جنجال کلیپ عروسی نفیسه روشن؛ پاسخ خانم بازیگر به شایعه طلاقش + ویدئو

جنجال کلیپ عروسی نفیسه روشن؛ پاسخ خانم بازیگر به شایعه طلاقش + ویدئو

نفیسه روشن ، بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی بود شایعه طلاق وی به گوش می‌ رسید روز جمعه ویدئویی از شب عروسی خود را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

نفیسه روشن به مناسبت نهمین سالگرد ازدواج خود کلیپی از رقص خود و همسرش در شب عروسی شان منتشر کرد و اینگونه به شایعه ی طلاق خود پایان داد.

انتشار  این فیلم اما جنجال برانگیز شد و به دلیل اعتراض کاربران به پخش این کلیپ در ایام ماه صفر، نفیسه روشن پس از چند ساعت آن را از صفحه ی خود حذف کرد.

او همچنین در پستی نسبت به حواشی به وجود آمده بعد از انتشار کلیپ عروسی اش اینگونه واکنش نشان داد:

«خیلی وقت ها یه عکس یه فیلم سرشار از لحظه های خوبه و پر خاطره، ولی حیف بخاطر شرایط و حرف ها مجبور میشی پاک کنی. ای کاش میشد صفحاتمون بی هیچ غمی پر از عکس و فیلم های خوش خاطره باشه حتی اگه دیگه نیستن…. حتی از ادمهایی که وجود ندارن. کاش میشد صفحه هامون مال خودمون باشه، مال دنیای خودمون. کاش میشد گاهی بی پروا نوشت، بی ترس ابراز کرد، بی دغدغه پست کرد…. از عشق، از غم، از شادی، از درد، از حسادت نزدیکان، از محبت غریبه ها، از رنج ها. کاش میشد زندگی رو راحت تر زندگی کرد. و رفت…..»

جنجال کلیپ عروسی نفیسه روشن

نفیسه روشن همچنین در یک لایو اینستاگرامی به این موضوع پرداخت.

او گفت: «بازیگری شغل هیجان انگیزی است ولی پیشنهاد می کنم وارد این حرفه نشوید چون هیچوقت نمی گذارند زندگی تان را کنید و مثل باتلاق هر روز در آن فرو می روید. فیلم عروسی ام را به این دلیل منتشر کردم که یکی از بهترین خاطرات زندگی من است و دوست داشتم این فیلم به عنوان یک خاطره ی شیرین از من در فضای مجازی به یادگار بماند و از کاری که کردم خوشحالم.»

نفیسه روشن متولد ۱۳۶۱ در تهران و دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی است. روشن فعالیت هنری خود را از دوران دبیرستان با بازی در تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد. او در کلاس های بازیگری حمید سمندریان شرکت کرد و بازیگری را به طور حرفه ای در سال ۸۱ با نقش آفرینی در سریال روزهای به یادماندنی به کارگردانی همایون شهنواز آغاز کرد. نفیسه روشن با بازی در فیلم سینمایی مادر زن سلام ، ساخته ی خسرو ملکان در سال ۸۴ پا به عرصه ی سینما گذاشت. او در چندین تله فیلم نقش آفرینی کرده و شبکه نمایش خانگی را هم با بازی در چند فیلم و سریال تجربه کرده است.

نفیسه روشن در سال ۹۱ ازدواج کرد. همسر او خلبان هواپیمای مسافربری است و روشن در مصاحبه های خود از او با اسم بهنام نام می برد. پیش از این هم چند باری شایعه ی طلاق نفیسه روشن از همسرش درگرفته بود، امری که با واکنش وی مواجه شد.

او در سال ۹۶ در واکنش به این شایعات در اینستاگرام خود نوشت:

«خدمت عده ای عرض کنم این صفحه من صرفا صفحه کاری، اطلاع رسانی، یا تبلیغ کار دوستان منه!!! هرگز از بخش زندگی شخصیم و عزیزانم خبری گذاشته نمیشه! مخصوصا خانواده و همسرم!

چون آدم فضولی نیستم اصولا از فضولها هم متنفرم! پس حاشیه سازها فضایی در صفحه من پیدا نخواهند کرد.

اونایی که حاشیه دروغ جدایی من براشون از نون شب واجب تر شده ، یه خبر بد براشون دارم که من همچنان سر زندگیمم… پس خدا روزیشونو جای دیگه بده که از زندگی من چیزی بهشون نمیماسه…»

او یک بار هم در گفتگویی اعلام کرده بود شایعه جدایی از همسرش را از طریق مراجع قانونی به جد پیگیری خواهد کرد.

نفیسه روشن با آنکه خود را عاشق و حامی حیوانات معرفی کرده اما چند باری به خاطر حضور در مراکز نگهداری از حیوانات از سوی فعالان حقوق حیوانات مورد انتقاد قرار گرفته است. برای مثال چند سال قبل انتشار عکسی از نفیسه روشن در کنار یک دلفین در خارج آب انتقادات زیادی را به دنبال داشت.

مدتی قبل در تابستان سال جاری نیز نفیسه روشن به خاطر سفرش به جزیره کیش در بحبوحه ی بحران کرونا مورد انتقاد قرار گرفت، امری که واکنش شدید این بازیگر را هم به دنبال داشت.

نفیسه روشن پس از سفر به جزیره کیش، پستی در رابطه با سفر خود در اینستاگرامش گذاشت که با انتقاد کاربران مواجه شد. یکی از کاربران زیر پست روشن سفر او در روزهای کرونایی را اشتباه عنوان کرد و به او متذکر شد باید الگوی ملت باشد. نفیسه روشن در پاسخ به این کاربر نوشت:

«بیخود تو مغزتون اراجیف نبافین! من یکی از سیصد مسافر یک ایرباس بودم از ده ها ایرباس پر مسافر! امیدوارم امثال تو دست از سر هنرمندها بردارین! هنرمندها زندگی دارن! الگو نیستن!!! این مردم هزاران الگو دارن!!!!! پس لطفا در صفحه من سکوت رو رعایت کنید!!!!!!!!»

بیشتر بخوانید:

توهین «نفیسه روشن» به منتقدان سفر او به کیش و بقیه ماجرا

گشتی نفس گیر در دهکده حیوانات «نفیسه روشن»

مطالب مرتبط
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • امیر مهر ۲۷, ۱۳۹۹

    چرا باید فیلم خصوصی ترین لحظات زندگیتون توی فضای مجازی باشه!؟