیگر موفق به گل زنی برای پرسپولیسی ها شد و ۲ بار، دروازه پاختاکور ازبکستان را فتح کرد تا پرسپولیس ایران در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا ۲۰۲۰ در نیمه دوم پاییز امسال، به مصاف نمایندگان شرق آسیا برود. باید انتظار دعوت از عیسی آل کثیر به ترکیب فیکس تیم ملی فوتبال ایران را نیز داشت.

البته برخی از روزنامه های ورزشی صبح ایران، صحنه سانسور گل عیسی آل کثیر را به نمایش گذاشتند که به نوعی دهن کجی به رسانه ملی بود. رسانه ملی حتی در ورزشگاه بدون تماشاگر قطر، پخش مستقیم بازی پرسپولیس و السد قطر را با چند ثانیه تاخیر پخش کرد. این دومین گل عیسی آل کثیر برای پرسپولیسی ها در جریان رقابت های جام باشگاه های آسیا ۲۰۲۰ بود. عیسی آل کثیر در مرحله قبلی رقابت ها، در دقیقه ۴۱ ، گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه الشارجه کرده بود.

عیسی آل کثیر متولد هجدهم بهمن ماه سال شصت و هشت در شهر دزفول استان خوزستان است. مهاجم فعلی پرسپولیسی ها، سابقه بازی در استقلال اهواز، پیکان، صنعت نفت آبادان، آلومینیوم هرمزگان، و نفت تهران را دارد. عیسی آل کثیر مجرد است و فرزند و همسری ندارد.

شماره ۷۲ پرسپولیس، با ۱۸۳ سانتیمتر قد، از مهاجمان پرسپولیس است که روی هد های او حساب ویژه باز کرده اند و گل پیروزی بخش قرمزها در مقابل السد قطر نیز توانست او با ضربه سر بدست آمد. در لیگ برتر، عیسی آل کثیر موفق شده در بیش از ۸۰ بازی، بیش از ۳۰ گل به ثمر برساند. عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیسی ها توانست با کسب ۷.۷ امتیاز از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، عنوان بهترین بازیکن مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها را بدست آورد.

عکس های عیسی آل کثیر
تصویر لحظه درآوردن پیراهن توسط عیسی آل کثیر بعد از به ثمر رسیدن گل در برابر السد قطر که با سانسور شبکه ۳ سیما روبرو شد
عکس های عیسی آل کثیر
کاپیتان پرسپولیس ( ) در لحظه برهنه شده عیسی آل کثیر پس از به ثمر رسیدن گل در برابر السد قطر که در شبکه ۳ سانسور شد

گل دقیقه ۸۹ عیسی آل کثیر در برابر السد قطر، احتمالا یکی از خاطره انگیز ترین گل های زندگی عیسی آل کثیر و گل خاطره انگیزی برای هواداران قرمز ها در پاییز ۹۹ با هدایت یحیحی گل محمدی باشد. عیسی آل کثیر در فصل نود و سه – نود و چهار عنوان بهترین گلزن لیگ آزادگان و در فصل نود و چهار- نود و پنج، عنوان بهترین گلزن جام حذفی فوتبال ایران را از آن خود کرد.

لحظه به ثمر رسیدن گل عیسی آل کثیر در برابر السد قطر را در ویدیوی زیر تماشا کنید.

در ویدیو بالا، گل سانسور نشده عیسی آل کثیر در مقابل السد قطر را مشاهده کردید. در ویدیو زیر، گل عیسی آل کثیر دربرابر السد قطر با گزارش عباس قانع، گزارشگر جنجالی رقابت های فوتبال سال های اخیر را ببینید.

عیسی آل کثیر اخیرا به جمع پرسپولیسی ها اینستاگرام پیوسته و تا زمان بازی با السد قطر، تنها ۴ پست به اشتراک گذاشته بود. عیسی آل کثیر از زمان گلزنی برای قرمزها در برابر تیم پر ستاره السد، شمار مخاطبانش افزایش یافته و اکنون قریب به ۳۳۸ هزار دنبال کننده دارد. . اینستاگرام عیسی آل کثیر را در نشانی:    https://www.instagram.com/isaalkasir7 دنبال کنید.

عکس های عیسی آل کثیر
پست اینستاگرام رسمی عیسی آل کثیر

عیسی آل کثیر یک برادر دارد که تصویری از او به همراه برادر و بردار زاده اش که اهل مناطق جنوبی ایران زمین هستند را در عکس زیر مشاهده میکنید.

عکس های عیسی آل کثیر
تصویری از مهاجم گل زن پرسپولیس در برابر السد قطر و برادر و برادر زاده اش
عکس های عیسی آل کثیر
۸ سال پیش عیسی آل کثیر به تماشای یکی از مسابقات پرسپولیس به ورزشگاه رفته بود و توانست ۸ سال بعد، گل تاریخی برای پرسپولیس به ثمر برساند

پشت صحنه تمرینات پرسپولیسی ها در رقابت های جام باشگاه های آسیا به همراه اخبار لحظه به لحظه از وضعیت تیم پرسپولیس را در اینستاگرام رسمی باشگاه پرسپولیس در نشانی @perspolis دنبال کنید که ۴.۵ میلیون دنبال کننده دارد. سایت رسمی باشگاه پرسپولیس برای مشاهده تصاویری از عیسی آل کثیر در نشانی fc-perspolis.com قرار دارد.

عکس های عیسی آل کثیر
تصویری از ویدیو معرفی مستند ۴ در ۶ که روایت پوکر پرسپولیسی ها در ۴ سال اخیر است و در اینستاگرام این تیم به اشتراک گذاشته شده است

علی کریمی، جادو گر فوتبال آسیا پس از پیروزی پرسپولیسی ها در برابر السد قطر، در ویدیویی، این پیروزی را به هواداران ارتش سرخ تبریک گفت. مستند پوکر ۴ در ۶ به کارگردانی محسن خان جهانی و حمیدرضا قرآیی در ۹۰ دقیقه، اتفاقات جالبی را در ۴ قهرمانی متولی قرمز پوش های پایتخت روایت می کند که بزودی در اپلیکیشن های رسمی پخش آن آغاز می شود.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود