ایرانی ها چه یخچالی را بیشتر دوست دارند؟

ایرانی ها چه یخچالی را بیشتر دوست دارند؟

اهمیت بی‌بدیل وجود یخچال در هر خانه‌ای، غیر قابل انکار است. با وجود گرانی‌های بی‌سابقه‌ی اخیر و رشد چشمگیر قیمت لوازم خانگی، باز هم نمی‌توان از خرید یخچال، چشم‌پوشی کرد. از آن‌جایی که شرایط آب و هوایی اکثر شهرهای ایران، بیشتر خشک است تا خنک و مرطوب و همچنین سلایق غذایی اکثر مردم ایران، ایجاب می‌کند تا غذاهای فریز شده مصرف کنند، در چند دهه‌ی اخیر، ماهیت یخچال در خانه‌ها، به یخچال فریزر تغییر یافته.

در ادامه به معرفی و بررسی سه یخچال فریزر محبوب در بین ایرانی‌ها از نگاه کاربران می‌پردازیم. کاربران و مصرف کنندگان، بهترین و بی‌طرف‌ترین داوران برای هر محصولی می‌باشند. زیرا یک مصرف‌کننده می‌تواند گزارش کامل استفاده از یک محصول را کم و کاستی و بدون اغراق بیان کند. امری که از صاحبان برند یا فروشندگان این نوع از محصولات نباید زیاد انتظار داشت.

زیبا، جادار، مطمئن! یخچال فریزر امرسان

البته که شعار یخچال فریزر امرسان به « زیبا، پیشرو، مطمئن» تغییر پیدا کرده است؛ اما همه‌ی ما هنوز هم با شعار نوستالژیک زیبا جادار مطمئن، ارتباط بیشتری برقرار می‌کنیم. امرسان از سال ۱۳۶۰ کار خود را با تولید فریزرهای خانگی شروع کرد و اولین یخچال خود را در سال ۱۳۶۶ روانه‌ی بازار کرد. در سال ۱۳۸۲ نیز، اولین یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان به مرحله‌ی بهره‌ برداری رسید. امرسان بسیار به کیفیت برند خود تاکید دارد، تا جایی که مدعی است تا سه سال می‌تواند محصولات خود را ضمانت کند. اما بشنویم از نظرات مصرف کنندگان این برند. برخی از کاربران بر این عقیده هستند که یخچال فریزر امرسان، صدای زیادی دارد و با وجود مراجعه‌های زیاد به نمایندگی، باز هم‌ مشکل صدا حل نشده. عده‌ی کمی به آبریزی این یخچال اشاره کرده و برخی نیز معتقد هستند یخچال فریزر امرسان، به اندازه‌ی رقیب‌های خارجی خود، قدرت سرد و تازه نگه‌داشتن مواد غذایی را ندارد. اما می‌توان گفت اکثر مصرف‌کنندگان از این برند راضی بوده و به عنوان یک برند قدیمی و محبوب از آن نام می‌برند.

سرد و زیبا، یخچال فریزر الکترو استیل!

این برند نیز همانند امرسان، شعار خود را دست خوش تغییر کرد و « شروع یک حس تازگی» را جایگزین سرد و زیبا کرد. روزهای آغازین شروع به کار این برند، در سال ۱۳۶۰ با انتخاب اسم الکترو استیل شروع شد و در سال ۱۳۷۶ مفتخر به راه‌اندازی خط تولید یخچال فریزرهای بدون برفک شدند. الکترو استیل مدعی است که اولین یخچال فریزرهای بدون برفک ایران را تولید کرده است. نظرات برخی از کاربران حاکی از آن است که الکترو استیل دیگر کیفیت روزهای آغازین خود را ندارد و نمونه‌های جدید این برند خوشنام، خرج بسیاری را روی دست مصرف کننده باقی می‌گذارد. افراد دیگری بوده‌اند که از خدمات پس از فروش این یخچال فریزر نیست رضایت چندانی نداشتند. اما طرفداران سفت و سخت خود را هم دارد که با وجود استفاده‌ی چند ساله از این نوع از یخچال فریزر، به هیچ مشکلی برنخورده‌اند.

روی ما حساب کنید! یخچال فریزر اسنوا

اسنوا که به اختصار از نام اصلی شرکت با عنوان « ارکان ساختار نوین ایرانیان» تشکیل شده است را می‌توان محبوب‌ترین برند بین ایرانی‌ها دانست. اسنوا را که می‌توان جوان‌تر از دو برند دیگر دانست، در همین سال‌های کم شروع به کار خود، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بین ایرانیان کسب کند. اسنوا کار خود را در سال ۱۳۸۴ در اصفهان شروع کرد و تا به امروز، پر قدرت در عرصه‌ی رقابت، از دیگر هم‌گروهی‌های خود پیشی گرفته است. اسنوا را به دلیل بی‌سروصدا یا کم سروصدا بودنش می‌شناسند. تقریبا اکثر مصرف‌کنندگان از خدمات پس از فروش و پاسخ‌گویی به مشکلات پیش آمده، راضی هستند و معتقدند، مواد غذایی در یخچال فریزر امرسان، مدت بیشتری می‌تواند سالم بماند. اما گویا مشکل همیشگی آبریزی، گریبان‌گیر این برند پر آوازه نیز شده است.

سخن نهایی

در این مقاله سعی بر این بود تا محبوب‌ترین یخچال‌ فریزر را در بین ایرانیان معرفی و بررسی کنیم. بر طبق نظراتی که کاربران داشته‌اند، از نظر کیفیت، رتبه‌ی اول به یخچال فریزر اسنوا تعلق می‌گیرد؛ از بی سروصدا بودن گرفته تا خدمات پس از فروش خوب و حس تازگی زیاد در مواد غذایی. باز هم باید دید که به دنبال چه فاکتوری برای انتخاب یک یخچال فریزر هستید تا بتوانید بهترین یخچال فریزری که مناسب آشپزخانه‌تان است را انتخاب کنید.

بدون نظر

ورود