راهنمای خرید عمده ظروف بسته بندی زعفران از صدف پک

راهنمای خرید عمده ظروف بسته بندی زعفران از صدف پک

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بزرگترین شرکت تولید ظروف زعفران در جهان و ایران راهنمای خرید عمده ظروف بسته بندی زعفران را منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی صدف پک ، تجار و فعالان صنعت زعفران و خشکبار می توانند برای تامین ظروف بسته بندی به شکل مستقیم با صدف پک ارتباط گرفته و محصول خود را تهیه کنند.

به گزارش صدف پک ، ظرف بسته بندی ساخته شده توسط  شرکت صدف پک با تنوع بالا ، با طرح های مختلف ساخته و به بازار عرضه می شود. این ظروف با توجه به ابعاد و جنس می توانند در صنایع مختلفی کاربرد داشته باشند. ظروف بسته بندی زعفران از دسته ای از محصولات تولیدی در کارخانه صدف پک هستند که با تنوع بالا برای مشتریان در دسترس است. محصولات صدف پک همچنین به شکلی طراحی می شوند که برای بسته بندی انواع خشکبار و شیرینی گزینه ای مناسب هستند.

خرید عمده ظروف بسته بندی زعفران از فروشنده دسته اول

شرکت صدف پک اعلام کرد: انواع ظرف بسته بندی زعفران و خشکبار در دسته های ظروف زعفران پلی کریستال زعفران ، قوطی زعفران در طرح های خاتم و مینا ، انواع پاکت زعفران ، انواع جعبه برای بسته بندی زعفران با جنس چوب و یا مخمل و نیز ساخت و ارائه انواع کارتن بسته بندی زعفران و خشکبار برای کاربرد های متنوعی مثل صادرات زعفران و یا فروش در بازارهای داخلی عرضه می شوند .

مهران صداقت ، مدیر عامل شرکت صنایع پلاستیک صدف توس صدف پک در این راستا گفت: « با تجربه ای بیشتر از ۳۰ سال ، آماده تامین نیاز صادر کنندگان و تجار زعفران برای خرید عمده ظروف بسته بندی زعفران و خشکبار می باشد. »

قیمت ظروف بسته بندی زعفران

مهندس صداقت در ادامه دلیل قیمت رقابتی ظروف زعفران صدف پک را اینگونه توضیح داد:

« ظروف زعفران و خشکبار صدف پک در تعداد بسیار بالا تولید می‌شوند ، به طوری که امروزه بیش از ۵۰٪ از انواع بسته بندی زعفران در جهان ، توسط کارخانه صدف پک تولید می شود. »

وی افزود: « این تیراژ بالا در تولید ظروف بسته بندی باعث شده است که هزینه تولید هر ظرف به شکل چشمگیری کاهش یابد. بنابراین خریداران می توانید قیمت ظروف بسته بندی زعفران را با اختلافی قابل توجه از شرکت صدف پک خریداری نمایند. »

مرکز فروش ظروف زعفران

در سالهای قبل برای خرید ظروف بسته بندی بایدبه بازارها و یا مرکز فروش ظروف زعفران در شهر ها مراجعه می شد. نا گفته نماند خرید این ظروف به شکل سنتی و از مراکز فروش عمده همچنان ادامه دارد.  اما با گذشت زمان و با دسترسی بیشتر افراد به اینترنت ، یافتن تولید کنندگان ظروف زعفران و خشکبار بسیار آسان تر شده است .

پخش ظروف زعفران

خریداران و تجار می توانند برای خرید ظروف بسته بندی زعفران و خشکبار ابتدا می بایست سفارش خود را از طریق واحد فروش شرکت صدف پک به شماره ۰۵۱۳۲۵۷۶۳۰۰ ثبت کنند . در این رساتا مهندس صداقت گفت:

« همکاران ما در صدف پک سفارش شما را پس از بررسی ثبت نموده و با ارسال پیش فاکتور و قیمت نهایی محصولات مورد نظر، خرید شما را نهایی کرده و سپس نسبت به ارسال محموله شما اقدام می کنند. تمامی این خدمات با بالاترین سرعت و بهترین کیفیت ممکن صورت می گیرد. »

خرید عمده ظروف زعفران

روابط عمومی صدف پک نحوه خرید عمده ظروف زعفران را به این شکل اعلام کرد:

پس از بررسی و مشاهده انواع قوطی فلزی زعفران و خشکبار در وبسایت یا کاتالوگ های ما ، برای اطلاع از قیمت و نحوه فروش محصول با مجموعه صدف پک تماس بگیرید. شماره تماس واحد فروش شرکت صدف پک به شماره ۰۵۱۳۲۵۷۶۳۰۰ در اختیار خواهد بود . کارشناسان خبره مجموعه ، شمارا به بهترین شکل ممکن یاری خواهند کرد.

ریز جزئیات خرید شما در پیش فاکتور به دست شما خواهد رسید. اما مهم ترین عوامل قید شده در برگ خرید به شرح زیر است.

  • قیمت محصول
  • مشخصات دقیق محصول
  • زمان بارگیری
  • زمان تحویل

پس از تأیید پرداخت ، بار شما سریعاً ، به سمت محل سفارش شده ارسال خواهد شد.

بدون نظر

ورود