صحبت های شیلا خداداد درباره علاقه اش به تتلو و داریوش و تنفرش از آقازاده ها + ویدئو

صحبت های شیلا خداداد درباره علاقه اش به تتلو و داریوش و تنفرش از آقازاده ها + ویدئو

شیلا خداداد در مصاحبه ای به صحبت درباره ی خوانندگان مورد علاقه اش و آقازاده ها پرداخت.

شیلا خداداد در سال ۹۷ مهمان برنامه ری اکشن شبکه اینترنتی تی وی پلاس بود و در این گفتگو صحبت های جالبی مطرح کرد.

در بخشی از این گفتگو وقتی مجری از وی می پرسد بین محمدرضا گلزار و بهرام رادان کدام یک را ترجیح می دهد می گوید گلزار چون دوست همسرش است و شناختی از او دارد، اما وقتی مجری متذکر می شود منظور همکاری و همبازی شدن است می گوید فرقی نمی کند و دوست دارد با هر دوی این بازیگران کار کند.

مجری همچنین از شیلا خداداد می پرسد صدای کدام خواننده برایش آزاردهنده است که خداداد از جواب دادن طفره می رود اما می گوید صدا و موسیقی تتلو را خیلی دوست دارد و فکر می کند خیلی متفاوت می خواند و احساسش را کاملاً به شنونده منتقل می کند.

در جایی دیگر مجری از خداداد می پرسد وقتی می خواست به آمریکا سفر کند دوست داشت چه فرد مشهور و محبوبی را در آنجا ببیند که امکان دیدار با او در ایران وجود ندارد. شیلا خداداد می گوید علاقه و ارادت زیادی به داریوش خواننده ی مشهور دارد و خیلی دوست دارد او را از نزدیک ببیند اما این اتفاق تا به حال رخ نداده و فقط در کنسرت او حضور داشته است.

در این گفتگو نظر شیلا خداداد درباره ی آقازاده های ایرانی هم سؤال می شود. خداداد می گوید داستان آقازاده ها برای او بسیار اذیت کننده است و از همه ی آن ها تنفر دارد. او می گوید مردم ایران به سختی زندگی خود را می گذرانند اما آقازاده ها زندگی راحتی در خارج از ایران دارند و به نظر خود آدم های مهمی هستند اما لیاقتش را ندارند و این رفاه و جایگاه به آن ها تعلق ندارد.

علاقه شیلا خداداد به تتلو و داریوش

شیلا خداداد متولد ۱۳۵۹ در تهران و دانش آموخته رشته مهندسی شیمی است. خداداد بازیگری را با نقش آفرینی در فیلم سینمایی اعتراض به کارگردانی مسعود کیمیایی آغاز کرد. بعد از این تجربه او در چند فیلم سینمایی دیگر هم بازی کرد اما نقش آفرینی در سریال مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری در سال ۸۱ بود که خداداد را به شهرت رساند. این سریال یکی از پربیننده ترین سریال های دهه ی ۸۰ تلویزیون ایران بود. شیلا خداداد به بازی در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی ادامه داد و شبکه نمایش خانگی را هم با بازی در سریال های گلشیفته و هیولا تجربه کرد. در سال ۹۸ کتابی با ترجمه شیلا خداداد به نام «بعضی راز ها را باید نگه داشت» با موضوع تجاوز جنسی به کودکان منتشر شد.

شیلا خداداد در سال ۸۹ با جراح بینی خود فرزین سرکارات ازدواج کرد. گفته می شود خداداد زمانی آدرس جراح بینی نیوشا ضیغمی را از او سؤال کرده و این هنرپیشه هم دکتر سرکارات را به خداداد معرفی کرده بود، و اینگونه باب آشنایی میان شیلا خداداد و فرزین سرکارات باز شده بود. این زوج ۲ فرزند به نام های سامیار و ساتین دارند.

با این حال نیوشا ضیغمی پس از گذشت چندین سال عدم رضایت خود از جراحی بینی اش را اعلام کرد که شیلا خداداد این انتقاد را بی پاسخ نگذاشت و در یک پست اینستاگرامی بلند بالا افتخارات و مدارک تحصیلی و دانشگاه همسرش را به رخ کشید.

چند سال قبل در رسانه های ایران فهرستی از اسامی بازیگرانی منتشر شد که فرزندان خود را در خارج از کشور به دنیا آورده اند. شیلا خداداد که یکی از این بازیگران است، در واکنش به انتشار این فهرست در اینستاگرام خود نوشت: «خ آخ من که خجالت کشیدم. الان سامیار و ساتین رو قورت میدم و دوباره در وطن به دنیا میارمشون.»

سال گذشته نیز شیلا خداداد به انتقاد از ادبیات مورد استفاده در تلویزیون ایران در نقد سلبریتی های ایرانی پرداخت و اعلام کرد تلویزیون را تحریم می کند.

او در پستی اینستاگرامی نوشت:

«واژگان جدیدی که این روز ها درتلویزیون ملی ایران درباره بازیگران گفته می شود را شنیده اید؟ واژه هنربند خائن، یه لیبرتی، نیم لیبرتی و غیره . . . . عجیب نیست که رسانه ملی یک کشور راجع به هنرمند همون کشوری، همچین رفتاری رو میکنه؟ پس چرا از همین هنرمندان برای جذب مخاطب استفاده می کنند؟ آیا همگی باید مانند عروسک دست ساز فقط فکر و عمل شما را اطاعات کنند و اگر کمی همسو با شما نباشند، این چنین مورد بی احترامی قرار بگیرند؟ من به شخصه بخاطر بی احترامی های اخیرا صدا و سیمای کشورم،‌ در هیچ سریالی که از تلویزیون پخش شود بازی نخواهم کرد.»

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • اسمال مهر ۲۸, ۱۳۹۹

    وای چقد جالب
    لطفا از علاقه جنجالیه رابعه اسکویی به ماکارونی هم مطلب بزارید
    در ضمن دیروز عصر لعیا زنگنه باد گلو زد، حتما در موردش یه مقاله بنویسید

    خیلی دوس داریم از این اخبار مهم مطلع بشیم.