بدلکاری تام کروز روی سقف قطار در حال حرکت در «ماموریت غیرممکن ۷» + ویدیو

بدلکاری تام کروز روی سقف قطار در حال حرکت در «ماموریت غیرممکن ۷» + ویدیو

تام کروز در حال فیلمبرداری هفتمین فیلم از مجموعه فیلم های موفق ماموریت غیرممکن (Mission: Impossible) بوده و هر از چندگاهی تصاویر و ویدیوهایی از بدلکاری های خیره کننده او منتشر می شود. در تازه ترین مورد اما او یک غیرممکن دیگر را ممکن کرده در حالی که روز یکشبنه تصاویری از او بدلکاری جدید او در نروژ برای فیلم جدیدش منتشر شد. در این ویدیو دیده می شود که این بازیگر ۵۸ ساله روی سقف قطاری که به سرعت در حال حرکت است نشسته، در حالی که طرفداران حیرت زده او با خودرو از کنار ریل او را تماشا می کنند.

بدلکاری تام کروز روی سقف قطار در حال حرکت در «ماموریت غیرممکن 7»

بدلکاری تام کروز روی سقف قطار در حال حرکت در «ماموریت غیرممکن 7»

بدلکاری تام کروز روی سقف قطار در حال حرکت در «ماموریت غیرممکن 7»

همچنین به نظر می رسد که کروز نیز از دیدن طرفداران خود هیجان زده شده و در حالی که به سرعت عبور می کند همراه با یک لبخند بزرگ، برایشان دست تکان می دهد. تام کروز در این ویدیو با لباس های تماماً مشکی و در حالی که دیگر بازیگران و تیم تولید او را روی قطار همراهی می کنند بیش از هر چیزی شبیه یک جاسوس بسیار فعال و زبده است. در حالی که قطار سریع السیر از میان کوهستان های نروژ عبور می کند، کروز بسیار آرام و راضی به نظر می رسد. در ماه های اخیر تصاویر و ویدیوهای بسیاری از سکانس های خیره کننده فیلم جدید تام کروز در فرانچایز ماموریت غیرممکن منتشر شده است؛ از جمله پرش با موتورسیکلت و پرش با چتر از آسمان.

بعد از منتقل شدن ادامه ساخت فیلم ماموریت غیرممکن ۷ به نروژ، خبر رسید که تام کروز یک کشتی ۵۰۰,۰۰۰ پوندی را برای تیم تولید به منظور جلوگیری از تاخیرهای مرتبط با شیوع ویروس کرونا اجاره کرده است. فیلمبرداری این فیلم از قبل به خاطر شیوع کرونا در ایتالیا با ۵ ماه تاخیر همراه شد، جایی که فیلمبرداری ها در ماه مارس آغاز شده و این تاخیر ۵ ماهه باعث به تعویق افتادن اکران فیلم تا نوامبر ۲۰۲۱ شد. یک منبع خبری نزدیک به تام کروز و سازندگان فیلم ماموریت غیرممکن ۷ گفته است: «آن ها از تاخیرهای بیشتر واهمه دارند. استودیو بر این باور است که که همه را در سلامت کامل نگه خواهد داشت و فیلمبرداری ها را به پایان خواهد رساند».

بدلکاری تام کروز روی سقف قطار در حال حرکت در «ماموریت غیرممکن 7»

همچنین برخی خبرگزاری ها مدعی شده بودند که تام کروز از قوانین قرنطینه در نروژ معاف شده در شرایطی که وی ادامه فیلمبرداری فیلم جدید خود را به این کشور حوزه اسکاندیناوی منتقل کرده است. تام کروز در یک تماس تلفنی با عبید راجا وزیر فرهنگ نروژ از هیجان زدگی خود به خاطر شرو فیلمبرداری های فیلم جدیدش گفته بود. او در مورد بازگشتش به نروژ گفته است: «کشوری بسیار زیبایی است، نمی توانم صبر کنم تا به آنجا برگردم. برای برگشتن بسیار هیجان زده هستم، همه تیم تولید نیز همینطور».

بدلکاری تام کروز روی سقف قطار در حال حرکت در «ماموریت غیرممکن 7»

در جریان این تماس تلفنی، وزیر فرهنگ نروژ نیز گفته است که انتظار بازگشت تام کروز را می کشد در حالی که برخی رسانه های داخلی گفته اند به تام کروز و تیمش اجازه داده شده بدون طی کردن دوره موقتی اولیه قرنطینه خانگی، فیلمبرداری های خود را آغاز کنند. با این وجود اعضای تیم تولید فیلم بعد از ورود به نروژ و در ۴۸ ساعت اول دو تست ویروس کرونا انجام داده و یک سری آزمایشات سختگیرانه روزانه نیز به طور مرتب روی آن ها انجام می شود. همچنین وزیر فرهنگ نروژ گفته است که اعضای تیم تولید این فیلم ارتباطی با افراد دیگر ندارند. قرار است ماموریت غیرممکن ۷ روز ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ در سینماها اکران شود.

بیشتر بخوانید: تام کروز برای ماموریت غیرممکن ۷ یک بدلکاری ترسناک و متهورانه دیگر انجام داد

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود